• Ik word binnenkort 17 en ben doordat mijn moeder gedwongen het te vieren. Maar ik ben bang dat het een ramp gaat worden:
    - dalijk is het hartstikke stil en ongezellig
    - misschien heb ik teveel mensen uitgenodigd (25, teveel?)
    - ik ben soms een beetje verlegen.

    Ik ben echt bang dat het een ramp gaat worden en maak me er echt zorgen om..
    Kan iemand mij geruststellen/eerlijke mening geven?

    Sorry voor het zeuren :)


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Foutje xd

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 23:57 ]


    I won't let you come close enough to hurt me.

    25 Mensen is ten eerste niet teveel. En met dat aantal zal het zeker niet stil en ongezellig worden.
    Plus het is JOUW verjaardag. Jij hebt JOUW vrienden uitgenodigd, waar zou je verlegen voor moeten zijn?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 16:42 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    25 Mensen is ten eerste niet teveel. En met dat aantal zal het zeker niet stil en ongezellig worden.
    Plus het is JOU verjaardag. Jij hebt JOU vrienden uitgenodigd, waar zou je verlegen voor moeten zijn?


    Dit dus.
    Jouw


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    (...)

    Dit dus.
    Jouw


    Ik zal het veranderen mijn geliefde Grammar Nazi _O_


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ik zal het veranderen mijn geliefde Grammar Nazi _O_


    Haha het is een veelgemaakte fout. (':


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Op de feestjes waar ik ben geweest was het nooit stil en ongezellig, maar komt omdat het altijd mensen waren die elkaar al kende en dus gewoon lol met elkaar maakten. Dus als je vrienden uitgenodigt hebt die elkaar al kennen en met elkaar op kunnen schieten heb je niks te vrezen (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Adlington schreef:
    (...)

    Haha het is een veelgemaakte fout. (':


    Ik verander het altijd even in u of uw, dan hoor je het makkelijker:p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Als er 25 mensen komen wordt het niet stil en ongezellig als jij maar niet gaat proberen om het feestje volgens een bepaalde agenda gaat leiden. Laat de mensen hun gang gaan en het wordt hartstikke gezellig ;)


    Life is hard and then we die

    Als het met jouw vrienden is, dan is er toch geen reden om het ongemakkelijk te laten zijn? Ik dacht dat eerst ook hoor, maar een keer de biertjes op tafel kwamen, was die schrik weg, want dan was het één en al geroezemoes :D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Junns schreef:
    25 Mensen is ten eerste niet teveel. En met dat aantal zal het zeker niet stil en ongezellig worden.
    Plus het is JOUW verjaardag. Jij hebt JOUW vrienden uitgenodigd, waar zou je verlegen voor moeten zijn?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    25 mensen is veel om het niet stil en ongezellig te maken. Ik ben er zeker van dat het een top feestje zal worden dan (;


    Life is all about having a good time.

    Als er 25 mensen komen zal het vast niet ongezellig worden, inderdaad. Op welke locatie ga je het doen? Als er zoveel mensen komen, kun je het beter op een plek doen waar genoeg beweegruimte is, of op een plek waar mensen ook naar buiten kunnen. Binnen maak je het gewoon gezellig met drankjes, hapjes en een leuke versiering. Een leuk muziekje erbij en dan komt het vast goed! (;


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.