• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    New Topic

    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - MakeMeIrish
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hayden Noralie Everett
    Ik voel dat hij verstard en me dan los laat na mijn vraag. Ik trek me terug en kijk hem dan met vragende ogen aan. Hij zegt zacht sorry en ik zie dan een blik in zijn ogen die me aan pijn doet denken... waarom? Ik vond het niet erg wat hij deed. Ik bijt op mijn lip en haal dan een hand door mijn haar. De woorden van Cam schieten weer door mijn hoofd. Hoe gaat het met Rory? Jullie zijn echt schattig samen. Hoe ver ben je al bij hem gekomen? En ik die verward terug keek in eerste instantie en er toen over na ging denken. Was er dan toch meer tussen mij en Rory? Die lieve kleine kusjes gisteren op mijn wang keer op keer. Het feit dat hij breed glimlacht als hij me ziet. Me vaak knuffelt. En tot twee keer aan toe zijn lippen in mijn nek drukt tijdens een knufel. Een heel zacht zuchtje verlaat mijn mond en ik kijk dan naar Rory.
    Zou ik het moeten doen? Iets proberen? Ik zie dat soort dingen altijd bij anderen, maar zelf heb ik het nog nooit echt meegemaakt.
    Ik ben eigenlijk voornamelijk altijd bezig met mama te verzorgen.
    Dan buig ik me langzaam in de richting van Rory en leg mijn hand op zijn wang.
    Dit kan ik zó erg verpesten, straks dan zie ik het helemaal verkeerd, maar dat maakt nu even niets uit.
    Ik kijk hem heel even aan en dan naar zijn lippen en weer terug naar hem.
    Zachtjes druk ik mijn lippen op die van hem en een bom van vlinders explodeert in mijn buik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    David Daniel Casper Mason
    Ik blijf even zitten staren naar Riley die zijn shirt uit trekt. Ik had eigenlijk nooit echt op hem gelet, maar zijn lichaam is zeker niet verkeerd. Nee hij is niet breed en ook niet super gespierd. Maar zeker niet lelijk.
    'Hmm ik zit hier wel lekker,' zeg ik grinnikend, 'Mooi uitzicht.' Ik laat mijn wenkbrauwen op en neer wiebelen en sta dan op met behulp van zijn hand. Niet dat ik die nodig heb, het is gewoon een goed excuus om zijn hand vast te houden. Neuriënd loop ik met hem naar de kampplaats toe terwijl ik onze handen tussen ons in heen en weer zwaai. Zachtjes begin ik te zingen, ik zing totaal niet mooi maar dat neemt niet weg dat ik het leuk vind om te doen.
    'When I find myself in times of trouble, mother Mary comes to me. Speaking words of wisdom; Let it be.' Weerklinkt zachtjes door de bossen. Om de een of andere reden heb ik een zwak voor the Beatles. Het is hele oude muziek, maar ik vind het mooi.
    'And in my hour of darkness she is standing right in front of me. Speaking words of wisdom, let it be,' zing ik verder, zachtjes terwijl ik met Riley aan mijn hand verder loop. Ergens maak ik me wel zorgen om de situatie daar. Stel dat Eleanor woest op me is? Ik zucht, dat zou ik nog wel kunnen handelen, maar stel dat ze me negeert? Stel dat ze doet alsof ik lucht ben en niets meer met me te maken wil hebben. Ik stop met zingen en sta plotseling stil.
    'Riley?' Bezorgd kijk ik hem aan, 'Hoe denk je dat Eleanor zou reageren als ze ons zo samen ziet?' Er vormt zich een brok in mijn keel en een grote golf schuldgevoel overspoelt me.
    'Ik heb er echt een enorme rotzooi van gemaakt, niet waar?'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Leuk nieuwtje voor David, Eleanor heeft op de tent fuck you met een stift groot geschreven ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Leuk nieuwtje voor David, Eleanor heeft op de tent fuck you met een stift groot geschreven ^^]


    [Haha, yes she did. Het tentje staat trouwens niet meer overeind, tis maar dat je het weet ;p]

    jaimyhoi schreef:
    [Leuk nieuwtje voor David, Eleanor heeft op de tent fuck you met een stift groot geschreven ^^]


    [Ik wilde dat er net in schijven xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Camille Yare Rae Roux
    Ik kan het niet laten om zachtjes te grinniken.
    'Ik hoop niet dat er een moordenaar zit,' zeg ik, we zijn ondertussen al een behoorlijk tijd aan het lopen.
    'Hoor jij dat ook?' vraag ik aan Eleanor, 'het lijkt wel... geruis van de zee,' ik kijk haar aan.
    'De zee!' jubel ik, ik ben echt verliefd op de zee. Net zoals ik verliefd op mijn gitaar ben.... die kapot buiten het busje ligt.
    'Oké, we gaan het even vergeten. We gaan even de problemen vergeten, want daarom zijn we hier toch,' ik glimlach naar haar, grijp haar pols en trek haar mee.
    'We gaan voor een momentje weglopen van onze problemen en plezier maken!' roep ik naar haar, ik begin te rennen en laat de wind door mijn haren waaien. Zodra we op het strand komen verschijnt er een grote grijns rond mijn lippen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    jaimyhoi schreef:
    [Leuk nieuwtje voor David, Eleanor heeft op de tent fuck you met een stift groot geschreven ^^]


    {Had ik al gezien ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page


    Eleanor Bethany Hunt.

    Met grote ogen keek ik haar aan en hield even stil. Ja ja ja ja ja, ik hoorde het ! Ik rende zo hard ik kon met de zware rugzak op mijn rug. Weg lopen van alle problemen, ja, dat klonk goed, enorm goed zelfs. Alles vergeten en opnieuw beginnen, wat er ook voor nodig was. Een grote glimlach verspreidde zich op mijn gezicht en een gelukkig gevoel spoelde door mijn lichaam heen. Wat hield ik toch van de zee. Ik liet mijn rugzak van mijn rug vallen zodra ik het strand een stuk was opgelopen en begon te lachen. "God haat me niet" bracht ik lachend uit. In tijden van nood dacht ik aan god ja, laat me lekker. Ik deed mijn schoenen uit, mijn shortje en mijn bovenstuk zodat ik nog in ondergoed overbleef. Ik rende naar de zee en liep er in. Het warme water slokte me op. Even had ik het gevoel van thuis want ik woonde bij de zee. Het was een goed gevoel.

