• -Jaymi Hensley
    -Jamie Hamblett, maar iedereen noemt hem JJ
    -George Shelley
    -Josh Cuthbert

    Ze doen mee aan XFactor, eerst heetten ze Triple J, maar toen kwam George erbij en nu heten ze Union J

    Gister voor het eerst van hun gehoord, nu al fan.

    Ze worden de nieuwe 1D genoemd, wat vinden jullie? Ik vind persoonlijk dat het hele andere bands zijn. Oke, ze deden/doen beiden mee met Xfactor en misschien lijken ze wel een klein beetje op 1D, maar 1D heeft 5 leden en Union J 4.

    Nog iemand fan? :Y)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 12:21 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb de muziek nog niet geluisterd, dat zal ik straks doen. Maar mijn eerste reactie bij het plaatje was: 'Hé, er mist iemand!', maar toen ik even verder keek herkende ik niemand en bleken het ze het niet te zijn.
    Dus ja, ik kan de vergelijking begrijpen :')

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:49 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Hensley is met een e (? nuja toch op de wiki en ik dacht ook op de site van xfactor zelf ook) hoor, raad eens van waar mijn username xd
    Nuja, ik ben niet gelijk de grootste fan ter wereld, al vind ik ze wel zeker en vast goed, het ding is dat ik het ergens gewoon lastig vind om me echt fan te gaan noemen omdat ze nu eenmaal alleen maar een paar liveshows op xfactor achter de rug hebben en verder nog niet echt veel.
    Maaaaaar, ik zie toekomst met hen! (nerd) Ze zijn allemaal wel knap, ze kunnen allemaal goed zingen (ik heb ergens het gevoel dat ze wel nog net betere stemmen hebben dan 1D, vooral Jaymi zing echt wel WOW), en ik hou in ieder geval wel al van de manier waarop ze hun liedjes in de liveshows brengen.


    effort never betrays you

    ik vind ze niet heel bijzonder eigenlijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Insurgent schreef:
    Ze zijn wel goed (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Insurgent schreef:
    Ze zijn wel goed (:


    •*• Lululu •*•

    ze hebben wel talent, maar ze zijn niet direct de nieuwe 1D voor mij. Apart van dat ben ik ook fan xD


    -

    Madonna schreef:
    Tjonge, de boybands komen als paddenstoelen uit de grond de laatste tijd. Niet dat ik dat erg vind, maar als dit het niveau blijft, is dat wel een beetje jammer. Ik bedoel, je kunt deze jongens op geen enkele manier vergelijken met boybands als Take That, Blue of NSYNC.


    26 - 02 - '16

    Ze kunnen zingen, dat moet ik toe geven. Maar ze zijn niet knap, tenminste niet wat ik beschouw als knap. Behalve George Shelley maar die is eerder schattig dan knap. Het soort jongen die ik of wil knuffelen of in zijn wangen wil knijpen hoewel ik beide nooit zou durven.


    Physics is awesome

    Ugh nee. Alleen George.. De rest is arrogant of komt arrogant over.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ze zijn leuk. Maar ik ben geen fan van ze. (:


    What's so bad about being different?

    Eyes schreef:
    Ze kunnen zingen, dat moet ik toe geven. Maar ze zijn niet knap, tenminste niet wat ik beschouw als knap. Behalve George Shelley maar die is eerder schattig dan knap. Het soort jongen die ik of wil knuffelen of in zijn wangen wil knijpen hoewel ik beide nooit zou durven.


    Gaat het dan om het knapzijn in een band?


    SLOAN.

    Ik voel een nieuwe hype opkomen... (cat)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik vind ze al vanaf het begin leuk:9~


    The soul needs autumn.

    Madonna schreef:
    Tjonge, de boybands komen als paddenstoelen uit de grond de laatste tijd. Niet dat ik dat erg vind, maar als dit het niveau blijft, is dat wel een beetje jammer. Ik bedoel, je kunt deze jongens op geen enkele manier vergelijken met boybands als Take That, Blue of NSYNC.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hensley schreef:
    Hensley is met een e (? nuja toch op de wiki en ik dacht ook op de site van xfactor zelf ook) hoor, raad eens van waar mijn username xd
    Nuja, ik ben niet gelijk de grootste fan ter wereld, al vind ik ze wel zeker en vast goed, het ding is dat ik het ergens gewoon lastig vind om me echt fan te gaan noemen omdat ze nu eenmaal alleen maar een paar liveshows op xfactor achter de rug hebben en verder nog niet echt veel.
    Maaaaaar, ik zie toekomst met hen! (nerd) Ze zijn allemaal wel knap, ze kunnen allemaal goed zingen (ik heb ergens het gevoel dat ze wel nog net betere stemmen hebben dan 1D, vooral Jaymi zing echt wel WOW), en ik hou in ieder geval wel al van de manier waarop ze hun liedjes in de liveshows brengen.


    Jaymi zou het ook in zijn eentje wel ver kunnen schoppen denk ik :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered