• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Oke. (:]
    Charlotte Rosaya.
    Ik had heel even in het water gezwommen/gelegen, ik wist niet hoe je het kon noemen. Maar ik was wel al wat afgekoeld. Vanuit het water keek ik even toe naar wie er allemaal op het strand lagen. Als ik Bryani alleen zie zitten op een bankje, met haar telefoon, besluit ik om naar haar toe te gaan, aangezien de rest allemaal wel al "gezelschap" heeft. Ik pak eerst mijn handdoek, die ik om me heen sla, vervolgens trek ik mijn schoenen los aan, en zet mijn zonnebril op. Ik loop richting Bryani en neem plaats naar haar op het bankje. Glimlachend kijk ik haar aan. 'Hoe vind je het hier tot nu toe? Het is erg veranderd, hè?' Misschien wel te erg, je herkend bijna niets meer van hoe het vroeger was geweest.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik reageer zo op Camper :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Flupsii okee c:)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Joeri Thomas Miller
    'Neh, mijn ouders zijn de baas hier, maar daar ben ik niet echt trots op,' Zeg ik, en ik glimlach als ik zie dat ze onder de indruk is, ik ben het stiekem wel gewend, maar ik snap niet waar ze toch naar kijken. Ik besluit haar ook eens op te nemen. Ze is best wel knap, en ik moet om mezelf lachen, vorige week vond ik dat ook al van een meisje. 'Kunnen jullie een beetje surfen?' Vraag ik uit pure belangstelling, als dat zo is heb ik eindelijk een surfmaatje. Ik kan mijn ogen bijna niet van de zee afhouden, maar het is onbeleefd om weg te kijken als je aan het praten bent. Ik zie dat de golven geweldig zijn, en hoop dat ze nog even zo blijven, dan kan ik morgen ook nog op ze surfen. Met een scheve glimlach kijk ik terug naar de mensen waar ik mee aan het praten was. Ik denk dat we best vrienden kunnen worden, tenminste, voor even.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik knik even als hij zegt dat zijn ouders de baas zijn. 'Tsja, we waren hier 2jaar geleden ook en ik moet helaas toegeven het is inderdaad veel veranderd in die 2jaar.' zeg ik dan en bijt even zacht op mijn lip kijk naar de zee, de andere en dan weer naar Joeri. Als hijgden lacht schud ik even mijn hoofd. 'Wat er er zo grappig?' vraag ik dan grijnzend. Als hij dan vraagt of we kunnen surfen grinnik ik even. 'Euhhmm, ja, ik ben heel goed in het eraf vallen van een surfboard.' zeg ik dan en grinnik even, ja, ik heb het eens gebrobeerd, maar het was niet bepaalt een succes, maar ik had dan ook geen les en wist totaal niet wat ik moest doen. Dan schiet me iets te binnen en ik grijns en kijk de jongen Joeri met een ondeugende blik aan. 'Je mag jet me altijd leren.' zeg ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Bryani Allyne Coleman

    Als ik Charlotte naar mij toe zie komen ben ik toch wel enigszins opgelucht. Eindelijk, ik heb vrienden! Yay (hoor je het sarcasme?). 'Hey.' Als ze vraagt wat ik er tot nu toe van vind zeg ik. 'Tja, het inderdaad nogal veranderd. Ik herken het gewoon niet meer terug. Super irritant eigenlijk. Ik hoop maar dat deze "vakantie" ons een hechtere vriendschap oplevert want ik zeg niet zomaar gedag tegen mijn luxe.' Bij het woord vakantie maakte ik aanhalingstekens met mijn handen. 'Sorry voor mijn chagrijnigheid by the way.. Ik voel me hier gewoon niet meer thuis weetje. Het voelt net alsof jullie een super vriendengroep zijn en ik een dom buitenbeetje met een rare kledingstijl en zonder beste vrienden.. of een vriendje..' Dat laatste mompelde ik er achteraan. Hopelijk had ze het niet gehoord.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Pineapples schreef:
    (Okee thankyou<3)

    (...)

    Cameron Alexander Robinson

    Ik grinnik "Ja kijkt maar uit" grap ik en steek mijn tong uit. Ik kijk haar verbaasd na en kijk haar na terwijl ze het water in loopt, mijn aandacht blijft nog een tijdje op haar gericht en ik loop langzaam weer terug naar het water en stap langzaam in het water. Net enige wat ik doe is een beetje om me heen kijken en na een tijdje sluit ik mijn ogen en zucht zachtjes, ik hoor op de achtergrond allemaal geluid en ik weet zeker dat ik een glimlach op mijn gezicht heb staan. Langzaam beweeg ik naar Celeste toe en kijk naar har "Heey Cece ga je mee wat eten ofzo" vraag ik zacht en glimlach kleintjes. de golven maakte kleine bewegingen tegen mijn huid aan en ik moet een paar keer zachtjes lachen omdat als je stil staat in het water het heel vreemd aanvoelt.