    Riley Williams

    Ik luister hoe David zingt en glimlach. Ineens stopt David met lopen, ik wordt automatisch terug getrokken omdat zijn hand de mijne nog vast heeft.
    "Riley? Hoe denk je dat Eleanor zou reageren als ze ons zo samen ziet?" Ik kijk David aan. "Ik heb er echt een enorme rotzooi van gemaakt, niet waar?" Nog altijd kijk ik David aan. Ik weet niet hoe ik moet antwoorden. Ik haal mijn schouders in plaats daarvan dan maar op.
    "Ik heb geen idee, David. Heel eerlijk..." zeg ik zacht en ik ga tegen hem aanstaan. "Je- Je hebt je hart toch gevolgt?" Mijn stem klinkt wat onzeker, natuurlijk heeft hij zijn hart gevolgt.
    "Wat Eleanor betrefd... Ze- Ze zal maar moeten accepteren hoe jij erover denkt en wie je kiest." Ik weet niet of het juist ik was ik zeg, maar dit is hoe ik nu denk. Ik trek David verder achter me aan naar het kamp en ik kijk rond. Het tentje waar hij en Eleanor vanochtend in lagen ligt op een hoopje op de grond. Ik frons mijn wenkbrauwen en laat David zijn hand los. Langzaam loop ik naar het tentje toe als ik zie dat er zwarte strepen op staan. Ik pak het tentje vast en trek hem wat uit elkaar. "Fuck you..." les ik zachtjes op en ik kijk om naar David. Dan ga ik overeind staan en kijk om me heen.
    "Eleanor?!" Roep ik dan en kijk rond. Ze is er niet, waar is ze? Dit is mijn schuldt. Ik ga op mijn knieën zitten en til het tentje op, dan kruip ik erin, Eleanor haar spullen zijn weg, alleen David zijn spullen liggen nog in het tentje. Ik kruip naar achter en ga overeind staan. Ik ga elk tentje langs of ik haar spullen zie. Bij de bus wacht ik even en ga dan naar binnen. Ook daar zijn de spullen van Eleanor er niet. Ik mag dan wel gemeen zijn geweest, maar ik mocht haar wel... Waar is ze?
    "Eleanor!" roep ik met mijn handen aan mijn mond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Camille Yare Rae Roux
    Ik grijns, trek mijn trui en mijn hemdje uit en daarna mijn short zodat ik ook in mijn ondergoed sta en ren achter Eleanor aan het water in. Het hete water voelt geweldig. Ik grijns naar Eleanor en spat een hele boel water in haar gezicht.
    'Water gevecht!' grijns ik en voor dat Eleanor me kan pakken duik ik onder water. Alle make-up spoelt waarschijnlijk van mijn gezicht maar dat kan me niks schelen. Ik kom weer boven.
    'Wat vind je van mijn nieuw panda look?' vraag ik met een grijns aan Eleanor en ik wiebel met mijn wenkbrauw.
    'Mooi hea? Ja vind ik ook,' ik laat mezelf achterover in het water vallen en grijns, geweldig dit.
    'Dit is een stuk beter dan daar zitten,' geef ik toe en met daar bedoel ik natuurlijk bij de andere. Niet dat ik ze allemaal haat, maar ik kan het gewoon even niet meer hebben.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 20:15 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    [Eerst even douchen, dan kan ik misschien nog deftig mijn toets leren aangezien ik me zo slecht voel xp]

    Lizor schreef:
    Camille Yare Rae Roux
    Ik grijns, trek mijn trui en mijn hemdje uit en daarna mijn short zodat ik ook in mijn ondergoed sta en ren achter Eleanor aan het water in. Het hete water voelt geweldig. Ik grijns naar Eleanor en spat een hele boel water in haar gezicht.
    'Water gevecht!' grijns ik en voor dat Eleanor me kan pakken duik ik onder water. Alle make-up spoelt waarschijnlijk van mijn gezicht maar dat kan me niks schelen. Ik kom weer boven.
    'Wat vind je van mijn nieuw panda look?' vraag ik met een grijns aan Camille en ik wiebel met mijn wenkbrauw.
    'Mooi hea? Ja vind ik ook,' ik laat mezelf achterover in het water vallen en grijns, geweldig dit.
    'Dit is een stuk beter dan daar zitten,' geef ik toe en met daar bedoel ik natuurlijk bij de andere. Niet dat ik ze allemaal haat, maar ik kan het gewoon even niet meer hebben.


    [Rara, wat klopt er niet :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Rara, wat klopt er niet :Y)]

    [Oeps haha x'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    {Iemand hier The wrong turn gekeken? *Evil laugh*

    Over een paar mensen waarbij de auto opgehouden is ofzo, zoeken om hulp in het bos en vinden een huisje van een paar kanibalen. Zij willen daar zo snel mogelijk weg maar de kanibalen zijn al op de hoogte van hun aanwezigheid -wbw- }


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Iemand hier The wrong turn gekeken? *Evil laugh*

    Over een paar mensen waarbij de auto opgehouden is ofzo, zoeken om hulp in het bos en vinden een huisje van een paar kanibalen. Zij willen daar zo snel mogelijk weg maar de kanibalen zijn al op de hoogte van hun aanwezigheid -wbw- }


    [Oeh interesting :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.