• Daar ben ik nou benieuwd naar. Films mogen ook. Zet hier neer wie je favoriete karakter uit je favo serie of film is en waarom. (:

    Mijn favoriet is Daryl uit the Walking Dead (een rol van Norman Reedus), puur omdat hij zo'n ontzettende tough-guy is (met spieren waar je U tegen zegt, dayum), het liefst een loner is en geen moeite heeft met het neerhalen van vijanden. De ultieme badguy tussen de goodguys. Maar tegelijkertijd heeft hij een onwijs zachte kant die hij kostte wat kost probeert te verstoppen. Daarnaast heeft hij op een compleet foute, onverklaarbare manier iets zwaar aantrekkelijks. O_O


    What about you? (:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 22:05 ]


    ars moriendi

    Spencer Reid uit Criminal Minds, sowieso! Omdat hij ontzettend schattig en intelligent is.


    everything, in time

    Spoby uit Pretty Little Liars (das een koppel, ik weet het :3)

    En Rachel en Kurt uit Glee (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb echt té veel :') ;
    Christian Bale als Bruce Wayne/Batman;
    Heath Ledger als praktisch elke rol die hij speelt (vooral Brokeback, Imaginarium en Casanova:9~);
    Jared Padalecki als Sam Winchester van Supernatural;
    Ian Somerhalder als Damon Salvatore van The Vampire Diaries;
    emma Watson als Hermione van Harry Potter;
    Taylor Lautner als Jacob Black van Twilight.


    The odds are néver in our favor.

    SPENCER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Waarom? Omdat hij fucking geniaal is. Heel erg schattig, hij is een Profiler, hij heeft een IQ van 187, hij kan 20.000 woorden per minuut lezen, heeft een eidetic memory en is soms echt totally socially awkward.

    Quote: Jason Gideon: Try again. Fail again. Fail better.
    Dr. Spencer Reid: Samuel Beckett.
    Derek Morgan: Try not. Do or do not.
    Dr. Spencer Reid: Yoda.

    He's so awesome.


    Dan van Bones:

    Sweets^^

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 22:46 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Pfft, dat kun je niet zo maar van mij vragen. Ik denk niet dat ik er ooit eentje zou kunnen kiezen. Met één per serie zou ik al moeite hebben.

    Een van mijn absolute favorieten is toch wel Stiles Stilinski uit Teen Wolf. Hij lijkt in het begin de typische sidekick, maar er zit zo veel meer achter dat alles.




    O, en Willow Rosenberg uit Buffy is ook geweldig, al zit ik pas aan het begin van seizoen drie, dus volgens mij is er nog heel wat dat ik niet weet.




    En Wash uit Firefly.




    En Ianto uit Torchwood. En Percy uit Harry Potter, al telt dat niet als een serie. En Oz uit Buffy. En Gwaine uit Merlin. En Kaylee uit Firefly. Maar zo kan ik dus nog wel even doorgaan en ik ben al dubbele aan het noemen per fandom terwijl ik nog niet eens alles heb gehad, dus ik zal het hierbij laten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eh, dat worden er drie denk ik, of vier, of vijf. ;x:x


    This guuuuy, Stiles Stilinkski van Teen Wolf, next up is Faye Chamberlain, van Secret Circle, maar dat is dus gekapt - helaas.


    And then we have this handsome seksgod. Drew Torres / Luke Bilyk van Degrassi.


    En als laatst Dean Winchester en Castiel, beide uit Supernatural. (: (:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 22:12 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Damon Salvatore (The Vampire Diaries)






    Anthony Dinozzo (NCIS)






    Tyrion Lannister (Game Of Thrones)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Op het moment Jaime Lannister (Nikolaj Coster-Waldau) van Game of Thrones en Dana Scully (Gillian Anderson) van the X-files. Maar ik kan eigenlijk nooit echt beslissen, ik vind zoveel karakters geweldig. (:


    The truth is out there.

    Gregory House/ Hugh Laurie uit House md



    Abed Narir / Danny Pudi uit Community



    Bolin uit Legend Of Korra

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 22:43 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Blaine uit Glee:) he's awsome and cool.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gwaine van Merlin!!! Hij is geweldig!
    Damon uit The Vampire Diaries! Hij is gewoon sexy en speelt zijn rol echt heel goed!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Jim Moriarty uit Sherlock, en Blaine en Quinn uit Glee. c:


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Spencer en Hanna uit Pll



    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Uhm... that would be Kosta. Uit Türkisch für Anfänger. Al denk ik niet dat mensen hier dat kennen -maar hij is zo. genius. Ik moet altijd om dat typetje lachen als ik die serie zie, and I love that.
    Oh, en Hathaway, uit inspector Lewis. 'cuz he's awesome like that. x) Zo droog...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    The Walking Dead, ook Daryl.

    Person of Interest, Finch (en Reese)



    House, House!


    You are beautiful, you are love.