• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua Gayle
    Ik grijns en knik dan en laat mijn handen van haar heupen afglijden en pak haar hand vast en met mijn andere hand zet ik de douche uit en trek haar dan mee eronder uit en pak een handdoek en geef er ook een aan Les en sla de handdoek dan om mijn middel en kijk dan weer naar Leslie en grijns even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik grinnik als hij de hele tijd blijft grijnzen. Ik pak de handdoek aan en sla die om mijn bovenlichaam. 'Geen naakte lichamen meer voor Josh zijn oogjes,' zeg ik lachend. 'En waarom grijns je zo?' Ik kijk hem met een vragende blik aan terwijl ik ervoor zorg dat de handdoek om mijn bovenlichaam goed blijft zitten.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 22:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Als ze hem om haar middel doet is haar bovenlichaam nog half naakt, whaha. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [er staat ook geen middel hoor ...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Je bent alleen de tweede "middel" aan het einde vergeten te vervangen! XD Whaha!]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 22:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Welke tweede middel? Er is niet eens een eerste middel..]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oe, sorry had me verlezen. ;D]

    Joshua Gayle
    'Nou, ik wil nog wel meer naakte lichamen hoor, ik kan er geen genoeg van krijgen.' zeg ik dan en schiet even in de lach en loop dan naar haar toe. 'Anders trek ik de handdoek wel gewoon van je lichaam.' zeg ik dan zwoel, zacht in haar oor om haar te pesten en grinnik dan weer en ga weer recht staan. 'Waarom ik grijns?' herhaal ik dan haar vraag en er verschijnt weer een grijns rond mijn lippen. 'Omdat het leuk is.' zeg ik dan uiterst serieus en haal mijn schouders op en mijn grijns wordt dan nog breder, geen idee eigenlijk waarom ik altijd grijns, tik van me afzo...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [:Y)]

    Leslie Day
    'Maar dat je het wilt betekent niet dat je het krijgt,' zeg ik lachend en kijk hem met een speelse blik aan. Hij loopt naar me toe en ik houd een hand aan de handdoek zodat hij niet afglijdt. Dan fluistert hij me toe dat hij de handdoek d'r ook vanaf kan trekken. Er trekt een rilling door me heen. Hij zou me serieus alles kunnen laten doen, me gek maken, hem verwennen, en dat alleen door in mijn oor te fluisteren. Dat maakt me gewoon zwak voor hem omdat het gewoon zo aantrekkelijk is. Hij heeft mijn handdoek niet weg getrokken. 'Ik zou dat niet doen als ik jou was,' zeg ik dan als late reactie op dat hij zei dat hij de handdoek ook gewoon van me af kan trekken. Ik ben traag met reageren. Ik weet het. 'Dus je vindt het leuk om te grijnzen? Nieuwe hobby?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga slapen! Weltrusten! Reageer morgen vroeg en anders na school...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ik zie dat ze naar het nachtkastje tast. 'Laat mij dat maar wegzetten, niet dat ik je niet vertrouw, maar anders mors je dadelijk alles.'
    Ik besef me dat ik nog steeds geen shirt aan heb omdat die eerst om Nala's pols zat.
    Ik pak voorzichtig het dienblad en zet dat met trillende handen, maar zonder te morsen weg.

    Nala
    "Dank je." zei ik zacht en wachtte tot ik voelde dat hij weer goed zat, voor ik tegen hem aan ging liggen. Zijn naakte huid maakte contact met de mijne en ik pruilde even.
    "Dat ik net dit moet missen..." zuchtte ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik zie haar dan pruilen en hoor haar zacht zuchten dat ze net dit moet missen. Ik lach zachtjes en strijk over haar wang. 'Dan moet je gewoon gaan kijken lief, je kan het wel. Je ogen openen en dan niet de duisternis te zien. Maar beelden. Mij. Want thsjaa, anders moet je het inderdaad missen.' Ik lach zachtjes en leg haar hand dan op mijn buik. 'Je kan wel voelen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik dacht even na over zijn woorden en probeerde het zoals hij zei, maar het klonk veel makkelijker als het was. Ik wou al teleurgesteld zuchten, maar toen nam hij mijn hand vast en legde die op zijn buik met de mededeling dat ik wel kon voelen. Ik begon te lachen.
    Ofwel was ik gewoon echt snel opgefleurd, of het lag helemaal aan hem... Misschien was het een combinatie van allebei. Ik beet op mijn lip, terwijl ik zacht over zijn buik streek en mijn wangen rood voelde kleuren. Dit was wel leuk, hoor, maar ergens ook wel vreemd, omdat ik hem en zijn reactie niet kon zien. Zelfs niet kon zien waar hij naar keek of hij glimlachte of niet...

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 12:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ze begint te lachen als ik haar hand op mijn buik gelegd heb. Ik zie dat ze op haar lip bijt en dan over mijn buik strijkt. En haar wangen worden rood. Ik lach zachtjes en druk een kus op haar wang. 'Je hoeft niet rood te worden, zolang je niet kan zien moet je het toch met je andere zintuigen doen.' En het is sowieso wel lekker om over je buik gestreken te worden. En wanneer het door Nala gedaan wordt is het al helemaal fijn omdat ze van die poezelige handjes heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik glimlachte, maar mijn wangen bleven rood. Voornamelijk omdat hij had opgemerkt dat ze rood waren, daar moest ik sowieso meer van blozen. Ik legde mijn andere hand ook op zijn buik, als een soort van steun, terwijl ik op hem ging zitten. Ik deed het heel voorzichtig, zodat ik hem of mezelf geen pijn zou doen en grijnsde toen ik eenmaal goed zat. Dat ik geen reactie kon zien was een remming en een aansporing tegelijk. Ik besloot me op de aansporing te concentreren.
    Mijn handen gleden zacht over zijn bovenlichaam, zijn schouders, langs zijn hals, tot op zijn wangen. Met mijn duimen streek ik zacht over zijn lippen en boog toen langzaam naar voren om mijn lippen op de zijne te drukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ze legt dan haar andere hand ook op mijn buik en ik kijk afwachtend toe. Ze komt dan op me zitten, voorzichtig, en grijnst dan. Iets maakt het.. Aantrekkelijk. Ik blijf gewoon afwachten en er trekt een hele zachte tinteling over de plaatsen die ze aanraakt. Mijn buik eerst, dan mijn schouders, hals, wangen. En uiteindelijk mijn lippen. En ze buigt zich dan voorover en drukt haar lippen op die van mij. Mijn armen laat ik om haar heupen glijden aangezien ze op me zit en ik kus haar zachtjes terug. Man. Dit voelt goed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.