• Is er iemand die in 4 havo zit, duits heeft en met het boek Neue Kontakte werkt? Ik heb morgen namelijk een so en heb de redenmittel van katern 1 nodig. Maar ik ben mijn boek uit mijn kluisje vergeten te halen. .-.
    Ik heb al op google gezocht, maar daar kwam ik niet veel verder mee..

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 19:41 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ah sorry dude, zit niet meer op Havo anders had ik 'm over kunnen schrijven ofzo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Ah sorry dude, zit niet meer op Havo anders had ik 'm over kunnen schrijven ofzo.

    I'm fucked c:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Bel klasgenoten like mad dude ;o.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er een, maar die ligt ook op school :/
    Ik zou een klasgenoot bellen als dat mogelijk is.


    Destroy what destroys you.

    Ik probeer nu een telefoonnummer via via te krijgen.
    Tot nu toe geen succes x'D.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    woordjesleren.nl et voila.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    woordjesleren.nl et voila.

    Een heleboel gevonden. Er stond bijna niks van havo 4 bij, en als er wat bij stond waren het woordenlijsten of verschilende redenmittel.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Daikazoku schreef:
    (...)
    Een heleboel gevonden. Er stond bijna niks van havo 4 bij, en als er wat bij stond waren het woordenlijsten of verschilende redenmittel.


    Hmm, dat is wel vervelend.. Misschien heeft iemand het op WRTS staan?
    Poeh.. Ik weet het niet, onze klas heeft een speciale huiswerk&toetsweekgroep op facebook,
    dus dan vraag ik het daar altijd gewoon.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deze staat wel op internet denk ik. Moet je even zoeken.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Deze staat wel op internet denk ik. Moet je even zoeken.

    "Ik heb al op google gezocht, maar daar kwam ik niet veel verder mee.."


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.