• Het is ruim 5 jaar na de tweede opstand van Panem, ondertussen heeft het Capitool de rellen de kop ingedrukt en zijn alle regels aangescherpt. In de districten lopen twee keer zoveel Vredesbewakers rond, twee keer zo genadeloos als anders. Alles wat ook maar lijkt op tegenspraak wordt hardhandig gestraft.
    Een dag voor de Reaping springt de tv aan voor een landelijk nieuwsbericht van president Snow.

    "Hallo, Panem. De rebellen zijn verslagen, en voor goed. Degenen die zich verborgen hielden hebben we onthoofd, hun gegil galmt nog altijd na in onze hoofden en klinkt als heerlijke muziek.
    We hebben besloten de Hunger Games dit jaar te veranderen. Na een vergadering zijn we tot de volgende veranderingen gekomen:
    1. De leeftijdsgrens wordt verandert: 15- tot 20-jarigen zullen vanaf nu deelnemen. Kinderen van 12 t/m 14 zijn nog te jong om een goede spelen neer te zetten.
    2. In de Hoorn des Overvloeds wordt geen eten of andere hulpmiddelen meer geplaatst. Het enige wat daar vanaf nu aan te vinden zal zijn, zijn wapens.
    3. Iedereen zal in het centrum een Equus krijgen, een nieuwe soort die we in het laboratorium voor de Spelen hebben ontwikkeld. De Equus krijgt een deel van het DNA van de tribuut.

    Ik wens jullie een prettig spel dit jaar, tributen."


    De onrust in de distrciten wordt groot door dit bericht. Het Capitool meldt het zelden als er iets wordt verandert bij de Hunger Games.
    De enige vraag is dus: wat zullen ze nog meer aangepast hebben?



    - Je schrijft posts van minimaal vier regels
    - Niemand weet meer af van de Hunger Games dan een ander, niet de rollen die gespeeld worden tenminste
    - 16+ is toegestaan in het topic
    - Begeleiders en stylisten zijn 18+
    - Opgelet: in deze RPG sterven de tributen in de Hunger Games ook echt
    - Het is niet verplicht dat alle rollen zijn ingevuld voor we beginnen, het interesseert me niet zoveel als niet alle stylisten en een paar tributen niet zijn ingevuld
    - In de story staat uigelegd wat een Equus is, lees dit dus eerst voor je vragen stelt
    - Reserveringen blijven twee dagen staan


    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: Carlos Viache (JillStyles)
    Stylist: Arlana McGreen (AgentP)

    Tributen:
    - Aiden Samuel Dream (HurtedHeart)
    - Eden Leona Greyfield (Reeves)

    District 2 - Wapens:

    Mentor: Spencer Moore (BlueHope)
    Stylist: Silene Hathaway (MaraCroft)

    Tributen:
    - Taylor Drew Dempsey (LilLiar)
    - Rose Knive Sapphire (MissNoek)

    District 3 - Technologie:

    Mentor: Dianna Frozen Austin (HallowsEve)
    Stylist: Ivy du Jour (KarensBabes)

    Tributen:
    - Austin Jack Mayer (AgentP)
    - Alassy Nexton (Snowhite)

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: Cecilia "Adder" Diane Edgecombe (Brennan)
    Stylist: Neleora 'Nele' Delaya Synder (Enucleato)

    Tributen:
    - Ethan Twan Flash (MissNoek)
    - Tenneseé Jones (Snowhite)

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Paul Mesan (JillStyles)
    - Physera Damyri Rosetti (Casuality)


    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:

    Mentor:
    Stylist: Theobur Ninne Flencior (Overexposed)

    Tributen:
    - Percival Orwell (BlueHope)
    - Jacklyn "Jacky" Dagmar Martens (wolffire)

    District 7 - Hout:

    Mentor: Charlie Davis (HurtedHeart)
    Stylist: Virgo Rheagar Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Relian Wingfeather (MaraCroft)
    - Daira Jane Jones (JillStyles)

    District 8 - Textiel:

    Mentor: Peyroux "Roux" Trevis (KarensBabes)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Kane Ringwest (MaraCroft)
    - Jill Angel Scars (AgentP)

    District 9 - Graan:

    Mentor: Jackson Seath Howards (Overexposed)
    Stylist: Jessamine Dahlia Keaver (Overexposed)

    Tributen:
    - Joey Anderson (KarensBabes)
    -

    District 10 - Vee:

    Mentor: Peter Axel Butcher (BlueHope)
    Stylist: Egon William Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Flinn Ivean Murray (Overexposed)
    - Indaiyh Macyah Seymour (Casuality)

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: Conor Nichel Freamen (Overexposed)
    Stylist: Angelique Noori (AfricanxGirl)

    Tributen:
    - Kyle Owen Bryce (Enucleato)
    - Alyssa Joanne Foster (Brennan)

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: Grey Mason (wolffire)
    Stylist: Verena Mikayla Fleme (HallowsEve)

    Tributen:
    - Munro Kelvin Reid (BlueHope)
    - Hope Dawn Moon (MissNoek)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 21:12 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    (Één probleem, de mensen van district een moeten als eerst)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Prentiss schreef:
    [Het lijkt mij het leukst om de trainingsscore-stukjes wel in het topic te plaatsen, maar als KarensBabes er dan scores aan wil geven vind ik dat prima. Het lijkt me alleen leuker als we ook kunnen zien wat de personages doen omdat je dan een idee hebt wat het voor een persoon is.
    Of vinden jullie dat juist minder? Ik kan me namelijk ook voorstellen dat je de kwaliteiten van je personage liever 'geheim' houdt, maar aan de andere kant komen de tributen het ook niet echt te weten natuurlijk, alleen de users.
    Beginnen we dan gewoon aan het begin van de dag van de trainingsscores? Dan kun je je personage nog heel even laten oefenen of iets dergelijks, of als je dat graag kwijt wil de nodige flashbacks van de boete ne zo.]


    [Helemaal prima!

    Als we ons ook nog aan de volgorde van de tributen willen houden word het wel heel lastig. Laten we maar gewoon beginnen, de scores van de mensen die niet komen opdagen zal ik dan baseren op hun rolbeschrijving (;]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:28 ]


    They say before you start a war, you better know what you're fighting for.

    wolffire schreef:
    (Één probleem, de mensen van district een moeten als eerst)

    [Daarom dacht ik dus om eerst het begin van de dag te doen, en dan dat de echte test pas later op de middag is of zo. Dan hoef je nu nog niet zo moeilijk te doen met timing en alles.
    @KarensBabes, klinkt goed ^^

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:29 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Alice Joanne Foster - Tribuut D11
    Mijn tong priemde tussen mijn lippen door naar buiten. Geconcentreerd bewoog ik het mes naar achteren en wierp. Het lemmet boorde zich diep in de stof van de oefenpop waarop ik trainde, maar raakte slechts de buik. Ik had op de keel gemikt. Geërgerd liep ik naar voren, raapte het mes op en gooide opnieuw. Te haastig dit keer - het wapen kwam amper in de buurt van de pop. Zachtjes vloekend pakte ik het weer op, waarna ik weer positie innam.
    Kom op nou, sprak ik mezelf toe, rustig aan. Dit moet goed gaan.
    Het staal bleef steken in de borstkas van mijn doelwit. Triomfantelijk stompte ik in de lucht, want hoewel ik nog steeds op de keel had gericht, was een wond in de borst net zo goed dodelijk.
    Toch moest het beter, want als ik dit niet onder de knie kreeg, zou ik niet alleen een vreselijke score krijgen maar ook jammerlijk falen in de Arena, en dat laatste zou een uiterst onprettige dood tot gevolg hebben. Mijn tanden prikten in mijn onderlip toen ik opnieuw naar voren liep om het mes te halen. Blijven oefenen. Het ging al steeds beter.

