• Hi (:
    Ook ik zoek rollen voor mijn nieuwste story! Hij is nog volledig in de maak en ik heb nog geen idee wanneer ik hem ga beginnen (waarschijnlijk na het einde van Zomerhitte) maar het globale idee en de verhaallijn heb ik al helemaal uitgeschreven. Nu wil ik dus graag wat rollen voor inspiratie en verschillende karakters in het verhaal.

    Het gaat over een afgelegen gevangenis, waar alleen de ergste en oncontroleerbare criminelen zitten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Alcatraz. Wat ik van jullie wil is oftewel een rol van één van de gevangenen (mag uitlopen tot verkrachters, moordenaars, criminelen.. al het maar erg genoeg is om daar te zitten) en de cipiers.
    Liefst geen perfecte rollen, het is en blijft een harde gevangenis waar iedereen een beetje een hoek af heeft (;

    Als je één wil maken:

    Volledige naam:
    Leeftijd (niet jonger dan 18) + geboortedatum:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (foto + beschrijving) :
    Karakter (uitgebreid):
    Misdaad (alleen voor gevangenen):
    Hoe lang al in de gevangenis:
    Extra:
    Waarschuwen:


    Alvast heel erg bedankt ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hahum, ik ben het gisteren vergeten, maar vanmiddag probeer ik er echt een in te vullen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Frodo schreef:
    Echt geweldig dat ze allemaal zo verschillend zijn, daar heb ik echt veel aan!
    Degenen die er nog ééntje gaan maken en eentje gemaakt hebben: heel erg bedankt :3

    Ik vul vandaag of morgen nog wel een cipier voor je in, want daar heb je nog geen van.


    The odds are néver in our favor.

    Volledige naam: Alex Jenniffer Klaver
    Leeftijd (niet jonger dan 18) + geboortedatum: weet ik niet 11-11-1994
    Nationaliteit: half spaans half america
    Uiterlijk (foto + beschrijving) : Ariana Grande ze heeft bruin haar en een lichte huid
    Karakter (uitgebreid): Ze is aardig en snel geraakt maar komt altijd optijdze is slim maar kan hele domme opmerkinen maken.
    Misdaad (alleen voor gevangenen): diefstal
    Hoe lang al in de gevangenis: een half jaar
    Extra: nee niet echt
    Waarschuwen: graag

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 20:11 ]

    Volledige naam: Nadia Clover
    Leeftijd (niet jonger dan 18) + geboortedatum: 24
    Nationaliteit: Iers
    Uiterlijk (foto + beschrijving) :



    Nadia is een dunne, lange dame. Ze heeft blond half lang haar, vaak in een slordige knot. Op haar rechterschouder staat een tattoo met een bloemenpatroon.
    Karakter (uitgebreid): Nadia is heel wantrouwig en snel jaloers. Voor dat haar relaties eindigden in moorden, waren haar relaties altijd kort. Dit tot Nadia's spijt, want ze was vaak hevig verliefd op de jongen of het meisje. Nadia kan een enorme woedeaanval krijgen wanneer ze merkt dat haar liefde niet beantwoord word. Ze ziet haar eigen wil als het belangrijkste wat er is en begrijpt niet waarom anderen haar niet belangrijk vinden. Telkens werd ze afgewezen en op een gegeven moment knapte er iets in haar. Ze verloor zichzelf.
    Misdaad (alleen voor gevangenen): Ze heeft zeven keer slachtoffers gemaakt. Dit waren iedere keer relaties, waarvan zes keer een man en één keer een vrouw. Deze relaties begonnen heel langzaam. Naarmate er een vertrouwensband was ontstaan tussen de partner en haar begon ze dwingender en bezitterig te worden. Deze partners werden altijd vastgebonden, gemarteld en ten slotte vermoord. Bij haar laatste moord wist het slachtoffer het alarmnummer stiekem te bellen. De politie was niet op tijd de man te redden, maar Nadia werd opgepakt.
    Hoe lang al in de gevangenis: 2 jaar
    Extra: Ze heeft dezelfde tattoo als haar moeder laten tatoeëren. Hun band was zeer sterk, maar helaas werd Nadia weeskind op tienjarige leeftijd. Haar vader kent ze niet, omdat haar ouders gescheiden zijn toen ze een baby was.
    Waarschuwen: Ja!


    You are beautiful, you are love.

    Ik wil ook een rol invullen!:Y)


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Asteria schreef:
    Ik wil ook een rol invullen!:Y)


    Dankje! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    zou je hier even willen kijken ?
    x-jes

    Volledige naam: Maria Monero Kuitenlijk
    Leeftijd (niet jonger dan 18) + geboortedatum: 20 (04-12-1982)
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (foto + beschrijving) :
    Karakter (uitgebreid):
    Misdaad (alleen voor gevangenen):
    Hoe lang al in de gevangenis:
    Extra:
    Waarschuwen:

    KOMT NOG


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Ik dacht, laat ik het toch eens proberen ;) Al weet ik niet of dit is wat je zoekt...

    Volledige naam: Gloria Edmonda Brioschi
    Leeftijd (niet jonger dan 18) + geboortedatum: 32 (5/5/1980)
    Nationaliteit: Italiaans
    Uiterlijk (foto + beschrijving): http://i36.tinypic.com/14a9aqd.jpg Blond haar, behoorlijk mager, verder niks speciaal
    Karakter (uitgebreid): Gloria was ooit een rustig en verlegen meisje. Ze was oorspronkelijk ook naar een andere gevangenis gestuurd omdat ze niet al te moeilijk deed. Maar de tijd in de gevangenis heeft haar veranderd, ze probeert constant de gekste dingen om te ontsnappen, van lakens uit het raam tot buiten raken verkleed als cipier (met alleen een cipierspet op, verder gewoon gevangenenkledij). Ze is compleet gestoord en eet bijna niet meer. Ze vecht constant tegen de cipiers, maar houdt zich verder afzijdig van de andere gevangen, die 'niet haar soort zijn'. Veel cipiers zijn intussen van mening dat ze in een instelling thuis hoort, aangezien haar reacties en gedrag totaal onvoorspelbaar zijn. De ene keer is ze een mak lammetje dat doet wat haar gevraagd wordt, om plots te veranderen in een leeuw die vecht zo hard ze kan. Ook haar ontsnappingspogingen zijn meestal zo dom bedacht dat iedereen er meteen doorheen kijkt. Daarvoor lachen andere gevangen haar vaak uit. Ze is gewoon wanhopig.
    Misdaad (alleen voor gevangenen): Niets. Ze is onschuldig veroordeeld voor afpersing en moord, levenslang. Afpersing deed ze wel deels, maar alleen omdat ze zelf afgeperst en gedwongen werd. de echte daders waren echter zo sluw dat ze al het bewijs in haar richting lieten wijzen (door onder andere haar man te doden na een hoog oplopende ruzie tussen de twee). Zij is als enige veroordeeld, de werkelijke daders werden vrijgesproken. Eerst gedroeg ze zich normaal, gehoorzaam, in de gevangenis, tot ze ook in beroep de volle schuld kreeg. Ze was tot het laatste moment blijven hopen dat haar onschuld bewezen zou worden. Eens ze besefte dat het hopeloos was, dat ze haar kinderen nooit meer zou mogen zien, dat ze haar leven lang zou vastzitten, is ze stilaan doorgedraaid tot een complete gek die alles deed om te kunnen ontsnappen.
    Hoe lang al in de gevangenis: 9 jaar in totaal. Eerst 3 jaar in een andere ('normale') gevangenis, waarvan 2 jaar voorhechtenis. Toen ze begon door te draaien is ze overgeplaatst naar waar ze nu zit omdat de cipiers haar niet meer aan konden.
    Extra: Gloria heeft twee kinderen, een meisje en een jongen, een tweeling. Zij worden nu opgevoed door hun grootouders (Gloria's ouders). Ze zijn nu 10 jaar en kennen hun moeder niet. Gloria's ouders hebben haar in de eerste gevangenis regelmatig opgezocht, nu krijgt ze alleen nog brieven. Haar ouders zijn stilaan ook gaan geloven dat ze schuldig was nadat ze zo erg doordraaide.
    Waarschuwen: Off course

    Ja, ik weet het, behoorlijk laat, geen idee of je er nog iets mee bent...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Oeh, I love it :9~


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    haha, you're welcome...

    Misschien probeer ik één van de dagen nog een cipier, als ik niet te laat ben ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    haha, you're welcome...

    Misschien probeer ik één van de dagen nog een cipier, als ik niet te laat ben ;)


    Nop, rollen zijn nog altijd welkom (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Volledige naam: Melany Jo-anna McGregor
    Leeftijd + geboortedatum: Ze is geboren in het jaar 1976 en dat maakt haar 26 jaar. Ze is jarig op 1 april alleen veel mensen geloven dat niet.
    Nationaliteit: Brits
    Uiterlijk (foto + beschrijving) : Melany is een meisje met nogal een bitse uitstraling. Ze kijkt echter niet altijd zo. Heel af en toe heeft ze een glimlach op haar gezicht. Lelijk is ze ook niet. Ze heeft mooie jukbeenderen en kaaklijnen. Ze heeft mooie amandelvormige ogen en kuiltjes in haar wangen. Een negatief iets is wel dat ze vaak wallen onder haar ogen heeft waardoor ze iet wat onvriendelijk lijkt. Melany heeft een wenkbrauw piercing.


    Karakter (uitgebreid): Melany is een jonge vrouw van 26 jaar dat inmiddels wel weet wat ze wil. Ze is getekend door het leven dat lang niet altijd even makkelijk voor haar was. Beginnend met haar jeugd. Haar ouders hadden gigantisch weinig aandacht voor haar en dit tekende haar, ze moest snel volwassen worden, voor zichzelf leren zorgen. Ook werd ze tot overmaat van ramp drie jaar lang gepest. Hierdoor werd ze erg onzeker en nam ze de agressieve houding aan die ze nu nog steeds een beetje heeft. Ze besloot alle pestkoppen in elkaar te slaan en is vervolgens geschorst. Ze heeft drie keer van school moeten wisselen en dit brak haar nog meer af. Uiteindelijk stopte ze met school en kwam ze in aanraking met de politie vanwege poging tot doodslag. Jaren verder moest ze therapie en dit genas grotendeels haar problemen. Ze besloot cipier te worden in de gevangenis omdat dat haar een cool beroep leek. Ze is nu al vier jaar lang cipier en het bevalt haar prima.
    Hoe lang al in de gevangenis: Ze werkt inmiddels 4 jaar in de gevangenis.
    Extra: Ze wil een tatoeage laten zetten die symbool staat voor haar familie die ze nu nauwelijks ziet.
    Waarschuwen: Ja

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:52 ]


    26 - 02 - '16

    Volledige naam: Klaus Ludger Kalb
    Leeftijd (niet jonger dan 18) + geboortedatum: 52 (15/11/1960)
    Nationaliteit: Duits
    Uiterlijk (foto + beschrijving) : http://aanbiedingen.koopjespullen.nl/images/foto/9/1/5/246630_m_9151058ff51cd98dbdb20e819f11581a.jpg Klaus is al wat ouder en grijzer, maar dat neemt niet weg dat hij er ontzettend streng uit ziet, wat ook bij zijn karakter past. Desondanks kan hij af en toe ook zijn zachte kant laten zien en lijkt hij een lieve maar strenge opa.
    Karakter (uitgebreid): Klaus kickt op mensen opsluiten of vastmaken, al van zijn jeugd. Als tiener speelde hij ruwe spelletjes met zijn vrienden, later met zijn vriendin. Die kreeg er echter genoeg van om steeds op de gekste momenten vastgebonden of opgesloten te worden, zodat ze naar de rechtbank stapte. Klaus pleitte dat hij spijt had en dacht dat ze die spelletjes leuk vond. Hij werd veroordeeld en moest een jaar zitten. In het begin vond hij dat vreselijk, de andere kant van de medaille. Hij was een dominant type en opgesloten zijn beviel hem allesbehalve. Maar stilaan keerde zijn rol, hij verkreeg een soort van leidersrol onder de andere gevangenen en begon op den duur zelfs de cipiers te helpen. Als zij dan iemand straften omdat hij hen getipt had, had hij toch een beetje het idee dat hij hen had opgesloten of gestraft. Een aantal keer heeft hij zelfs een vervroegde vrijlating geweigerd, hij voelde zich er goed. Toen hij uiteindelijk vrijkwam solliciteerde hij onmiddellijk voor cipier, maar dat werd hem geweigerd door zijn 'criminele' verleden. Het heeft lang geduurd, maar uiteindelijk werd hij toegelaten tot een opleiding voor cipiers, mede dankzij zijn eigen cipiers van toen hij nog vast zat, vijf jaar na zijn vrijlating. In de opleiding was hij één van de besten van de klas, en toen hij zijn diploma kreeg werd hij meteen aangeworven in deze strenge gevangenis, waar hij steeds streng maar correct optreedt, en toch dagelijks zijn kick krijgt.
    Sinds hij zelf gezeten heeft in Klaus wat redelijker en rustiger geworden, en zeker sinds zijn opleiding als cipier heeft hij in zijn privéleven geen problemen meer met zijn 'kicks', hij heeft genoeg op zijn werk. Hierdoor heeft Klaus nu een normaal leven buiten de gevangenis en leerde hij ook zijn zachte kant kennen. Intussen heeft hij een vrouw en drie kinderen. Zijn oudste zoon is zelfs onlangs vader geworden. Voor zijn vrouw en kinderen staat hij altijd klaar, en op de duur heeft hij ook geleerd klaar te staan voor gevangen als die even nood hebben aan een normaal contact, een goede babbel, een woord van troost als ze het persoonlijk even moeilijk hebben. Wie hier echter misbruik van probeert te maken, heeft het voor Klaus voor eens en altijd verkorven, hij is geen vergevingsgezind type, al vind hij wel dat de meeste mensen recht hebben op een tweede kans, zoals hij die zelf ook heeft gekregen.
    Hoe lang al in de gevangenis: Klaus werkt hier nu 26 jaar
    Extra: Klaus heeft het nummer dat hij op zijn kleding droeg als gevangene op zijn schouder laten tatoeëren tijdens zijn opleiding als cipier, als verwijzing naar een belangrijk keerpunt in zijn leven.
    Waarschuwen: Moet je dat nog vragen? (A)

    Voila, een cipier, hoop dat je hem kan gebruiken...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen