• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Your make-up is terrible

    Dat ik mijn dvd vandaag wss niet krijgen, terwijl er staat voor 15:00 besteld morgen in huis. En ik heb die dvd voor 15:00 besteld. D;

    Buikpijn. Fuck.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nee he, waarom? wat doe ik fout. Zoveel tegenslagen en dat doet een zo'n ding al pijn. iK wil ergens goed in kunnen zijn maar blijkbaar ben ik het niet. Wat heet het dan nog voor zin/

    Zo naar de stad om DVD's te halen, maar ik heb geen zin om alleen te gaan D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sjoow balen dat je gezakt bent.. :s


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    geen zin in school, dus tja gewoon thuis blijven.

    Je kan oprotten
    Ik hoef je niet meer te zien
    Wees eerlijk tegen me.

    Whoop whoop. Een 8 voor Introductie Programmeren en een 9 voor het practicum. Ik had niks anders verwacht (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En dan moet ik wel naar school omdat ma niet wil afbellen en ze pikken het waarschijnelijk niet als ik afbel. ±s Dn maar na school voor ander half uur. Totaal geen zin.

    Wauw wat heb ik toch goeie vrienden.. Had ik vandaag afgesproken met iemand en ze laat niet eens weten hoelaat ze komt. En ze moet om 4uur werken dus nu heeft het geen nut meer. Ik heb echt het idee dat ik en al mijn vrienden uit elkaar groeien.. En dan heb ik niemand meer.


    -

    Ik begin steeds meer in ons te geloven zo lief als je tegen me bent.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb zo'n last van mijn knieën, en dat al een hele tijd. Ik begin hier echt serieus bezorgd om te worden. Ik kreeg alleen al steken wanneer ik een trap oploop. Dit is niet gezond meer. Maar ik wil dit nie-hiet. Ik wil niet dat ik iets heb...


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Hartkloppingen. O.O
    Straks maar naar de dokter. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wauw, in 8 dagen al 17 followers op Tumblr! (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    pff moet 1 liter water drinken voor onderzoek in het zh.