• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Maakt kj niet uit.. Sam negeert haar toch. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hellooojj]

    [Ik vind het zwaar frustrerend dat ik 99 followers heb op WeHeartIt >.> alsof die ene er net niet meer bij wil D:]
    \

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 16:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    'Ik was niet bang,' roep ik verontwaardigd. Toen niet, maar net in de kast wel. Vandaar dat ik toen misschien..... Ik slik moeizaam. Ik knik en luister naar zijn verhaal. 'Ik red me wel,' mompel ik en kijk Sam even aan. 'Dus je hoeft niet bezorgd te zijn, maar bedankt.' Ik pak de rolstoel vast en begin hem een kant op te duwen. Ik kijk naar Naomi en pak haar hand, zodat ze mee loopt. Ik staar zwijgend voor me uit. Ik kon nog steeds niet geloven dat ik iemand vermoord had... Ik kon het gewoon niet geloven. Echt niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Woow 99?! Ik heb er maar 6 haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb net een nieuw plaatje gepost en hoop dat ik nu minimaal 1 follower meer krijg :')]

    Sam Jason Night
    'Ja ja, wat jij wilt, je was niet bang,' mompel ik dan zuchtend. Whatever. Hij zegt dat hij zich wel redt. 'Zal wel.' Hij begint dan mijn rolstoel te duwen en in eerste instantie wil ik weigeren en zeggen dat ik er zelf wel kom maar ik ben er gewoon te moe voor. 'Kan je me naar de ziekenzaal brengen? Ik moet naar Nala toe. Ze heeft zichzelf gesneden aan een cd, dus dat moet geloof ik gehecht worden. Ik was er opweg heen totdat dit dus gebeurde.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik hoor vaag wat Sam zegt en kijk even bezorgd voor me uit. Gesneden aan een cd? Ik bijt op mijn lip. Wat heb ik allemaal gemist rondom Nala? Ik kijk Naomi even aan en laat haar hand los, zodat ik de rolstoel wat sneller kan duwen. Toch ben ik er niet helemaal bij met mijn hoofd en blijft mijn gedachtes bij degene die ik vermoord heb. Ik heb gewoon iemand vermoord... Ik slik weer moeizaam en staar voor me uit. Uiteindelijk loop ik de gang naar de ziekenzaal in en duw ik hem naar binnen. Ik kijk Sam even aan. 'Eh....' Ik kijk hem even zwijgend aan. Ja, wat moest ik nu zeggen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik geef naomi wel even ruimte om te laten reageren ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [VICTOORRRYYYY!!!! 100ste follower is binnen ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Tsja, weet niet wat ik haar moet laten doen... Maar noem eens een bekend persoon die ik kan gebruiken voor een personage... Ga nu wel eens kijken wat ik zal doen, ga nu een reactie maken!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hayden Panettiere, Diana Agron, ... daar hield het wel op met mijn kennis :Y) Emma Watson?

    O OO O! LAAT ME DENKEN!

    Nina Dobrev, Elisabeth Gillies, Ashley Benson?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Nu lag ik alleen op mijn bed. Aireal had alles verbonden en er een verband om gedaan, dat wist ik alleen omdat ze me alles wat ze deed had verteld, want mijn arm was nog steeds gevoelloos. Ze had de vraag rond hoe ik me nu eigenlijk gesneden had, laten vallen en toen ze vroeg of ze moest blijven had ik haar weggestuurd. Ze zei dat ze even ging kijken of ze wat te eten kon vinden en ik haalde mijn schouders op.
    Het was verschrikkelijk om alleen op mijn andere zintuigen te kunnen rekenen. Aireal had eens naar mijn ogen gekeken. Ze zei dat ze het niet honderd procent zeker wist, maar dat het waarschijnlijk gewoon een reactie was op traumatische gebeurtenissen of zoiets. In ieder geval zou het weg gaan, maar ze wist niet hoe of wanneer. Na een tijd kon ik het alleen niet uithouden en stond wankel op. Ik maakte me zorgen om Sam, vroeg me af waar hij was, aangezien hij nog geen halfuur geleden toch had gezegd dat hij ons ging inhalen. Zou een man hem opgehouden hebben?
    Ik hield me vast aan het bed, terwijl ik een klein stapje zette.

    {ff eten.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik hoor vaag wat Sam zegt en kijk even bezorgd voor me uit. Gesneden aan een cd? Ik bijt op mijn lip. Wat heb ik allemaal gemist rondom Nala? Ik kijk Naomi even aan en laat haar hand los, zodat ik de rolstoel wat sneller kan duwen. Toch ben ik er niet helemaal bij met mijn hoofd en blijft mijn gedachtes bij degene die ik vermoord heb. Ik heb gewoon iemand vermoord... Ik slik weer moeizaam en staar voor me uit. Uiteindelijk loop ik de gang naar de ziekenzaal in en duw ik hem naar binnen. Ik kijk Sam even aan. 'Eh....' Ik kijk hem even zwijgend aan. Ja, wat moest ik nu zeggen?


    Naomi Micheal
    Ian laat mijn hand los en loopt wat sneller en ik houd me een beetje achter. Ik had Sam geen een een keer aangekeken, geen behoefte aan. Ik zie dat ze er al zijn en blijf in de deuropening staan en kijk even in de kamer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Naomi zwijgt en volgens mij kijkt ze ook niet naar mij. Maar hoe moet ik dat weten? Ik kijk niet naar haar. Mijn ogen zien al snel Nala en ik zie een verband om haar pols maar niet waar Aireal is. Die zou bij haar moeten blijven, want ik zie dat ze al uit bed is. 'Nala, rustig maar, ga maar weer liggen oke?' zeg ik dan. Dat had ik Ian en Naomi nog niet verteld. Ik zet mijn handen aan de wielen en rol zelf door richting Nala. 'Zie je al iets?' vraag ik haar dan als ik naast haar ben. 'O en niet schrikken, ik ben naast je. Ian en Naomi zijn hier ook, ze kwamen me tegen in de gang.' Ik laat maar even achterwege dat ik op de grond lag met een rolstoel op me, dat zal het anders niet echt bevorderen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik liet mijn hand in de richting van zijn stem afdwalen en toen ik eenmaal zijn arm voelde, nam ik zijn schouder vast.
    "Nog steeds niets." mompelde ik zacht. "Aireal denkt dat het een soort reactie is op wat zij noemt traumatische gebeurtenissen. Volgens haar gaat het voorbij, maar ze weet niet wanneer of hoe. Ze is nu even eten gaan halen." ik voelde me gewoon een beetje verplicht om dat erna te zeggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik kijk even achterom naar Ian, 'Dank je voor het brengen.' Nog steeds kijk ik niet naar Naomi. Ik heb afstand van haar genomen, gewoon omdat het moet. Ik ben met Nala, zij is met Ian. En ze weet te veel over me. En dat terwijl ze aan de andere kant nog zo weinig weet. Nala heeft mijn schouder vast en ik breng mijn hand naar haar hand en leg die erop. 'Ga anders terug op het bed liggen, dan probeer ik er wel bij te komen liggen. Als dat lukt vanuit deze rolstoel.' En ik kijk even van Nala naar de rolstoel weer terug naar Nala.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.