• -Jaymi Hensley
    -Jamie Hamblett, maar iedereen noemt hem JJ
    -George Shelley
    -Josh Cuthbert

    Ze doen mee aan XFactor, eerst heetten ze Triple J, maar toen kwam George erbij en nu heten ze Union J

    Gister voor het eerst van hun gehoord, nu al fan.

    Ze worden de nieuwe 1D genoemd, wat vinden jullie? Ik vind persoonlijk dat het hele andere bands zijn. Oke, ze deden/doen beiden mee met Xfactor en misschien lijken ze wel een klein beetje op 1D, maar 1D heeft 5 leden en Union J 4.

    Nog iemand fan? :Y)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 12:21 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    thoughtful schreef:
    triple Union J doet me denken aan k3K3 maar dan mannen (krul)


    Ze zijn met z'n vieren, K3 met drie en ik denk dat ze wel beter zijn dan K3 aangezien ze geen liedjes zingen voor meisjes tot tien jaar.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ze zijn met z'n vieren, K3 met drie en ik denk dat ze wel beter zijn dan K3 aangezien ze geen liedjes zingen voor meisjes tot tien jaar.


    Lees eens wat er in het stukje staat wat Firebolt heeft geschreven. eerste heette ze Triple J en toen iemand er bij kwam heette ze pas Union J.
    En ik heb het niet over hun muziek, want heb geen idee wat voor muziek ze maken. Maar gewoon de naam.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 20:28 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    thoughtful schreef:
    (...)

    lees eens wat er in het stukje staat wat firebolt heeft geschreven. eerste heette ze triple J en toen iemand er bij kwam heette ze pas union J.
    En ik heb het niet over hun muziek, want heb geen idee wat voor muziek ze maken. Maar gewoonde naam.


    Ik heb gelezen wat Firebolt heeft geschreven maar nu heten ze Union J. Dus omdat een band/groep iets met 3 in hun naam heeft lijken ze op K3?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb gelezen wat Firebolt heeft geschreven maar nu heten ze Union J. Dus omdat een band/groep iets met 3 in hun naam heeft lijken ze op K3?

    Dat heb je goed gelezen. En ook omdat 3 van de 4 met een J begint en dus Union J heet. en K3 heet ook K3, omdat ze eerst alledrie met een K begonnen. Daarom deed het me denken aan K3.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik vind het goed van Jaymi dat hij heeft gezegd dat ie gay is. :3 eerlijk gezegd had ik wel verwacht.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    YOU TELL ME WHAT. WAAAAR DE FUCK HEB JIJ DAT VANDAAN?
    Niet dat ik het niet verwacht had, maar k.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Klik
    En JJ, Josh en George hebben op de officiële Union J twitter dit getweet:

    Also....wanted to say how proud we are of our brother Jaymi for coming out and being proud of his sexuality! We are SO proud. Josh, JJ, G x

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 13:22 ]


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Pokemoniall schreef:
    Klik
    En JJ, Josh en George hebben op de officiële Union J twitter dit getweet:

    Also....wanted to say how proud we are of our brother Jaymi for coming out and being proud of his sexuality! We are SO proud. Josh, JJ, G x


    Ik vind het dapper van hem en ik vind het heel goed dat hij het gewoon zegt. We leven verdorie in 2012 dan moet je zoiets kunnen vertellen zonder dat je kritiek krijgt,vind ik.


    Physics is awesome

    thoughtful schreef:
    triple J doet me denken aan k3 maar dan mannen (krul)

    Omg, ik moest bij triple J ook aan K3 denken. xD


    Take me to wonderland

    Ik vind het echt stom dat ze eruit liggen:( al begon ik toennet wel helemaal te fangirlen, Josh' kat heeft een eigen twitteraccount, en Oreo(zo heet hij dus) favoriette mijn tweet:)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Totally love them! :9~


    They were never in fact homeless

    Ik ken ze niet.. Ik ga straks even luisteren, nu weer terug film kijken :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind hen vet goed! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ZeroGravity schreef:
    Ik voel een nieuwe hype opkomen... (cat)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ja ik ben ook sinds gisteren fan ze zijn leuk en het lijkt heel erg op 1D(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)