• Microsoft zet de eigen messenger aan de kant. De softwaregigant wil de Windows Live Messenger vervangen door Skype. Dat meldt technologiesite The Verge.

    The Verge beroept zich op meerdere bronnen bij Microsoft. Het bedrijf zou de overstap momenteel aan het voorbereiden zijn. Mogelijk valt al binnen een week het doek voor messenger.
    Dat zou het einde betekenen van het chatprogramma dat al sinds 1999 bestaat. De dienst zag het levenslicht onder de naam MSN Messenger. Volgens The Verge is het straks mogelijk om met je messengeraccount in te loggen bij Skype. Microsoft nam Skype in 2011 over voor zo'n 8,5 miljard dollar.

    bron

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:00 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil MSN houden D: Skype is gewoon onhandiger en ook nog eens zwaarder waardoor zwakkere laptops het niet kunnen draaien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het niet erg, zit er toch nooit meer op.
    Facebookchat ftw. :'D

    Yoda schreef:
    .. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.

    Ik weiger dit te geloven. Nee.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    And nothing of value was lost.

    GIBBEH schreef:
    Ach, zoveel gebruik ik messenger toch niet meer.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Nooo, ik vind skype echt heel vervelend om in te chatten :c


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Het is zó dom. Ik héb niet eens Skype.

    Ze willen Hotmail trouwens ook opdoeken, maar waarom?
    Stelletje Assholes


    Tijd voor koffie.

    Tsubaki schreef:
    Het is zó dom. Ik héb niet eens Skype.

    Ze willen Hotmail trouwens ook opdoeken, maar waarom?
    Stelletje Assholes

    Hotmail veranderd naar Outlook.com. Alles blijft hetzelfde behalve de look en hoe je ermee werkt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil gewoon Messenger houden, ik vind Skype ZO irritant. Ik heb het een keer aangemaakt en toen een week later het hele programma demonstratief van de computer gehaald, wat een kutding is dat zeg. Als ze MSN stoppen, gaan ze volgens mij heel wat klanten verliezen, want ik ga écht niet over op Skype. Dan vind ik wel wat anders. (Natuurlijk zullen er ook zat mensen wel overstappen, maar toch ook wel een redelijk aantal niet denk ik.)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik snap het niet helemaal, ze trekken de stekker uit msn. Maar kun je de messenger dan nog gebruiken?

    Camui schreef:
    Ik snap het niet helemaal, ze trekken de stekker uit msn. Maar kun je de messenger dan nog gebruiken?

    MSN is de andere naam voor Windows Live Messenger en de Windows Messenger. Dus de messenger zal het ook niet meer doen.
    We hebben het hier dus niet over de website MSN.com


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Seriously? Gebruik het nu voor een groot gedeelte niet meer omdat mn vriend z'n msn raar doet, dus wij gebruiken voornamelijk Facebook, maar alsnog, ik heb zoveel herinneringen aan dat programma.. .__.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ooh, eigenlijk heb ik MSN al in jaren niet gebruikt en nu Skype populairder wordt begrijp ik het wel maar achja niet dat het voor mij iets uitmaakt x'p


    The soul needs autumn.

    meeeh ):


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Nooo!
    De enige manier om met mijn vriendne te praten is via msn!
    Ik heb veel contacten in het buitenland