• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    New Topic

    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - MakeMeIrish
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hayden Noralie Everett
    Ik vind Rory echt slim. 'Ja je hebt gelijk, dom van me,' zeg ik dan. 'Ik zou denk ik zomaar met blinde ogen in het bos zoeken. En dan nog eens giftige bessen pakken ook.' Ik zie mezelf er wel voor aan. Ik zou denk ik niet overleven als ik in mijn eentje hier vast zou zitten. Dan zou ik allang gek geworden zijn van angst. Maar nu heb ik mijn vrienden en Rory. 'Dan moeten we die dieren dus... Jagen?' Vraag ik dan. Het lijkt me zo primitief. En ik hoop gewoon dat wanneer we al het eten bij elkaar leggen we even voor een paar dagen vooruit kunnen komen. Ik voel Rory's lippen even op mijn kruin en kijk dan afwachtend hoe hij de tent uit kruipt maar stopt in de tentopening door mijn vraag. Hij stottert ik denk het wel. Een lachje ziet op mijn lippen. 'Dan ben je mijn eerste vriendje ooit,' zeg ik met datzelfde lachje en kruip dan achter Rory aan en druk een kusje op zijn wang. Er zit nu gewoon een gevoel in me dat me heel gelukkig maakt. Dan struikelt Rory over zijn tas als hij wil gaan zitten en ik vind het zo schattig. 'Wees je voorzichtig?' Vraag ik glimlachend. Dan zie ik dat hij iets in zijn handen heeft en ik kom tot de ontdekking dat het een survivalgids is. 'Die is inderdaad wel erg handig. Staan er ook in welke bessen we kunnen eten?' En ik ga naast hem zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Ian
    'Nee, ik heb altijd gelijk' Zeg ik met een grijns.
    Ze pakte mijn hand vast en tok me mee naar links 'Kom!' Zei ze vervolgens en liep naar het beekje toe,
    ze knielde er naast en dronk wat van het water waarbij ik al meteen de neiging had erin te duiken, hoeveel dagen had ik nu niet gedouched? Te lang
    'Hebben we wat om water in mee te nemen bij het kamp?' Vraag ik haar en denk zelf na.. Volgensmij wel maar daar was ik niet zeker van.. hopelijk wel


    Don't be like the rest of them, darling

    Rory Williams
    Ik keek naar haar. "Al het standaard staat er in. De eetbare bessen, maar ook vallen en het klaarmaken van gevangen dieren." Ik keek even naar het boekje. "Ik ben er zeker geen fan van, maar als het moet dan zullen we ook dieren moeten gaan vangen voor voedsel." Ik wilde er niet aan denken om een konijntje te villen, maar met het eten dat we volgens mij nog over hadden konden we zeker niet meer dan een paar dagen doen. Ik kruip nu helemaal de tent uit en wacht op haar. Eten uit de natuur was risky, dat was iets wat ik altijd had geleerd, maar ik had trek en het bos beloofde zowel eten als zekere dood. Hopelijk pakte we de goede kant. Voorzichtig pakte ik Hayden's hand toen ze eenmaal stond en ik begon met haar naar de bosrand te lopen. Wat vers fruit zou wel lekker zijn, en misschien wat grote bladeren om uit te kunnen drinken. Voor de rest hadden we nog amper iets nodig. Het bos zag er vanaf hier nog best vredig uit, maar ik wist wat voor verschrikkingen erin lagen te loeren: Beren, waarschijnlijk ook wolven, giftige planten en de kans te verdwalen. Mijn hart klopte wat sneller dan normaal, vooral van spanning, ookal was het minder erg nu met Hayden aan mijn zij.


    Bowties were never Cooler

    [Rory is slim en Riley niet :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cathy
    ''Nee, ik heb altijd gelijk,'' grijnsde Ian.
    Ik stak mijn tong uit. ''You wish,'' grijnsde ik naar hem.
    ''Hebben we wat om water in mee te nemen bij het kamp?'' vroeg Ian bedenkelijk.
    Ik haalde mijn schouders op en pakte mijn rugzak, om vervolgens deze open te ritsen.
    Na wat door de spulletjes gerommeld te hebben viste ik er een grote waterfles uit, die ik gisteren in het busje had leegdronken.
    Ik glimlachte trots en vulde hem met water.
    ''Heb jij nog iets van flessen bij je, of zo?'' vroeg ik Ian.

