• Kent iemand het?
    Dat irritante feest waarbij honderden kinderen in groepjes langs je deur komen, allemaal hetzelfde stomme *** liedje zingen en dat je ze per se snoep moet geven?
    Ik heb nu een paar liedjes aan moeten horen vandaag en ik word er helemaal gek van ;o


    26 - 02 - '16

    Hier bij Emmen in de buurt doen de kindjes er ook aan. Maar ik ben nu bij mijn vader in Hengelo en daar doen ze er ook niet aan. Ik vind het eigenlijk wel schattig om te zien :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb ze nog nooit zien langskomen. :')

    Is dat niet een soort van trick & treaten?


    Save me from myself.

    Waar ik woon doen ze dat op de laatste dag van het jaar (:

    ik heb nog nooit gelopen voor Sint maarten, en ik heb ook nog nooit mensen aan de deur gehad voor Sint Maarten, dus ik ben best blij.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Fapsnol schreef:
    In Brabant doen ze dat voor zover ik weet niet *O*

    Jawel hoor, hahaha. Ik heb net met mijn zusje gelopen, aangezien wij in een christelijke buurt wonen houden ze het op zaterdag + scholen beginnen maandag weer.
    Ik vind echt dat jullie flink aanstellen trouwens, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bij mij doen ze het helaas wel. Vandaag zijn er al een paar langs gekomen. Ik word niet gek van die liedjes, want ik doe de deur niet open maar mijn ouders doen de deur open ik luister gewoon muziek. ;D

    Het is hier in Groningen morgen in de wijken en maandag in de stad. Maandag gaan mijn ouders en ik samen met mijn broertje in de stad lopen ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ben ik even blij dat ik een Belg ben :')
    Nog nooit van gehoord.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Ben ik even blij dat ik een Belg ben :')
    Nog nooit van gehoord.

    Het woord dat zij zei, ken ik ook niet. Wij noemen het 'Sint Maarten' thuis. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Jawel hoor, hahaha. Ik heb net met mijn zusje gelopen, aangezien wij in een christelijke buurt wonen houden ze het op zaterdag + scholen beginnen maandag weer.
    Ik vind echt dat jullie flink aanstellen trouwens, lol.


    Ik vind Sint Maarten op zich wel leuk, ook al moet ik de deur open doen maar iedere keer die bel. Mijn katten schrikken zich iedere vijf minuten de peentjes.


    Physics is awesome

    Aislinn schreef:
    (...)
    Het woord dat zij zei, ken ik ook niet. Wij noemen het 'Sint Maarten' thuis. (:


    Sint Maarten is ook de algemene naam voor het feest en dat valt zover ik weet alleen op 11 november. Ik heb nog nooit van de naam foekepotterij gehoord :'D.


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    (...)

    Sint Maarten is ook de algemene naam voor het feest en dat valt zover ik weet alleen op 11 november. Ik heb nog nooit van de naam foekepotterij gehoord :'D.

    Ja klopt, heb je gelijk in. Maar de meeste vierden het gisteren i.v.m school de opvolgende dag en als ze nu moe zouden zijn, ze uit kunnen slapen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mitshy schreef:
    Sinte Sinte maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan, daar komt Sinte Maarten aan!
    ASDFGHJKL
    #!@R$

    Ahum. Ja. Morgen moet ik dus met mijn zusje lopen...... fml.


    Omg heilig. *O* Die goeie ouwe tijd..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Aislinn schreef:
    (...)
    Het woord dat zij zei, ken ik ook niet. Wij noemen het 'Sint Maarten' thuis. (:


    Het is ook Sint Maarten, maar bij ons in Hasselt noemen we het Foekepotterij.


    26 - 02 - '16