    Celeste Annabel Twice
    Ik voel het water om me heen bewegen maar ik besteed er niet zoveel aandacht aan, ik drijf gewoon lekker op het water met mijn oogjes dicht. Dan staar er iemand in mijn zon waardoor ik nu half in de schaduw ben. Ik open een oog en zie Cameron staan. Ugh. Hij vraagt zachtjes aan me of ik mee ga wat eten ofzo. En ik zie hem kleintjes glimlachen. Ik duw mijn voet tegen zijn buik aan en zet mezelf dan zachtjes af zodat ik weer in de zon lig. 'Waarom vraag je mij mee?' Vraag ik met een zucht. 'En je stond in mijn zon.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charlotte Rosaya.
    Ik glimlachte geruststellend naar haar. 'Zelfde voor mij, hoor, het zal in het begin wel heel erg wennen zijn, maar waarschijnlijk word het toch wel leuk.' Ik miste mijn ouders en broer nu al, en ik was er pas net goed een uurtje, helaas hadden we hier geen bereik anders had ik ze allang wel even een berichtje gestuurd. Ik sloeg mijn ene been over mijn andere been, en haalde een hand door mijn haar. 'Geeft niet, ik heb een beetje hetzelfde, ik hoop dat het snel veranderd, vroeger hadden we echt een leuke tijd hier, ik ben benieuwd of het echt alles terug het oude word...' Het kon terug hetzelfde worden, alles kon... 'Hoezo voel je -je een buitenbeentje? Ik heb eigenlijk nog niemand van onze vriendengroep gesproken, behalve een Zoella, een gast hier op dit "vervallen gedeelte", jij bent nu ook de eerste.' Ik glimlachte even klein. Eigenlijk had ik ook wel hetzelfde gevoel. Iedereen leek zo goed met elkaar alweer te kunnen opschieten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    quin98 schreef:
    (...)

    dannkje:), jij ook!

    Austin Davers

    Ik zie de opluchting op haar gezicht als ik er neer zet en ik grinnik lichtjes. Ze schud lachend haar hoofd maar sluit na even wel haar armen om mij nek. Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en lach daarna. Ze weet zelf ook wel dat ze geen andere keus is natuurlijk anders wordt ze nat en ja dat wil ze ook niet. 'Vooruit, omdat je het zo lief vraagt,' zegt ze sarcastisch en ik grinnik even. 'Ik ben gewoon lief' zeg ik lachend en daarna voel ik haar lippen voor een lange tijd op de mijne. Ik glimlach even tegen haar lippen aan en daarna haalt ze die er weer af. Ik kijk haar aan en zie haar grote ogen en een pruillipje trekken, gewoon zoiets waar je echt niet tegen kan. 'Lieve, lieve, heel lieve meneer Davers. Zou u mij alstublieft niet zomaar in het water willen gooien? Dan bent u echt het allerliefste vriendje ooit!' zegt ze daarna smekend en ik grinnik. 'Nou je weet dat ik geen nee kan zeggen tegen die blik en ik ben graag het allerliefste vriendje ooit' zeg ik grijnzend en geef er een kus. Ik laat haar rustig los en kijk daarna even om me heen.


    N'awh, dankjewel!(:

    Esmée Sophie Marie Duboix
    Mijn smekende blik en lieve woorden schijnen te helpen, want Austin grinnikt.
    'Nou, je weet dat ik geen nee kan zeggen tegen die blik en ik ben graag het allerliefste vriendje ooit,' zegt hij grijnzend en geeft me nog een kus. Hij heeft gelijk, ik weet inderdaad dat hij geen nee kan zeggen tegen die blik. Tot nu toe heeft hij altijd gewerkt, daarom hou ik ook zo van die blik, het is mijn troefkaart.
    Austin laat me rustig los en ik zucht even, opgelucht omdat ik nog veilig op het droge sta. Hij kijkt om zich heen en ik doe hetzelfde om te zien of hij ergens bijzonders naar kijkt, maar dat is niet zo.
    Ik pak zijn hand, verstrengel onze vingers en trek hem mee richting het water.
    'Rustig,' herhaal ik nog eens duidelijk met een kleine grijns. Stap voor stap ga ik het water in, tot ik er ongeveer tot net onder mijn knieën insta. Dat wil zeggen dat het water lager komt bij Austin, aangezien hij langer is dan ik. Het is koud.
    'We moeten meer mensen het water inlokken,' besluit ik dan en ril even van het koude water. 'Anders kunnen we nog geen band ontwikkelen met de rest.'


