• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    shanluke: 'ik ben ook nieuwsgierig maar pas over 4 maanden weten we het' lach ik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kenji;
    Ik grinnik en kus haar neus
    'Ja, logisch als mijn hypere zusje me wakker komt springen' zeg ik lachend
    Amaury;
    Ik glimlach en streel over haar wang
    'Kom je? ik heb ontbijt gemaakt' zeg ik lief

    Selienna;
    Ik probeer bij Hue weg te kruipen als hij naar me toe komt en voel mijn brandende keel nog feller branden
    Als hij de pillen in mijn mond duwt, voel ik zijn vinger langs mijn vlijmscherpe hoektand gaan en slik de pillen door als ik zijn geur vlak bij mijn neus ruik
    Mijn ogen sperren zich wijd open en ik duw me tegen de boom aan terwijl ik gehypnotiseerd naar zijn vinger en het bloed kijk
    Ik..Moet..Het..Weerstaan..!!!
    Ik kijk hem met spijt aan als mijn instinct mijn lichaam overneemt en vloer hem terwijl ik zijn vinger in mijn mond neem
    Ik zuig er zacht aan, geniet van zijn warme bloed wat mijn dorst meteen begint te stillen en lik over de wond als mijn keel gestopt is met branden
    Voor het grootste gedeelte dan
    Mijn felrode ogen kijken naar hem en kijken nog steeds spijtig
    'het spijt me' fluistert mijn heldere, schorre stem en ik verdwijn
    Ik weet dat hij maar een halve liter kwijt is of zo, te weinig om hem te kunnen doden of bewusteloos te brengen, het is niet schadelijk voor hem, totaal niet, maar genoeg om me bij hem weg te kunnen krijgen
    Ik zet, hongeriger dan eerst, mijn tanden in de nekken van zo veel mogelijk dieren en probeer de verschrikkelijke honger/dorst te stoppen

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:15 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko: 'maar kom je. papa heeft ontbijt gemaakt' geichel ik en spring van het bed af
    yue" 'ja is goed' gaap ik moe


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    Ik kijk hem even vragend aan en schud mijn hoofd.
    'Dat is niet waar. Ik ben nog steeds een shapeshifter' zeg ik zacht.

    Hue;
    Ik grom zachtjes en kijk haar met grote ogen aan.
    Ik blijf gewoon stil liggen omdat tegen werken toch geen zin gaat hebben.
    Ik kreun zachtjes als ze mijn bloed drinkt en kijk haar aan.
    Ik schud even mijn hoofd en schiet geschrokken omhoog.
    Een laatste poging om haar vast te pakken, mislukt en ik sla hard op de grond met mijn vuist.
    'Selienna!' schreeuw ik luid en laat een grom over mijn lippen rollen.

    shanluke: 'als je 4 maanden ver bent is het geslacht pas te zien'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    'Je begrijpt het niet.. Een zwangerschap word versneld bij shapeshifters' zeg ik en kijk hem aan.

    Kenji;
    'mag ik me eerst aan kleden madame?' vraag ik grinnikend en stap mijn bed uit
    Ik kleed me rustig aan en loop met Latika in mijn armen naar beneden
    Amaury;
    'je mag ook nog slapen als je wilt?' vraag ik en streel een plukje achter haar oor

    Selienna;
    Ik hoor hem mijn naam schreeuwen en voel me schuldig
    Het is het beste voor hem dat ik nu uit zijn buurt blijf
    Ik weet waar deze honger vandaan komt, dat weet ik heel goed...
    Het moet gestild zijn voor ik naar hem toe kan, anders weet ik zeker dat ik mijn controle verlies en hem dood
    En dat is het laatste wat ik wil..
    Ik drink mijn... even rekenen... 15e hert leeg en laat het leeg gezogen lichaam in de kuil vallen
    Ik maak het dicht en veeg mijn vollere lippen af
    Ik streel mijn buik die meteen reageert op de 95 liter, zo ongeveer, kan minder zijn of meer...
    Mijn buik is een flink stuk boller en ik ren rustig terug naar de plek waar ik Hue het laatste zag
    Mijn keel toont weer een beetje een branderig gevoel, maar dit weet ik zonder moeite weg te drukken
    Ongemakkelijk kijk ik naar hem en slik zacht terwijl ik naar hem toe loop


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    shanluke: 'bij elven ook liefje'
    michiko: lachend zit ik beneden te spelen met snowie
    yue: 'nee ik ga mee'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik teken wat in het zand, maar zodra ik een jutsu wil opzeggen, hoor ik voetstappen.
    IK kijk schichtig om me heen en kijk dan met grote ogen voor me.
    Ik veeg de tekens weg, sta op en sla mijn armen om haar heen.
    'Verdomme Selienna! Ren alsjeblieft niet meer weg! Er kan je wat gebeuren!' zeg ik een beetje boos.

    Kenji;
    Ik kietel Snowie met een glimlach onder zijn kin en ga zitten met Latika op mijn schoot
    Ik streel Latika lief over haar vacht
    Amaury;
    Ik glimlach zacht en kus haar voorhoofd

    Selienna;
    Ik hou mijn hand voor mijn mond en leun een beetje tegen hem aan
    'ik heb nog steeds dorst' zeg ik zacht als tip dat ik niet met mijn gezicht in zijn nek gedrukt wil worden
    Mijn lippen glijden weer over zijn nek maar nu druk ik er een zachte kus op, omdat ik mijn adem in houdt
    Mijn dofrode ogen kijken hem aan en kijken vol spijt
    'het spijt me echt heel erg dat ik je bloed dronk... Ik verafschuw mezelf echt heel erg.... mijn ergste dorst is gelest, maar.... ik weet waarom ik doorsloeg' mompel ik zacht en leun met mijn hoofd tegen zijn rechterborst, omdat zijn hart daar nauwelijks te horen is...
    Tenminste, voor een mens.. Voor een vampier is het ietsjes doffer, maar ik hoor het nog redelijk goed
    Maar mijn handen heb ik om mijn buik gevouwen en glimlach iets waardoor mijn hoektanden zichtbaar zijn en gevaarlijk glimmen in het maanlicht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    snowie is een teefje

    michiko: 'moet latika niet eten' zeg ik rustig
    yue: 'wil je me overeind helpen'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ach, ja, ik zit er niet met mijn gedachten bij, sorry

    Kenji;
    'jawel, maar ik weet niet waar de spullen liggen, dat heb ik gister niet mee gekregen..' mompel ik zacht
    Amaury;
    Ik help haar zachtjes overeind en streel haar buik
    'altijd liefje' zeg ik zacht


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Aimi;
    'Maar dan zijn ze er toch allang na 4 maanden?' vraag ik verbaasd.

    Hue;
    'Heeft geeft niet.. Dat intresseerd me niet! Ik wil gewoon dat jij veilig bent!' schreeuw ik een beetje.
    Ik knik zachtjes en kus haar kruin.
    Ik kijk haar vragend aan en kijk met grote ogen naar haar buik.
    Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht en leg mijn hand op haar buik.
    Ik zucht zachtjes en houd mijn vinger voor waar het klein wondje nog zit.
    'Drink maar. Je hebt het nodig en ik mak heel snel nieuw bloed aan, dus drinkt maar gewoon' zeg ik zachtjes.

    haha xD

    michiko: 'zak met voer staat op de aanrecht nog' lach ik
    yue: 'dankje wel love'
    shanluke: 'nee dat verschilt'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aimi;
    'Ach, we merken het van zelf wel' zeg ik met een kleine glimlach.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt