• Het moet mij natuurlijk weer overkomen. Kwam mijn moeder gisteren dolblij thuis van het shoppen om te zeggen dat ze in een kledingzaak was geweest waar ze jobstudenten zochten. Ik natuurlijk mega enthousiast omdat ik al lang op zoek ben naar werk, wou gelijk na school gaan solliciteren.
    Dus ik kom aan aan die winkel en er hangt inderdaad een papier op met "jobstudenten gezocht", maar daaronder stond er nog een tekstje, en toen ik dichter bij kwam stond er dus "enkel 18+ studenten".
    FML, heb ik dat weer, maar het was wel aardig van m'n moeder dat ze me helpt met een baan te vinden, ook al had ze vergeten de kleine lettertjes te lezen. :')

    Dus, wie heeft er nog pech gehad vandaag?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Awh, dat is echt jammer. Je kunt het in de gaten houden. Ik werk bij een stomerij en daar hing ook een briefje voor 18+ mensen. Maar niemand reageerde, dus toen ging de leeftijd omlaag. Nu werk ik alsnog bij de stomerij. Het was echt het enige bijbaantje dat ik kon krijgen, gezien ik doordeweeks niet kan werken en hele dagen ook moeilijk worden voor mij. Dus ik was heel blij toen de leeftijd omlaag ging. Maar bij een kledingwinkel vinden ze meestal wel mensen, volgens mij.
    Gisteren had ik juist een goede dag. Ik had afgesproken met de hele vriendengroep en voor het eerst met de vrienden van mijn vriend. Dus dat was echt ontzettend leuk. Alleen vandaag een beetje last van lichamelijke klachten, dus dat is wat minder.


    To live would be an awfully big adventure