• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Hartkloppingen. O.O
    Straks maar naar de dokter. :C

    Om je 'n beetje te geruststellen. Elk mens heeft weleens hartkloppingen (: Het hoeft dus niks ernstigs te zijn. Misschien ben je gewoon heel erg gespannen!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Missie 'debutterfly' is begonnen! Ik kan dit gewoon níet gebruiken D: Ik haat verliefdheid >< Die-hard negeren it is.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 15:03 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    I just love you so damn much.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Heuj, het zijn inmiddels al 18 followers. (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Balance schreef:
    Wauw wat heb ik toch goeie vrienden.. Had ik vandaag afgesproken met iemand en ze laat niet eens weten hoelaat ze komt. En ze moet om 4uur werken dus nu heeft het geen nut meer. Ik heb echt het idee dat ik en al mijn vrienden uit elkaar groeien.. En dan heb ik niemand meer.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Thranduil schreef:
    (...)
    Om je 'n beetje te geruststellen. Elk mens heeft weleens hartkloppingen (: Het hoeft dus niks ernstigs te zijn. Misschien ben je gewoon heel erg gespannen!

    Ik heb het al twee dagen en ik kreeg maandagnacht een vreemde steek in mijn borst... dus ik ga zo wel even naar de dokter.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik heb het al twee dagen en ik kreeg maandagnacht een vreemde steek in mijn borst... dus ik ga zo wel even naar de dokter.

    Meheh. Zelfs met twee dagen kan 't van de spanning komen! Maar, goed. Ik ben geen dokter ik praat alleen uit eigen ervaring :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Van sommige mensen krijg je totáál geen hoogte en sommige begrijp je meteen. (:


    You are beautiful, you are love.

    OOOOHMYGOD. Ik heb een 9,5 voor frans, mijn eerste voldoende voor frans dit jaar 8D Nu ben ik van een 3,5 naar een 5 gemiddeld gegaan ^^

    De gezelligheid is hier ver te zoeken, maar ik heb ook geen zin om naar boven te gaan, want daar is het stervenskoud. ):


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    I... Love you?


    •*• Lululu •*•

    Die knoop in m'n maag wil maar niet weg, verdomme! D:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Alright you stupid Americans.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mensen kunnen soms zooooo onuitstaanbaar doen! Echt, ik snap meisjes nog minder dan jongens af en toe, ookal ben ik er zelf één. Ik bedoel... moeten jullie werkelijk door iets wat zo'n vier jaar geleden gebeurd is elkaar nog steeds haten? En daardoor iedereen om jullie heen ook moeilijkheden opleggen? ALSJEBLIEFT HOUD DAAR TOCH EEN KEER MEE OP! Geef elkaar nog een kans, met ouwe koeien uit de sloot halen schiet je niks op. -.-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Niet panikeren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.