• Daar ben ik nou benieuwd naar. Films mogen ook. Zet hier neer wie je favoriete karakter uit je favo serie of film is en waarom. (:

    Mijn favoriet is Daryl uit the Walking Dead (een rol van Norman Reedus), puur omdat hij zo'n ontzettende tough-guy is (met spieren waar je U tegen zegt, dayum), het liefst een loner is en geen moeite heeft met het neerhalen van vijanden. De ultieme badguy tussen de goodguys. Maar tegelijkertijd heeft hij een onwijs zachte kant die hij kostte wat kost probeert te verstoppen. Daarnaast heeft hij op een compleet foute, onverklaarbare manier iets zwaar aantrekkelijks. O_O


    What about you? (:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 22:05 ]


    ars moriendi

    Sheldon schreef:
    (...)

    Baal jij even dat die dood is!
    me tooo


    Haha ja, dat wou ik er nou net bij zetten, maar toen bedacht ik me, is een beetje vervelend om te spoilen misschien x3


    Aan niets denken is ook denken.

    Glee: Kurt
    Degrassi: Eli
    Hp: Draco
    En er zijn er nog wel meer, maar ik kom er even niet op.
    Waarom kan ik trouwens niet goed antwoorden.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mijn favoriete karakter uit Game Of Thrones is Tyrion Lannister. Hij komt in eerste instantie over als een eikel, maar ik vind hem erg sympathiek en ik vind het prachtig om te zien hoe hij zichzelf overal doorheen sleurt.



    Uit Sons Of Anarchy is Jax Teller absoluut mijn favoriete personage. Vraag me niet waarom, maar ik vind Charlie Hunnam gewoon verdomd aantrekkelijk en heb daarom ook automatisch een zwak voor iedere rol die hij speelt, haha. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.


    Ian Somerhalder/Damon Salvatore, uit The Vampire Diaries, because he's just genius and hot.


    Jensen Ackles/Dean Winchester, uit Supernatural. He's sexy and awesome.


    Allan Rickman/Severus Snape, Cause.. admit it, he's sexy.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lexus schreef:
    Omg, die daryl ziet er niet verkeerd uit haha. Misschien ga ik die serie wel kijken n.n


    Hihi doen! Hij is leuheuk! =D Sowieso is the Walking Dead een ziek goede serie. Moet je wel een beetje tegen opengespleten hoofden en ingewanden kunnen, t'is niet voor de zwakke maag. D:


    ars moriendi

    Noyade schreef:
    Spencer Reid uit Criminal Minds, sowieso! Omdat hij ontzettend schattig en intelligent is.



    Helemaal met jou eens!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hihi doen! Hij is leuheuk! =D Sowieso is the Walking Dead een ziek goede serie. Moet je wel een beetje tegen opengespleten hoofden en ingewanden kunnen, t'is niet voor de zwakke maag. D:


    Oh, daar kan ik wel tegen. Ben ook the bridge aan t kijken, en daar heb je af en toe ook van die dingen haha. Ik heb wel eerder van die serie gehoord ja, denk dat ik er een keertje aan ga beginnen (als ik tijd heb, naast de hele waslijst van andere series die ik ook wel zou willen bekijken)


    Aan niets denken is ook denken.

    Azula uit Avatar



    June uit Avatar



    Gengar uit pokemon


    26 - 02 - '16

    aah, dat is moeilijk, ik vind er zoveel leuk :')
    Maar in ieder geval deze:
    Nick, Schmidt en Winston van New Girl
    Pm de hele cast van Parks and Recreation
    Spencer van Pretty Little Liars
    Bill Haverchuck van Freaks and Geeks
    The Doctor en Rory van Doctor Who


    As travars

    Lin uit The Mummy


    26 - 02 - '16

    Damon Salvatore uit The Vampire Diaries.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Lexus schreef:
    (...)

    I agree.

    Serieus hoe schattig is hij? Haha, ben helemaal in love. Hoe dom de dingen soms ook zijn, die hij in de serie doet.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Novembre schreef:
    (...)
    Serieus hoe schattig is hij? Haha, ben helemaal in love. Hoe dom de dingen soms ook zijn, die hij in de serie doet.


    Ja, indeed, hihi. Maar dat maakt hem juist ook interessant, doordat hij domme / onverantwoordelijke / impulsieve dingen doet x3


    Aan niets denken is ook denken.

    Dean Winchester uit Supernatural & Damon Salvatore uit The Vampire Diaries.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles uit Teenwolf.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.