• Microsoft zet de eigen messenger aan de kant. De softwaregigant wil de Windows Live Messenger vervangen door Skype. Dat meldt technologiesite The Verge.

    The Verge beroept zich op meerdere bronnen bij Microsoft. Het bedrijf zou de overstap momenteel aan het voorbereiden zijn. Mogelijk valt al binnen een week het doek voor messenger.
    Dat zou het einde betekenen van het chatprogramma dat al sinds 1999 bestaat. De dienst zag het levenslicht onder de naam MSN Messenger. Volgens The Verge is het straks mogelijk om met je messengeraccount in te loggen bij Skype. Microsoft nam Skype in 2011 over voor zo'n 8,5 miljard dollar.

    bron

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:00 ]


    Your make-up is terrible

    Boeiend. Er zijn zoveel andere manieren om met mensen te communiceren. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het echt kut.
    De wereld wordt steeds zieker omdat ze zo modern moeten doen. :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Met dat soort dingen veranderd er altijd iets, vroeger keken mensen je raar aan als je zei dat je geen msn had. Nu kijken mensen je raar aan als je zegt dat je geen facebook hebt of whatsapp.

    Ik vind het jammer maar ik begrijp het wel.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Met dat soort dingen veranderd er altijd iets, vroeger keken mensen je raar aan als je zei dat je geen msn had. Nu kijken mensen je raar aan als je zegt dat je geen facebook hebt of whatsapp.

    Ik vind het jammer maar ik begrijp het wel.


    Ik heb geen facebook en whatsapp :P
    Omdat dat gewoon onnodig is, aan msn had ik juist altijd genoeg. Niet overdreven en ze komen niet alles over je te weten als je dat niet wilt. Ik haat het gewoon dat de wereld zo modern wordt :( Mensen worden te verwend.... en willen steeds meer en steeds beter. Terwijl technologie niet alles is in het leven. Misschien ben ik een beetje conservatief, maar ik haat veranderingen en ik doe aan heel veel dingen ook niet mee en dat zal ik ook blijven doen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ach, ik gebruikte toch al twee jaar geen MSN meer ofzo, en vind Skype ook erg handig, dus mij maakt het niet zoveel uit


    As travars

    Yoda schreef:
    .. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee. Nee.

    Ik weiger dit te geloven. Nee.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Oei, dat gaan mensen niet leuk vinden. Gelukkig gebruik ik toch altijd al skype. c:


    You are beautiful, you are love.

    Ik zit nooit meer op MSN, alleen nog maar op Skype, dusja (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Hier heb je je koffer en je hoed, tot nooit meer ziens! (doeg)

    Ik vond MSN altijd al onhandig en ik gebruik het ook niet. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Scatach schreef:
    Nooooooooooooo!

    Hotail stopt er ook al mee:/


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Hotail stopt er ook al mee:/


    Het enige wat ik me dan afvraag, kun je nog wel dezelfde e-mailadressen gebruiken op Outlook.com?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik had al een topic gemaakt over het Hotmail / Outlook gedoe: Klik


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik doe toch al eeuwen niet meer aan msn haha.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik gebruik al jaren geen MSN meer, dus het boeit me niet ^^


    Caution first, always.

    Adlington schreef:
    Ik gebruik het sowieso niet.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."