• En dan heb ik het over mijn moeder. Het begon omdat ik nog een koekje nam (mijn tweede koekje) en toen begon het. Moet je er wel zoveel eten want je bent al zwaar, ik zo van ja waarom niet. Zo gingen we dus even verder. Dus ik werd pissig want ze wil dat ik meer ga bewegen maar zelf doet ze behalve fietsen ook niks. En toen zei ze ik wil je geen complex aan praten nadat ze had verteld dat zij op haar achttiende maar 52 kilo en maatje 36 had. Nee, dat zorgt helemaal niet voor een complex, hoor.

    Iemand nog een irritante moeder?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:59 ]


    Physics is awesome

    Mijn moeder begint al te zeuren als ik één snoepje pak, en dat terwijl zij overgewicht heeft en ik een prima figuur en gewicht heb. Ik ben nu gestopt met snoepen en sport veel, terwijl zij alleen één keer in de week wandelt en nog veel meer snoept. Dus ik begrijp je helemaal, ze heeft mij ook een complex aangepraat.


    Take risks and conquer your fears.

    Ja. Een die vind dat ik erbij moet zitten als er iemand van de kerk langskomt. Nou mooi niet dat ik wat met die kerk te maken wil hebben


    26 - 02 - '16

    Insurgent schreef:
    Mijn moeder begint al te zeuren als ik één snoepje pak, en dat terwijl zij overgewicht heeft en ik een prima figuur en gewicht heb. Ik ben nu gestopt met snoepen en sport veel, terwijl zij alleen één keer in de week wandelt en nog veel meer snoept. Dus ik begrijp je helemaal, ze heeft mij ook een complex aangepraat.


    Dat is fijn om te lezen. Want ze stelt dan ook voor om samen te gaan sporten en dan besluiten we om iets samen te gaan doen maar uiteindelijk gebeurt het niet. En nu stelde ze voor om 6 uur s'morgens op zondag te gaan snelwandelen en ze weet dat ik in het weekend wil uit slapen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 20:03 ]


    Physics is awesome

    Ik vind juist wel goed van je moeder, dat ze eerlijk tegen je is, wat betreft je gewicht. Ik heb liever zo'n moeder, die het gewoon eerlijk in je gezicht zegt, en vind dat je er wat aan moet doen, dan een lakse moeder die er nooit wat van zegt.


    The odds are néver in our favor.

    Ahh dat is echt gemeen van je moeder! Dat zeg je gewoon niet tegen je dochter. En jou gewicht is echt niet erg of zo, tenzij je 7 bent of zo.... Kijk als je nou echt veel te zwaar was geweest had ik het begrepen maar je bent niet te zwaar. Ik weet niet hoe oud je bent maar ik ben iets lichter dan jij en ik ben echt niet dik.
    Mijn moeder zeurt echt heel vaak. Ze scheld gewoon constant naar mij, en dan zeggen dat ik brutaal ben. En dan als ik zou zeggen dat ik liever bij mn vader woon dan gaat ze zeuren dat ze zelf zo zielig is en dat we allemaal arrogant waren en dat zij niet gewaardeerd werd enz. enz. enz. Hoe zou het nou komen als je egoistisch bent en niks doet en alles door iedereen laat doen?
    Je bent (gelukkig voor jou), niet de enige. Toen ik 12 was deed ze hetzelfde als ze tegen jou deed, dus ik kan met je meeleven. Probeer het te negeren. Zeg anders: Ik fiets na school even een extra rondje, ALLEEN. (En het dan niet doen, maar oké.)
    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 20:12 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pfft, wow, leuke moeder. Niet om je ouders te beledigen hoor, maar dit klinkt echt domweg gemeen.

    Ze weet dat 52 Kilo op je 18e ZWÁÁR ondergewicht is? (Tenzij ze een lilliputter is natuurlijk)


    Tijd voor koffie.

    Mijn moeder zaagt altijd over het feit dat ik minder en minder eet. Niet expres, het gebeurd gewoon. Ik vind van mezelf dat ik dik ben dusja, zij denkt nu natuurlijk dat ik dat expres doe dus ligt onze kelder echt vol met koeken en snoepen gewoon en elke keer als ik in de zetel zit is het van; Moet je geen koek hebben of wat chips ofzo ?
    Je wilt niet eens weten hoe ze tijdens de examens is xp

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 20:12 ]

    Mijn moeder deed dat ook eens. Ik was wat verzwaard door de pil. Ik was niet echt dik, maar mijn buik was wat dikker en ik weeg over de 60. (Het student zijn, had er ook iets mee te maken).
    Zei ze ook dat ze op mijn leeftijd veel minder woog en een kleinere maat had. Ik had haar dan maar gezegd dat ze dikker was dan ik en niet moest zuren, maar het was wel zo dat ze er al 3 kinderen had uitgestampt. Nouja ik weeg nu 57.8 en ben dus reuze blij en na de winter, ga ik start to run doen in de hoop een platte buik te krijgen.

