• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    "Je hebt gelijk." mompelde ik en hoorde toen voetstappen dichterbij komen.
    "Ik ben terug." zei Aireal, waarschijnlijk om mij te laten weten dat zij het was. Ik was wel blij dat ze zoveel moeite deed om mij gerust te stellen.
    "Dag Sam." hoorde ik haar zeggen en haar stem klonk al dichterbij.

    Aireal
    "Ga je even wat rechtop zitten, Nala? Dan kan ik het eten op je schoot zetten." vroeg ik op vriendelijke toon.
    Ik wachtte tot ze rechtop zat en zette het toen op haar schoot. Ze kan niks zien, dus zelf eten zou maar moeilijk gaan. Daarom keek ik met een veelzeggende blik van Sam naar haar eten en terug. Van mij zou ze hulp minder snel toelaten.
    "Ik ga weer Nala." zei ik dan en liep de gordijnen weer uit, om ervoor weer te blijven staan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    [Meannn.. IEMAND ANDERSSS?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {pff, ik ben echt slecht in samenvattingen, ik weet zelf bijna niet meer wat er is gebeurd...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    ik hoor voetstappen en kijk dan in de richting. Ik zie dat het Aireal is met eten. Ik had eigenlijk gedacht dat ze zelf wat te eten ging halen, niet voor Nala. Het eten staat nu op Nala haar schoot en ik zie de blik in Aireal's ogen. O god. Moet ik haar gaan voeren ofzo? 'Oke, Nala, aangezien je het zelf niet kan zien help ik je wel oke?' zeg ik dan en pak wat te eten. 'Mondje open.' en ik wacht tot ze haar mond open doet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben altijd degene die samenvattingen maakt >.>]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke dit is flauw xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Maar zal een poging doen.
    euhm bij Nala:
    Na het miskraam wou ze dus niemand om haar heen hebben, maar toen ze wakker werd, wist Aireal haar te overtuigen om met Sam te praten. Nala vertrouwde Sam al snel weer en bij Ian ging het ook vlotjes, maar dat waren dan ook jongens (mannen) waar ze close mee was, voor de rest heeft ze nog geen andere ervaring met mannen gehad, dus hoe ze gaat reageren is nog gokken.
    Maar zij en Sam kregen even ruzie. Jaimy had zin in ruzie, dus heeft hij gewoon iets doms maar niet zo stom bedoeld gezegd, maar Nala reageerde er nogal vurig op. Ze liep na een tijd weg en in de breakdance-zaal, brak ze een cd en sneed haar pols open.
    Nu is ze blind... voorlopig

    euhm Sam en Naomi hebben ondertussen weer even gebabbeld en kort gekust, maar het kwam van Naomi uit

    verder... Ian heeft net een man vermoord, die Naomi bedreigde. Het was niet om de bedoeling hem te doden, maar het is toch gebeurd...
    Nog? Jaimy?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [WHUT? NALA BLIND?

    IAN MAN VERMOORD?

    WHUT?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    ik hoor voetstappen en kijk dan in de richting. Ik zie dat het Aireal is met eten. Ik had eigenlijk gedacht dat ze zelf wat te eten ging halen, niet voor Nala. Het eten staat nu op Nala haar schoot en ik zie de blik in Aireal's ogen. O god. Moet ik haar gaan voeren ofzo? 'Oke, Nala, aangezien je het zelf niet kan zien help ik je wel oke?' zeg ik dan en pak wat te eten. 'Mondje open.' en ik wacht tot ze haar mond open doet.

    Nala
    Ik bloosde weer en schudde zacht mijn hoofd.
    "Je hoeft dit niet te doen." mompelde ik en liet mijn hoofd hangen. Ik beet op mijn lip en liet mijn schouders moedeloos naar beneden hangen. "Ik heb toch geen honger." Het was waar ook, ik had geen honger.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Okay. Ik geef ook wel een samenvatting, maar dan op mijn manier.

