• Kent iemand haar? Of haar band The Pretty Reckless? (:
    Ik ben ze tegengekomen toen ik op jenny humphrey zocht van Gossip Girl. En ik ben verslaafd :9~ Het is normaal niet echt de muziek waarnaar ik zou luisteren maar op een of andere manier krijg ik er geen genoeg van, haha.

    The Pretty Reckless - You
    & Miss Nothing

    Ze hebben meer liedjes maar ben te lui om ze allemaal op te zoeken op m'n telefoon en zo xd

    What do you think? :)


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Assassin schreef:
    Ik vind 'you' en 'just tonight' helemaal geweldig en zij ziet er echt awesome uit.

    dit^^ En dan nog Make Me Wanna Die. Die is ook echt geweldig!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Make me wanna die blijft mooi
    Maar soms kijkt je zo verwaand


    Love your life

    Ik ken haar, maar heb nog niet naar haar liedjes geluisterd. Moet ik 'ns doen als ik op de pc ben!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Capricious schreef:
    Ik vind haar echt een stoer wijf en ben ook helemaal weg van haar band. Goin' Down en My Medicine vind ik heerlijke nummers.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Make me wanna die is zo'n awesome nummer


    26 - 02 - '16

    Heb de tijd genomen om het liedje "Make Me Wanna Die" te beluisteren, dat ik overigens heel leuk vind.
    Yes for Taylor Momsen and The Pretty Reckless! *O*


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vind dat ze best snel is veranderd. Je ziet hoe ze was in gossip girl, maar daarna ineens anders. Ik hou niet van haar muziek. niet mijn smaak.,


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!