    Ik weet eigenlijk waarom moeders dat moeten doen. Ik was ook echt niet dik ofzo, ik was gewoon geen pannenlat dat je onder de deur kon schuiven. Misschien zitten ze zelf met complexen en proberen ze er ons ook aan te smeren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee mijn mama heeft namelijk hetzelfde als ik. :P


    Life is hard and then we die

    Ach ja, ouders hebben het altijd gedaan blijkt maar weer :'D Zeggen ze van neem nog maar een koekje is het niet goed, want dan zijn zij de schuldigen dat je dik wordt. Wordt er gezegd van zou je dat wel doen want je hebt er al één op, dan praten ze je een complex aan.
    Ik zou er niet meteen zo'n drama van maken. Ze bedoeld het ook zeker niet slecht, maar ouders hebben nu eenmaal de nare gewoonte om het verkeerd te brengen en kinderen/pubers/tieners hebben nu eenmaal de nare gewoonte om alles wat hun ouders zeggen, verkeerd op te vatten.
    Behalve fietsen doet ze niets... goh, met fietsen verbrand je bij mijn weten ook al behoorlijk wat calorieën... waarom gaan jullie anders niet samen fietsen?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Hmm mijn moeder zegt dat ook vaak.. Dat ze toen ze trouwde nog maatje 36 aan kon.
    Maar ik zeg altijd gewoon 'Tsja ik niet.' En daar moet ze het maar mee doen, dat ik niet zo ben.. En dat accepteert ze ook, want ze wil me niet de put in praten omdat ze weet hoe ik me voel onder mijn gewicht etc. En ze helpt me ook echt met afvallen etc (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb geluk dat ik gehard ben door mijn broers.
    Na al die opmerkingen over mijn uiterlijk kan ik er tegen (ze zouden me nog dik noemen als ik extreem ondergewicht zou hebben dusja). Mijn moeder weet dus heel goeddat ze er toch niks mee zou bereiken als zo een opmerking maakt.
    Maarja voor velen is en blijft het een teer punt.
    Maar je moeder bedoelt het vast goed.


    Can't control my second personality

    Merrow schreef:
    Ach ja, ouders hebben het altijd gedaan blijkt maar weer :'D Zeggen ze van neem nog maar een koekje is het niet goed, want dan zijn zij de schuldigen dat je dik wordt. Wordt er gezegd van zou je dat wel doen want je hebt er al één op, dan praten ze je een complex aan.
    Ik zou er niet meteen zo'n drama van maken. Ze bedoeld het ook zeker niet slecht, maar ouders hebben nu eenmaal de nare gewoonte om het verkeerd te brengen en kinderen/pubers/tieners hebben nu eenmaal de nare gewoonte om alles wat hun ouders zeggen, verkeerd op te vatten.
    Behalve fietsen doet ze niets... goh, met fietsen verbrand je bij mijn weten ook al behoorlijk wat calorieën... waarom gaan jullie anders niet samen fietsen?


    Dat is echt een goed idee, dan gaat ze klagen dat ik te langzaam ga terwijl zij een electrische fiets heeft en fluitend de brug op kan terwijl ik twee keer zo hard moet trappen.


    Physics is awesome

    Mijn moeder is zo gek als een deur, maar een enorme schat. Mijn vader echter kon/kan ik vaak schieten, hij zeurde altijd: zou je dat wel eten? Daar zitten veel calorien in, hoor, en je bent al zo dik. Buh, nou ja, bedankt pap. Ik had alleen een beetje buikvet, maar ben 10 kg afgevallen dus dat commentaar kan die nu in zijn reet steken.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dat is min of meer een taak van een moeder, zorgen dat haar kind niet te dik wordt. Ik weet niet hoeveel jij weegt of iets, maar als je zelf al wat aan de zwaardere kant bent, vind ik het logisch dat je moeder er wat van zegt. Zou het eerder vreemd vinden als ze er niets van zei.


    i put the fun in funeral