    Je weet dus vanaf het punt dat Marcell jankend is weg gegaan. Want lol, dat is je eigen personage (; En toen werd Sam dus weer toegelaten bij Nala. Alles weer goed, kusje hier kusje daar. Maar voordat hij naar haar toe mocht was hij alleen met Naomi. Ian was namelijk aan het slapen. Sam deed depressief XD en Naomi gaf hem een spuit tegen de pijn. En toen kiesskieess <-- dat is Frans. Maar het kwam vanuit Naomi. En toen werd Ian wakker terwijl Sam over Naomi's wang streek. Hij rende weg, Naomi ging er (natuurlijk) achteraan. Naomi loog tegen Ian en zei dat er nietss gebeurd was. Dat Sam Naomi alleen maar geruststelde over iets. Blablabla. Komt weer goed tussen Ian en Noami. En ook tussen Sam en Nala. Blablabla. Les en Josh gingen 'douchen'. Dat is het toppunt van orgasmes geweest denk ik. Drie keer in 1 douchebeurt en ze zijn nog niet eens klaar met douchen. En dan heb je Mario en Charlynn. En die leren liefhebben. How cute. Charlynn lijkt erg op Delilah, de dode ex van Mario. En die hebben nu net ook seks gehad nadat ze ruzie hadden gemaakt. Hm. Les en Josh hebben nog wel ergens tussendoor een keer gedanst. Voor het douchen geloof ik.

    Maar goed. Alles dus weer goed en shit. Heel saai dus.

    En aangezien ik ruzie wilde maakte Sam dus die domme opmerking. Nala boos, rent weg, Sam koppig, maar gaat dan toch achter haar aan in een rolstoel. Rolstoelen rocken! Ik kan er heel goed in rijden :3 en Sam ook redelijk. Maar goed. Sam ging op zoek naar Nala en kwam toen in een woonkamer van die bewakers waar Naomi halfnaakt en Ian halfnaakt elkaar aan het opgeilen waren. Sam vertrok zonder een woord te zeggen. ian bleef achter want het wonder geschiedde, Naomi ging zowaar een keer achter sam aan. Alleen Naomi ging straffend doen tegenover Sam toen hij vertelde wat hij tegen Nala had gezegd. En toen werd Sam kwetsbaar bladiebladiebla. Hij vertelde iets over zijn verleden. (Die stukjes tussen Naomi en Sam zijn trouwens echt messed up en het waard om terug te lezen als je iets over Sam's verleden wil weten x)) En toen zei hij uiteindelijk; wat er gebeurd is tussen ons had nooit moeten gebeuren. Het was een vergissing.

    Zo ziet hij het niet echt, maar dit is om afstand te creeëren.

    Dan gaat Sam weg, met die rolstoel. Vindt Nala. Die is blind door een traumatisch aanzien en heeft zichzelf gesneden met een CD. Aireal komt te hulp want Sam roept haar. Sam rolt erachter aan, want Aireal tilt Nala en zij gaan naar de ziekenzaal. Blablabla. Sam raakt achter. Blablabla. Nala en Aireal al weg.

    EN TOEENNN, toen zag Sam Ian rennen en het bleek dus dat hij achterna werd gezeten door een man omdat Ian ontdekt was in die woonkamer. En toen rolde Sam erheen om te vragen wat er met Ian was en toen knalde die man die achter Ian aanzat tegen de rolstoel. Sam op zijn kant tegen de muur. Man rent verder. Ian vindt Naomi, verstoppen zich in een kamer. Man vindt Naomi. Ian gooit vaas, raakt man's hoofd. Man dood. Ian geschrokken. Naomi neemt Ian mee. Ze vinden Sam liggend, Ian helpt hem overeind en ze gaan naar de ziekenzaal.

    En het laatste beetje kan je terug lezen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {en DAAROM moet jij de samenvattingen maken :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ben te goed voor deze wereld. *zucht*

    WHY ME?

    Mijn samenvattingen falen :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Uhh, gewoon niet Jaims, gewoon niet. Ze falen niet!

    Het scheelt me een heleboel leeswerk ^v^
    Vanaf waar is het laatste stukje?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Met botsing vanaf pagina 1. Zonder botsing pagina 3 ofzo?]



    [En ik snap niet waarom jij hem niet vindt falen x)]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 19:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Omdat ik het echt niet weet xD]


    Stop acting normal. It gets bored.