    Adder - Mentor D4
    Chagrijnig beende ik door de gangen. Dat was de afgelopen dagen sowieso mijn belangrijkste bezigheid geweest, lopen en een rothumeur hebben. Ze konden allemaal stuk voor stuk verrekken, al die idioten in het Capitool. Het was al erg genoeg dat ik zoals elk jaar hierheen was gesleept en wekenlang representatief voor camera's moest verschijnen, maar dat de Capitoolse mensen hierbinnen óók al vreselijk waren... Alle stylisten die ik tot zover was tegengekomen, waren precies het type mens waar ik een hekel aan had. Haar in een knalkleur, een jaarvoorraad aan make-up op hun gezicht gesmeerd, kleding die duidelijk belachelijk duur is en vaak ook nog belachelijk overdreven - ik kon niet wachten hier weer weg te zijn.
    Misschien kon ik er een vergiftigen of zo.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 19:08 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Wow, sorry, ik miste denk ik een hele pagina, of misschien zelfs twee, laat maar.]

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 18:48 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Relian Wingfeather - Tribuut D7

    Ik gooide een kleine bijl naar de dummy en de bijl hakte de arm eraf. Een kleine schok ging door me heen toen ik dacht aan mijn vader. Als ik met hem mee mocht als hij hout ging hakken was ik altijd blij, dan probeerde ik met zo'n kleinere bijl op bomen te mikken. Maar nadat mijn vader stierf heb ik het nooit meer gedaan. Ik besluit het ook nooit meer te doen en zoek een ander wapen. Ik vond zo'n pijl en boog wel cool, maar toen ik probeerde op de dummy te schieten, schoot ik zo'n beetje richting het plafond. Ik zuchtte en bekeek de boog. Ik zag zo de goed en slecht afgewerkte dingetjes. Ik moet sowieso iets met houtbewerking laten zien, dacht ik bij mezelf.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 19:04 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Mes topics]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Taylor Drew Dempsey -Mannelijke Tribuut District 2.
    Hier stond ik dan, de laaste trainingsdag in een zaal met alle andere tributen en ook nog de spelmakers die niet echt oog voor ons hadden. Ik ben een beroeps dus de kansen zijn wel in mijn voordeel. Ergens moet er toch een sponser zijn die mij ergens in z'n achterhoofd heeft. Maar dat is niet genoeg voor mij, ik moet moordlustig, genadeloos en zonder gevoelens overkomen op alle andere tributen en vooral het publiek. Ergens in deze zaal moet er toch wel iets zijn wat iedereen doet bibberen voor mij. Mijn oog viel op een plank vol met speren. IK was een genie in het met speren omgaan. Om indruk te maken ging ik zover mogelijk van het oefenpoppetje staan, zo’n 50 meter verder. Nog steeds was de uitdaging niks voor mij. Ineens kreeg ik een briliante idee. Ik ging deze Honger Spelen vals spelen, het Capitool speelde toch ook al een valse,vuile spel met ons? Ik wachtte tot de lelaar speerwerpen lang het poppetje liep en werpte ik ermee.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 22:56 ]


    -

    (mij topicjes. Waar zijn we?)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    (mij topicjes. Waar zijn we?)

    We zijn begonnen op de dag van de trainingsscores. De tributen zijn nu de laatste hand aan hun 'acts' aan het leggen, ik weet niet precies wat de stylisten en mentoren aan het doen zijn. Adder loopt rondjes en moppert, maar als we dat met z'n allen gaan doen...


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Zal ik Verena naar Adder laten komen of Dianna]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    HallowsEve schreef:
    [Zal ik Verena naar Adder laten komen of Dianna]

    [Verena lijkt me leuker, zo lang je het niet persoonlijk opneemt als ze erg gemeen doet ^^]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Oké.]

    Verena Mikayla Fleme
    Ik liep door het capitool in de hoop wat nuttigs te kunnen doen. Ik zocht de straten af in de hoop iemand te vinden, maar helaas. Iedereen zat binnen iets te doen. Opeens zag ik iemand - vrouwelijk - staan en liep naar haar toe. Ik gooide mijn blauwe haren op mijn rug. 'Wie ben jij en waar kom je vandaan?' vroeg ik iets te bot misschien. Ik had wel al een paar mentoren gezien, maar eigenlijk hoopte ik dat ik of mijn broers zou vinden of iemand met wie ik even goed kon praten met de nadelen van dien.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Gulps, ik ben echt zo misselijk, ik kan echt even niet schrijven, morgen ga ik aan de slag, sorry mensen.]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    || So, iemand voor Theobur, Jessamine, Flinn, Jackson of Conor? Oh god, het zijn er echt veel haha. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.