    everything, in time

    Cameron Alexander Robinson

    Ik kijk haar even aan en voel haar voet in mijn buik en hoe ze vraagt waarom ik haar wil meenemen en ik haal mijn schouders op "Geen idee omdat iedereen bezig lijkt te zijn" zeg ik en kijk even om me heen. "Nou sorry hoor" zeg ik over haar zon opmerking en ik kijk haar nog even aan "Nouja laat maar dan, ik ga wel alleen" zucht ik en loop langzaam het water uit en zak neer op mijn handdoek en sluit mijn ogen zodat ik even kan opdrogen voordat ik mijn kleren aantrek strakjes. Ik zet mijn zonnebril weer op mijn neus en zie hoe iedereen druk bezig is met elkaar en bijt zachtjes op mijn lip.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Lifeisajoke schreef:

    Zoë Valerie Chamberlain.

    Ik begon te lachen toen hij een middenweg koos. Het toch vragen maar niet lang genoeg wachten. Met niet lang genoeg bedoelde ik vragen en wegwezen. Iets wat ik dus niet echt had zien aankomen. Hij draaide zich om en liep weg. Toen ik me omdraaide en wou beginnen lopen zat hij al een heel stuk voor. "Ja ik kom meneer ik heb lange benen en jij hele korte" zei ik met een irritant stemmetje. Ik begon te lopen maar werd te moe dus vertraagde ik mijn passen wat. "Ah, fuck this" riep ik luid uit waarna ik een aanloopje nam, "Niet vallen". Na die woorden sprong ik en kwam op zijn rug terecht. Ja, zo ging ik dus om met mensen die ik een halfuur kende, nog niet zelfs. Ik sloeg mijn benen stevig om hem heen om te vermijden dat ik hem wurgde met mijn armen en zuchtte opgelucht.
    "Het is zoveel makkelijker als iemand met lange benen voor je loopt".

    David Jonathan Williams

    Ik verstap me even als ik iemand op mijn rug voel springen, maar gelijk ontspan ik me weer. Het is Zoë, ik had wel van haar verwacht dat ze dat zou doen. 'Echt he.' Met mijn lange benen komen we sneller vooruit, dus ook steeds dichter bij het eten.'Dus, wat zullen we gaan eten?' Het lukt me niet om naar Zoë te kijekn aangezien ze op mijn rug zit dus ik kijk recht voor me uit. In mijn hoofd fantaseer ik naar een hamburger. Een hamburger op een krokant brodje met ketchup. Er komen steeds meer dingen bij en plotseling voel ik iets bij mijn mondhoek. Ik ga met mijn hand naar mijn mond waarna ik iets nats voel. Kwijl. Dat krijg je dus als je te hard nadenkt over eten, zeker als je nergens meer over na kan denken. Dus nu sla ik letterlijk door, ik moet aan iets anders denken. Ik zucht, het is toch wel vermoeiend om snel met iemand op je rug te lopen, maar mijn conditie is redelijk goed.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Jayden of Aimee? :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Zoë Valerie Chamberlain.

    Ik begon te lachen, "Wel, alles wat ik vind dat eetbaar is, ik ben hier 2 dagen geleden aangekomen en ik heb ongeveer de helft van mijn voedselvoorraad opgegeten" zei ik lachend. Ik voelde dat hij vertraagde. Iets wat normaal was als je liep met iemand op je rug. Maar, ik zou Zoë niet zijn als ik mensen daar niet mee ging plagen, "Slechte conditie Davie ?" vroeg ik met een plagerig toontje in mijn stem. Ik sloeg mijn armen wat beter om zijn nek heen aangezien ik nog altijd niet genoeg kracht had in mijn benen om alleen die te gebruiken zodat ik niet viel. Ik legde mijn kin op zijn schouder en sloot mijn ogen. "Hmm, dit ligt best nog goed eigenlijk". Door de snelheid waaide de wond mijn bruine lokken door elkaar heen. Of nou ja, bruin en ombre lokken, want ik had een dip-dye. Ik likte even over mijn lippen heen aangezien ik echt honger begon te krijgen en schoot toen op, wel op een rustige manier zodat hij niet verschoot. "We kunnen hotdogs maken, maar dan wel koude want je hebt hier niets om ze op te warmen, tenzij jij toevallig een barbecue bijhebt".

    [Haay, wat is er allemaal gebeurd?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Niet zoveel. David en Zoë zijn weg bij het strand en eten halen. Joeri is bij Allison en Jacob erbij gekomen en Charlotte zit bij Bryani. Verder is er niks gebeurd vanaf waar jij weg was en als je nog even wilt nakijken, samenvatting staat op blz. 17 :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne