• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Reeves)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (HallowsEve)
    Stylist: Ivy du Jour (KarensBabes)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Brennan)
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Enucleato)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)


    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (wolffire)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Brennan)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (wolffire)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:12 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kyle Owen Bryce
    Ik kijk naar de kleding die voor me op het bed ligt. Mijn wenkbrauwen trekken naar elkaar toe in een frons. Het is nog maar een paar uur geleden dat de boete plaats vond en ik en nog een meisje uit mijn district werden gekozen om mee te doen aan deze vervloekte game van het capitool. Ik zie nog voor me hoe mijn naam uit de pot werdt gehaalt en de stem die mijn naam omriep hoor ik nog steeds in mijn oren.
    Waarom ik?
    Het is een vraag die iedere Tribuut zich wel zal afvragen, maar toch. Wat zou me te wachten staan? Wat voor arena?
    Moeder kwam niet eens opdagen bij de laatste bezoek uurtjes...
    Ik ga dit nooit overleven, ik zal sterven. Als ik maar twee dolken te pakken kan krijgen, misschien heb ik dan nog een kleine kans... Niet dat dat gaat lukken, langs de hoorn des overvloeds kom ik nooit.
    Ik pak het kleding stuk voor mijn neus op en trek het aan, het is warm en veel beter dan het koude t-shirt wat ik eerst aan had. Verdrietig loop ik naar de deur en ga de gang op om mijn mentor te ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 16:41 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Prentiss schreef:
    [We kunnen in de trein op zich wel doen, maar volgens mij scheelt dat erg weinig met gewoon de dag van de boete schrijven. Als jullie denken dat de RPG snel doodloopt als we eerst de dag van de boete schrijven, denk ik eerlijk gezegd niet dat die paar uur veel verschil maken.
    We kunnen ook beginnen op de dag dat de trainingsscores worden gegeven, dan heb je een dag om je voor te bereiden op je interview en om bondgenootschappen te sluiten, en dan het interview. Dat lijkt mij persoonlijk het beste omdat je dan in bij de trainingsscores kennis maakt met de fysieke pluspunten van de tributen, op de tussendag dus bondgenootschappen kan sluiten en daarna tijdens het interview de mentale kant van de tributen leert kennen. ]


    [Whoops, ik heb al gepost, moet ik het aanpassen? En jij wou nog wat doen in het trainings centrum........ ..... kan dat dan nog wel?]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Enucleato schreef:
    (...)

    [Whoops, ik heb al gepost, moet ik het aanpassen? En jij wou nog wat doen in het trainings centrum........ ..... kan dat dan nog wel?]

    [Nou ja, dit was een suggestie. Als iedereen al druk aan het typen is, gaat dat niet meer werken neem ik aan. En ja, ik zal heus wel tijd kunnen maken om een stylist van een trap te duwen.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    [We kunnen in de trein op zich wel doen, maar volgens mij scheelt dat erg weinig met gewoon de dag van de boete schrijven. Als jullie denken dat de RPG snel doodloopt als we eerst de dag van de boete schrijven, denk ik eerlijk gezegd niet dat die paar uur veel verschil maken.
    We kunnen ook beginnen op de dag dat de trainingsscores worden gegeven, dan heb je een dag om je voor te bereiden op je interview en om bondgenootschappen te sluiten, en dan het interview. Dat lijkt mij persoonlijk het beste omdat je dan in bij de trainingsscores kennis maakt met de fysieke pluspunten van de tributen, op de tussendag dus bondgenootschappen kan sluiten en daarna tijdens het interview de mentale kant van de tributen leert kennen. ]


    (Ik vind dit wel goed..)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [...dus wat gaan we doen? Zullen we anders stemmen of zo, dat we tenminste weten wat we gaan doen? Zo schiet het ook niet op namelijk :') We kunnen ook gewoon dat van die trein doen hoor, aangezien er daar ook al een post van is, dit leek mij alleen handiger. Zeg het maar.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Ik vind het juist mooi vanaf het begin, dan kun je beschrijven wat je voelt als je bij de boete bent en zo, misschien kunnen we ook doen dat we dit tot aan waar je in de trein stapt in je eerste bericht moet zetten? Ik zeg ook maar wat :X]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 17:03 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Ik vind alles goed, en ik heb nog een vraag, wat moeten de mentoren doen tijdens de spelen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    wolffire schreef:
    Ik vind alles goed, en ik heb nog een vraag, wat moeten de mentoren doen tijdens de spelen?

    [Die coachen de tributen. Ze zorgen dat de tributen klaar zijn voor de Spelen, helpen ze een goede tactiek te bedenken, maar stomen ze bijvoorbeeld ook klaar voor het interview.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    MaraCroft schreef:
    [Ik vind het juist mooi vanaf het begin, dan kun je beschrijven wat je voelt als je bij de boete bent en zo, misschien kunnen we ook doen dat we dit tot aan waar je in de trein stapt in je eerste bericht moet zetten? Ik zeg ook maar wat :X]


    [Dat gevoel van de boete, daar kan je personage toch aan denken als hij of zij in de intervieuw prut is?]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Ik vind het idee van Rose (Prentiss) het best. Zullen we beginnen bij de trainingscores en bij het intervieuw? Als je persé wat over de boete wil vertellen kan je personage daar aan denken of over vertellen bij het intervieuw.]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 17:39 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Mijn topics. Ik vind dat trouwens ook het beste idee, van Prentiss.]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    [Ik ga posten bij het moment van de trainingsscores, is dat goed? Als dat zo is, dan hebben we eerst de scores nodig]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik heb een ideetje; als iedereen mij stuurt wat zijn/haar karakter heeft gedaan voor de trainingssessie, kan ik een lijst met de meest realistische scores maken. Als jullie me daar genoeg voor vertrouwen (;

    Maar dan moet niet iedereen een super goed iets sturen, ik kan niet iedereen een hoge score geven. Ik doe het dan op de manier zoals het in de Hongerspelen meestal ook gaat]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 17:56 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    [ik vertrouw je wel hoor, je moet alleen niet je eigen persoontjes de hoogste scores geven ; )]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Het lijkt mij het leukst om de trainingsscore-stukjes wel in het topic te plaatsen, maar als KarensBabes er dan scores aan wil geven vind ik dat prima. Het lijkt me alleen leuker als we ook kunnen zien wat de personages doen omdat je dan een idee hebt wat het voor een persoon is.
    Of vinden jullie dat juist minder? Ik kan me namelijk ook voorstellen dat je de kwaliteiten van je personage liever 'geheim' houdt, maar aan de andere kant komen de tributen het ook niet echt te weten natuurlijk, alleen de users.
    Beginnen we dan gewoon aan het begin van de dag van de trainingsscores? Dan kun je je personage nog heel even laten oefenen of iets dergelijks, of als je dat graag kwijt wil de nodige flashbacks van de boete ne zo.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.