    [SORRY OMG D:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    'Ik heb geen tas dus het lijkt me logisch dat ik geen flessen bij me heb' Zeg ik schouderophalend en met een kleine grijns terwijl zij haar fles met water vulde,
    'Een nee. I don't wish, I know' Zeg ik met een brits accent en wiebel kort met mijn wenkbrouwen.
    Ergens was ik wel benieuwt hoe het er in het kamp aan toe ging en nam me voor dat wanneer we terug waren ik eerst naar Camille zou gaan om te vragen waarom ze vanmorgen zo.. Raar deed.. In iedergeval voor haar doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy
    ''Ik heb geen tas dus het lijkt me logisch dat ik geen flessen bij me heb,'' zei Ian met een kleine grijns, en haalde zijn schouders op.
    Ik krabte even schaapachtig aan mijn achterhoofd. ''Oh- eh... juist,'' mompelde ik droogjes, en kwam weer overeind.
    ''En nee. I don't wish, I know,'' zei hij, met een brits accent dat zó ongelooflijk sexy was.
    Ik grijnsde en kwam een paar stappen dichterbij zodat ik hem recht in de ogen aan kon kijken.
    ''Challenge accepted,'' zei ik zwoel, en grijnsde.
    Deze 'vakantie' was nog niet eens zo heel erg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ian
    'Oh-eh... juist' Mompelde ze droogjes op haar achterhooft krabbend en kwam weer overeind.
    Ze grijnsde vervolgens toen ik Brits sprak en kwam een paar stappen dichterbij me,
    'Challenge accepted' Zei ze zwoel en grijnsde.
    Aangezien ze zo dicht bij was was het gewoon.. Onmogelijk om haar niet te kussen dus drukte ik kort mijn lippen op de hare om vervolgens achteruit te lopen.
    Wanneer ik een eindje verder bij haar weg ben houd ik mijn handen omhoog 'Bring it on' Zeg ik vervolgens met een grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy
    Hij drukte kort zijn lippen op de mijne. Het was onverwachts, maar zeker niet onaangenaam.
    Hij liep een stukje verder en hief zijn handen.
    ''Bring it on,'' zei hij grijnzend.
    Mijn mondhoeken krulden speels omhoog en ik kwam een stukje dichterbij.
    Uiteindelijk dreef ik hem tegen een boom aan, waar hij nu tegen stond met zijn rug.
    ''I will,'' fluisterde ik. Onze lippen waren slechts een paar centimeters verwijderd, en na een speelse blik geworpen te hebben drukte ik mijn lippen vlinderlicht op de zijne. Gewoon, omdat ik me niet in kon houden.
    Ik moest toch op zijn minst íéts te doen hebben?! En daarbij vond ik het verre van 'erg'.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zag nog net haar mondhoeken omhoog krullen en ze kwam een stukje dichterbij waarna ze me uiteindelijk tegen een boom aan dreef waar ik nu met mijn rug tegenaan stond.
    'I will,' Fluisterde ze vervolgens en na een speelse blik drukte ze haar lippen erg licht op de mijne, mijn mondhoeken krulden zich omhoog onder de kus waarna ik haar terugkust en ons vervolgens omdraaiden zodat zei met haar rug tegen de boom stond en plaatste mijn armen aan de linker en rechter kant van haar.
    Nu kon ze ook nog eens geen kant op, en daarbij vond ik dit het verre van erg tijdverdrijf en zij dacht daar volgensmij hetzelfde over.
    'Interesting' Fluister ik vervolgens tegen haar lippen als reactie op haar 'I Will' en kuste haar weer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy
    Voordat ik het wist waren de rollen omgedraaid en stond ík met mijn rug tegen de boom.
    Ian plaatste zijn handen elk aan één kant van mijn lichaam.
    Ik kon geen kant op, maar ik was ook niet echt van plan om weg te gaan, nu.
    ''Interesting,'' fluisterde hij tegen mijn lippen waardoor er lichte kippenvel op mijn huid ontstond.
    Ik grijnsde.
    Hij kuste me opnieuw en ik sloot mijn ogen. Ik liet een hand in zijn nek rusten, een ander op zijn arm.
    Ik liet mijn tong even langs zijn onderlip glijden om toestemming te vragen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    [I'm so bored --']

    Demustachana schreef:
    Cathy
    Voordat ik het wist waren de rollen omgedraaid en stond ík met mijn rug tegen de boom.
    Ian plaatste zijn handen elk aan één kant van mijn lichaam.
    Ik kon geen kant op, maar ik was ook niet echt van plan om weg te gaan, nu.
    ''Interesting,'' fluisterde hij tegen mijn lippen waardoor er lichte kippenvel op mijn huid ontstond.
    Ik grijnsde.
    Hij kuste me opnieuw en ik sloot mijn ogen. Ik liet een hand in zijn nek rusten, een ander op zijn arm.
    Ik liet mijn tong even langs zijn onderlip glijden om toestemming te vragen.


    Ian
    Toen ik mijn ogen kort opende zag ik dat er kippenvel op haar huid was verschenen.
    Toen ik haar aankeek grijnsde ze en had haar ogen net gesloten.
    Een van haar handen ruste in mijn nek en de ander op mijn arm terwijl haar tong langs mijn onderlip gleed.
    Bijna automatisch en verschijnlijk gewoon uit ervaring opende ik mijn mond,
    Dit was nog best goed tijdverdrijf, benieuwt hoelang dit tijdverdrijf standhielt.


    Don't be like the rest of them, darling

    'Cathy
    Ian opende zijn mond na even gegrijnsd te hebben.
    Mijn tong raakte verwikkeld in een passioneel spel met de zijne.
    De hand die in zijn nek rustte dwaalde af naar zijn borstkas, waar ik hem rustig en regelmatig voelde ademhalen.
    Mijn mondhoeken krulden lichtjes omhoog en ik hield mijn hoofd wat schuiner.
    Dit voelde goed, dus waarom zou ik het stoppen?
    Dat was ik voorlopig sowieso niet van plan, en zo te merken Ian ook niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Is er eigenlijk nog op Riley gereageerd? ]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.