• Verdomme!

    Ik ben nu echt pissed off, op dit moment heb ik een hekel aan kleine kinderen!
    Ik was verdomme net bezig met mijn verhaal, een nieuwe hoofdstuk schrijven.. Komt dat klein kind waar mijn moeder op past met zijn kleine fiets gevalletje eraan rijden, rijdt zo over mijn laptop kabels heen waardoor de accu eruit getrokken word en mijn laptop uitvalt, hele hoofdstuk weg! En ik was net zo lekker bezig, en ver. WAS BIJNA KLAAR!
    En nu weet ik dus niet meer precies wat ik geschreven heb, en ben nu in één klap alles kwijt.
    En dan is het ook nog eens zo, als je zegt NIET DOEN, doet ie het juist,,
    Damn..
    ><


    Sorry voor gevloek en deze topic maar ik moest het gewoon even kwijt.
    Jullie ook zulke rot dingen meegemaakt terwijl je iets aan het doen was?


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Barnabas schreef:
    Ik haat kinderen. Ik begrijp precies hoe je je voelt! Waarom rijdt dat kind überhaupt op zo'n ding binnenshuis? Belachelijk. Haat aan die krengen.


    26 - 02 - '16

    O, ik weet hoe dat voelt, en het is niet leuk. Zo vaak mogelijk opslaan voorkomt dat, al wil je het op dit moment waarschijnlijk niet horen.
    Ik hoop dat het je nog lukt om het te herschrijven. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)

    Dat is het probleem ,ik heb het niet in word geschreven. Alleen op quizlet ><
    Dat kan dus niet met een klein kind in de buurt.

    Fijne discussie weer hier :'D Laat ieder z'n eigen mening hebben, zeg

    Het is wel heel zuur dat je 't nu kwijt bent, maar misschien een leer voor de volgende keer? Gebruik Word, als je daar goed mee kan werken, of een soortgelijk programma en sla 't om de zoveel tijd op of zorg ervoor dat er een back-up wordt gemaakt bij een crash o.i.d.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kinderen niet op een fiets laten fietsen in een huis helpt ook veel dingen te voorkomen. (cat)
    Ik had vroeger mijn eigen kinderhoekje en daar moest ik ook blijven. Als je een kind een beetje opvoedt, zal die wel doorhebben dat dat écht niet hoort. O trouwens, ik vind het echt bullshit dat alles maar aan die "groepsdruk" moet liggen. Als kinderen gewoon goed opgevoed worden en ook goed in de gaten gehouden worden, is er helemaal niet sprake van een "groepsdruk". Rust, regelmaat en reinheid, zoals mijn vader het altijd zo mooi zegt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Kinderen niet op een fiets laten fietsen in een huis helpt ook veel dingen te voorkomen. (cat)
    Ik had vroeger mijn eigen kinderhoekje en daar moest ik ook blijven. Als je een kind een beetje opvoedt, zal die wel doorhebben dat dat écht niet hoort. O trouwens, ik vind het echt bullshit dat alles maar aan die "groepsdruk" moet liggen. Als kinderen gewoon goed opgevoed worden en ook goed in de gaten gehouden worden, is er helemaal niet sprake van een "groepsdruk". Rust, regelmaat en reinheid, zoals mijn vader het altijd zo mooi zegt.


    Zijn moeder gaf hem dat klein speel fietsje mee. Van haar mocht hij daar wel op spelen, het is geen echte fiets voor buiten maar zo''n minifiets voor te spelen, waar hij ook op kan rijden, ZONDER trappers gewoon met de beentjes dus. Dat bedoel ik duidelijk te maken, hij is druk opgevoed dat is gewoon echt zo. ><
    Wij gaan dat kind ook geen andere manieren aanleren, ik denk niet dat zijn moeder daar mee eens is.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Barnabas schreef:
    Kinderen niet op een fiets laten fietsen in een huis helpt ook veel dingen te voorkomen. (cat)
    Ik had vroeger mijn eigen kinderhoekje en daar moest ik ook blijven. Als je een kind een beetje opvoedt, zal die wel doorhebben dat dat écht niet hoort. O trouwens, ik vind het echt bullshit dat alles maar aan die "groepsdruk" moet liggen. Als kinderen gewoon goed opgevoed worden en ook goed in de gaten gehouden worden, is er helemaal niet sprake van een "groepsdruk". Rust, regelmaat en reinheid, zoals mijn vader het altijd zo mooi zegt.


    Dat ken ik ook en dan bedoel ik rust, regelmaat en reinheid. Aangezien ik de opleiding tot onderwijsassistente volg.

    Ik begrijp dat je het niet vind kunnen maar het is een klein kind. Toen ik ging kennis maken met de kinderen van de school waar ik stage ga lopen, had ik echt zoiets van wat zijn jullie aan het doen en waarom in vredesnaam doen jullie dat?

    Kleine kinderen zijn nou eenmaal onvoorspelbaar af en toe. En het ene kind luistert beter dan het andere kind. Blijkbaar past jouw moeder op een kind dat niet goed kan of wil luisteren. Daar is misschien een reden voor.


    Physics is awesome

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat heeft niets te maken met hoe ouders hun kinderen opvoeden, dat heeft meer te maken met het feit dat kinderen al vanaf veel jongere leeftijd tegenwoordig onder groepsdruk staan. Vaak weten ouders niet eens dat hun kinderen gigantische etterbakken zijn.


    Of omdat er qua de piramide van maslow iets mis is gegaan. Daarnaast kan het ook zijn dat het kind autoritair, laissez-faire of helemaal niet is opgevoed.

    @Barnabas

    Zoals Merrow al zei, je moet je leven aanpassen maar je leven is niet naar de maan. Zelf zou ik wel graag kinderen krijgen/hebben misschien omdat ik ook met kleine kinderen wil gaan werken. Maar die kinderen blijven niet voor altijd klein. Daarnaast ligt het voor een deel aan de ouders en het kind zelf hoe het kind is.


    Physics is awesome

    Know dat feel.