• Opblaaspoppen van vrouwelijke celebrities bestaan er al genoeg, moet Pipedream Production hebben gedacht. Binnenkort brengt het Amerikaanse bedrijf daarom een opblaasbare Justin Bieber op de markt.

    Lady Gaga, Beyoncé, Christina Aguilera, Pamela Anderson: van al deze celebrities zijn al opblaaspoppen gemaakt door het Amerikaanse Pipedream Production. Het bedrijf wilde nu aan de behoefte van vrouwen (en natuurlijk homo's) voldoen en ontwikkelde een sekspop van tieneridool Justin Bieber. Voor een bedrag van 26 dollar ben je de trotse eigenaar van een 'Just-in-Beaver' pop.

    De boy toy is op de markt gebracht als een 'one size fits all' en is bedoeld voor de echte Beliebers (fans) of voor de haters, want je kunt hem natuurlijk ook gebruiken als boksbal.

    De meningen van Bieber-fans over de Just-in-Beaver' zijn verdeeld, schrijft Gigwise. Sommigen reageren met afschuw op de sekspop, anderen zien er het nut wel van in en willen er zelf zo snel mogelijk een aanschaffen.

    Helyer schreef:
    Dafuq did I just read .__.

    Helyer schreef:
    Dafuq did I just read .__.


    Bad decisions make good stories.

    Het wordt steeds gekkah in de wereld ;__;
    OMG een opblaas Bieber, ur kidding me? .3.


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Helyer schreef:
    Dafuq did I just read .__.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Yeah, helemaal normaal ook. Stel je voor dat je ouders zijn gescheiden, je moeder seksuele frustraties heeft en je dat vindt. No, just no.

    Ennnn.. daar zit een gat in dus?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ennnn.. daar zit een gat in dus?

    Ja, denk dat het wel zal moeten eer homo's er volledig gebruik van willen maken. En uiteraard een penis voor de vrouwelijke wensen.
    Uhyea.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sytze schreef:
    (...)
    Ja, denk dat het wel zal moeten eer homo's er volledig gebruik van willen maken. En uiteraard een penis voor de vrouwelijke wensen.
    Uhyea.

    Beter dat ze die penis dan niet op ware grootte maken, dan valt er niets meer in te stoppen. *inkoppertje*


    ars moriendi

    Haha ik ga hem kopen en dan... Mmm naar kijken? Haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Beter dat ze die penis dan niet op ware grootte maken, dan valt er niets meer in te stoppen. *inkoppertje*


    Haha +1 meid geniaal


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Je bent toch wel heel diep gezonken als je dat koopt.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Beter dat ze die penis dan niet op ware grootte maken, dan valt er niets meer in te stoppen. *inkoppertje*


    Dafquq .__. Heb je zijn penis dan ooit gezien? :| Nee? dus laat je onnuttige commentaar bij je -.- want dit vind ik wel te ver gaan..

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Dafquq .__. Heb je zijn penis dan ooit gezien? :| Nee? dus laat je onnuttige commentaar bij je -.- want dit vind ik wel te ver gaan..

    Ja, Justin heeft een keer een move bij me proberen te maken door 'em te laten zien. Maar ja, dat ding was zo klein dat ik hem direct maar heb afgewezen, lawl. ;3 Maar ja, op dit moment smst hij me nog regelmatig terwijl ik duidelijk heb gemaakt dat ik al een vriend heb en ik hetero ben. Ik kan hem jou nummer anders wel geven?


    ars moriendi

    Eén woord: Ieuw.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Iew, wat triest xD Die mensen hebben dan zeker geen vriendje en is hun enige hoop Bieber(A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.