• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayden Owen Harries
    Ik neem plaats naast Aimee als Lauren de benen neemt en in het water duikt. ik kijk haar vragend aan maar verwacht van haar ook geen antwoord. "Daar ga ik me niet mee bemoeien" zag ik zachtjes en trek mijn T-shirt aan. "Gaat het met je?" vraag ik als ik de nog steeds rode ogen van Aimee zie. Lauren is nergens in het water te bekennen en Aimee is ook niet erg spraakzaam, dit wordt vast een geweldige vakantie zeg ik tegen mezelf. Zonder verder nog iets te zeggen sta ik op een been naar de dichtstbijzijnde boom waar ik me tegen aan laat vallen. Misschien was dit toch geen goed idee geweest, niemand weet wat er in elkaars leven omgaat, hoe kunnen we elkaar dan nog begrijpen.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 20:53 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Zoë Valerie Chamberlain.

    Ik begon te lachen toen hij een middenweg koos. Het toch vragen maar niet lang genoeg wachten. Met niet lang genoeg bedoelde ik vragen en wegwezen. Iets wat ik dus niet echt had zien aankomen. Hij draaide zich om en liep weg. Toen ik me omdraaide en wou beginnen lopen zat hij al een heel stuk voor. "Ja ik kom meneer ik heb lange benen en jij hele korte" zei ik met een irritant stemmetje. Ik begon te lopen maar werd te moe dus vertraagde ik mijn passen wat. "Ah, fuck this" riep ik luid uit waarna ik een aanloopje nam, "Niet vallen". Na die woorden sprong ik en kwam op zijn rug terecht. Ja, zo ging ik dus om met mensen die ik een halfuur kende, nog niet zelfs. Ik sloeg mijn benen stevig om hem heen om te vermijden dat ik hem wurgde met mijn armen en zuchtte opgelucht.
    "Het is zoveel makkelijker als iemand met lange benen voor je loopt".

    Aimee Skye Rosefield.

    Ik begraaf mijn voeten in het zand en kijk hem dan aan. Ik moet een oog dichtknijpen omdat ik in de zon kijk. Ik teken figuurtjes in het zand. Ik kijk naar het water en zie dat Lauren er in is gedoken. Ik kijk even bezorgd naar haar, als ze zichzelf nou maar niks aandeed. Ik ga door met figuurtjes tekenen en kijk ernaar. Ik veeg het weg en begin weer opnieuw. Lauren was wel erg mager bedacht ik me opeens. Vroeger was ze dat niet. Ze heeft altijd al een mooi figuur gehad vind ik. Hij neemt al snel de benen en gaat tegen een boom aanzitten. Ik laat me achterover vallen. Zoals mijn moeder al zij was dit geen goed idee, ik bedoel, kijk ons nou. We zijn net vreemden voor elkaar. Hoe kan je dan weer zo hecht worden als eerst? Het is anatomisch onmogelijk.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 21:05 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayden Owen Harries
    "Hoe gaat het met je Aimee?" Vraag ik vanaf mijn nieuwe zitplaats uit de zon. Lauren is nog steeds in het water en maak me eigenlijk best zorgen om haar gedrag. Ik al heb ik haar al heel lang niet meer "echt" gesproken ze was nog altijd een klein en mager meisje die bescherming nodig had. Misschien wel van haar zelf. "Lauren" roep ik naar het water en hoop dat ze zoals ze eerst altijd deed lachend boven de rand uitkwam om naar me te zwaaien. Ook al was het lang geleden de meeste dingen herinner ik me nog altijd goed. Hier zijn al onze vriendschappen begonnen en zullen ze ook weer beginnen.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 21:10 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Sylvesti schreef:
    Trev
    Ik grinsde. "Ik neem Fred altijd mee. Overal mee naar toe." Ik glimlach als ik zie hoe lief ze tegen Fred doet. Ik had hem als echt mini-hondje opgehaalt uit het asiel en sinds dien liet ik hem nooit alleen. Dat kon hij waarschijnlijk wel aan, maar ik niet. Alleen de laatste tijd was ik heel erg druk met echt van alles en nog wat, dus ik had maar weinig tijd gehad om hem aan haar te showen. Ik glimlach naar haar. "Moet jij zo maar eens opletten hoe goed hij in dit spel is." ik liet Fred gaan en hij blafte nog een keer. Ik gaf hem zacht een kus op zijn nu nog nattere neus. Er lag al best een grote groep mensen in het water. Ik speurde hen af op zoek naar een bal. Die dingen waren vaak wel handig met lummelen. Anders werd het zo saai. Hopelijk was het wel een stevige bal, en niet zo'n zwakke strandbal, want die zou binnen een paar minuten lek zijn door Fred's tanden.


    Bowties were never Cooler

    Lauren Aria Lockwood

    Vaag hoor ik mijn naam. Ik zou mezelf makkelijk kunnen verdrinken, maar ik vraag me af waarom ik daar aandacht. Ik ben gelukkig, op zich. Mijn moeder kan het niet aan om mij kwijt te raken, bovendien zou ik het mijn oude vrienden niet aan willen doen. Ik kom boven en kijk om me heen om even te beseffen waar ik precies ben. Ik kijk naar de kant. Wie had me geroepen? 'Ja,' zeg ik maar. Niet echt wetende wie me riep. Ik gok Aimee of Jayden. Ik bijt op mijn lip. Het viel niet op dat ik huilde, want mijn hele gezicht was nat. Ik zwem langzaam naar de kant en probeer mezelf weer bij elkaar te rapen. Ik pak mijn handdoek en wikkel die om me heen. Ik ga weer naast Aimee zitten, maar zeg verder niks. Ik leg mijn haar over een schouder en kijk naar het zacht golvende water. Ik kijk om naar Jayden. 'Riep jij mij?' Ik kijk hem vragend aan en zucht even. ik bijt op mijn lip en kijk dan weer naar Aimee. Ik glimlach zwakjes naar haar en maak figuurtjes met mijn voet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aimee Skye Rosefield.

    "Het gaat wel" zeg ik en ik draai mijn hoofd naar hem toe. "En met jou?" vraag ik belangstellend en kijk hem aan. Wauw, wat een gesprek. Ik pakte mijn mobiel en zie dat er geen bereik is. Ik vloek binnensmonds en stop hem dan terug. Ik heb het erg heet dus besluit ik maar om mijn topje uit te trekken. Ik leg hem naast mij neer. Gelukkig had ik mijn bikini thuis al aangetrokken. Ik wist dat het heet ging worden en op aandringen van mijn moeder. Ik zette mijn zonnebril op en zat nu alleen nog maar in mijn short en bikini topje, maar ach het was super heet dus wat kon het schelen. Ik legde mijn handen naast mij neer en woelde ermee door het zand.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Noyade schreef:
    Esmée Sophie Marie Duboix
    De grijns op Austins gezicht voorspelt niet goed. Hij kan namelijk sexy grijnzen, gewoon grijnzen en hij heeft ook een soort schuine grijns en die voorspelt meestal niet veel goeds. Dat is dan ook de grijns die nu op zijn gezicht staat. Als hij me optilt sla ik mijn armen rond zijn nek.
    'Gaan we even lekker een duikje nemen?' Ik schud mijn hoofd en lach.
    'Nee, Austin, dat haal je uit je hoofd!' Naarmate Austin steeds verder richting het water loopt, klem ik me steviger aan hem vast. Hij gaat me toch niet werkelijk in het water gooien?
    'Austin, arrête! Zut!' scheld ik in het Frans. Dat overkomt me vaker als ik lichtelijk in 'paniek' raak. Ik ben niet bang voor water, behalve dan als ik lang onder water moet blijven, maar het idee dat ik zo in het koude water zou vallen staat me niet echt aan. Desondanks blijf ik lachen, omdat ik weet (of eigenlijk hoop) dat hij me enkel plaagt.




    [Arrête betekent 'Stop!', mochten mensen dat niet weten. ^^]

    Austin Davers

    Ik grijns even en stop dan met lopen, 'Probeer het eens lief te vragen' zeg ik lachend en zet er dan neer maar hou mijn armen stevig om me heen. 'Misschien dat ik voor een kusje niets meer doe' zeg ik grijnzend en wijs naar mijn lippen. We stonden nu redelijk dicht bij de kant dus als ik wou kon iker zou ingooien maar dat was ik op dit moment nog niet van plan. Het was toch wel grappig hoe ze dan elke keer weer lichtjes in paniek raakt en begint te schreeuwen en ik dan uiteindelijk niets doe, oké soms deed ik het wel maar niet altijd. Ik kijk Esmée aan en wacht nog steeds op de kus. Ik glimlach even

    [We werken een beetje lang elkaar heen. ik ga even douche.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    [We werken een beetje lang elkaar heen. ik ga even douche.]


    [Ja klopt. Anders doen we het in volgorde ofzo? Haha, maar ben even tandenpoetsen en alles ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik ga, ik ben er morgen weer, maar weet niet hoelaat, want heb echt een vaag rooster aankomende week. xo]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Hahaha, Quinty, ik moet toch echt even zeggen dat je echt heel leuk schrijft. (:

    Esmée Sophie Marie Duboix
    Tot mijn grote opluchting stopt Austin met lopen. Hij zet me zelfs neer, al houdt hij me nog steeds stevig vast waardoor ik als het ware klem zit tussen zijn armen en zijn borstkas. Om heel eerlijk te zijn vind ik dat niet eens zo erg.
    'Probeer het eens lief te vragen,' zegt hij lachend. 'Misschien dat voor een kusje niets meer doe.' Hij grijnst en tikt met zijn vinger tegen zijn lippen. Ik schud even lachend mijn hoofd. Niet te geloven, die jongen. Ik wil hem plagen en weigeren, maar omdat we nog altijd gevaarlijk dicht bij de rand staan lijkt me dat niet zo'n slim idee. Hoewel.. Ik sla mijn armen om zijn nek. Zo, als hij me nu zou duwen zou hij net zo goed meegetrokken worden.
    'Vooruit, omdat je het zo lief vraagt,' zeg ik sarcastisch en plaats mijn lippen deze keer langer als eerst op zijn lippen. Als ik vind dat het dan eindelijk lang genoeg heeft geduurd, maak ik mijn lippen van de zijne los en kijk hem met grote ogen en een pruillipje aan.
    'Lieve, lieve, heel lieve meneer Davers. Zou u mij alstublieft niet zomaar in het water willen gooien? Dan bent u echt het allerliefste vriendje ooit!' voeg ik er smekend aan toe.


    everything, in time

    (hellooo guys :) waar kan Bryn heen?)


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Sylvesti schreef:
    Trev
    Ik grinsde. "Ik neem Fred altijd mee. Overal mee naar toe." Ik glimlach als ik zie hoe lief ze tegen Fred doet. Ik had hem als echt mini-hondje opgehaalt uit het asiel en sinds dien liet ik hem nooit alleen. Dat kon hij waarschijnlijk wel aan, maar ik niet. Alleen de laatste tijd was ik heel erg druk met echt van alles en nog wat, dus ik had maar weinig tijd gehad om hem aan haar te showen. Ik glimlach naar haar. "Moet jij zo maar eens opletten hoe goed hij in dit spel is." ik liet Fred gaan en hij blafte nog een keer. Ik gaf hem zacht een kus op zijn nu nog nattere neus. Er lag al best een grote groep mensen in het water. Ik speurde hen af op zoek naar een bal. Die dingen waren vaak wel handig met lummelen. Anders werd het zo saai. Hopelijk was het wel een stevige bal, en niet zo'n zwakke strandbal, want die zou binnen een paar minuten lek zijn door Fred's tanden.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik knik. 'Ik vind het wel lief dat je hem overal zo mee naartoe neemt, bewijst dat jullie een goede band hebben.' zeg ik dan en glimlach even naar hem en kijk dan weer naar de hond. 'Show me then.' zeg ik dan grijnzend als hij zegt dat Fred heel goed is in dit spel en grinnik even en schud mijn hoofd. Ik kijk dan even naar Trev en de hond en glimlach, het zag er schattig uit zo. 'Ik ben alleen bang dat er geen bal of iets is.' zeg ik dan eerlijk en kijk de plek rond en haal even mijn schuiders op en draai me dan weer terug naar Trev. 'Zouden we geen bal of iets vinden, heb je dan nog andere ideeën in je hoofd?' vraag ik dan met een lichte grijns en sluit dan even voor een moment mijn ogen en geniet van de warme zon die schijnt en het verkoelende water om me heen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Iedereen is bij het meer. Daar zou Bryani ook heen kunnen x]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne