• Kent iemand het?
    Dat irritante feest waarbij honderden kinderen in groepjes langs je deur komen, allemaal hetzelfde stomme *** liedje zingen en dat je ze per se snoep moet geven?
    Ik heb nu een paar liedjes aan moeten horen vandaag en ik word er helemaal gek van ;o


    26 - 02 - '16

    Wij krijgen elk jaar maar twee kinders, en dat zijn onze buurjongetjes. Alles wat we overhebben wordt dan ook geconsumeerd. Not to bad, I must say.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oh daar hebben we gelukkig nergens last van.
    Sintmaarten vieren zie hier in Limburg ook. En ik woon dicht bij de Belgische grens.
    Ik hoop dat er geen mensjes langs de deur komen. En wij hebben sowieso geen snoep in huis xd
    En er wonen niet veel kinderen hier, lekker gesellig... o__o


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Maar jongens, zo erg is het toch niet? Een deel die zegt het vreselijk te vinden heeft dat vroeger toch ook gewoon met plezier gedaan? Ik vond het echt geweldig. Ik had dan gewoon een snoepvoorraad tot Maart en het was nog leuk ook. Zo'n lampion maken op school, om daar vervolgens heel hard je best op te doen. En dat in de plaats van schoolwerk ^^. Oké, het is wel minder leuk om zelf de deur open te doen, maar zó erg kan dat toch niet zijn? (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Warpaint schreef:
    Sint maarten is toch pas morgen? Anyway, wij wonen lekker afgelegen, dus er komen soms maar een paar kindjes langs met hun ouders.


    •*• Lululu •*•