• Ik ben mijn kind kwijt.

    Ik heb overal naar hem gezocht; onder de bank, in de kelder, buiten in de tuin, maar nergens is hij te vinden. Ik heb mijn vrienden gebeld, met de vraag of zij hem gezien hadden, maar ook dat had geen succes. Ik heb posters en flyers ontworpen en besteld en deze in de hele stad verspreid.

    Ik kom terug en ik hoor een piepend geluid van de eierwekker. De stoofpot mag uit de oven.

    Ik vind mijn kind weer terug.


    Ik wilde vandaag een verhaaltje voor mijn broertje schrijven (aangezien hij gisteren jarig was), maar het ging een beetje anders dan gepland. Ach, nu heb ik een 85 woorden lang soort-van-horrorverhaal. Ook leuk. :')

    Schrijven jullie ook wel eens (erg) korte verhaaltjes/drabbles? Ik zie namelijk erg veel lange one-shots en lange verhalen op Quizlet, maar weinig echt korte verhalen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hahah, zielig :') Maar wel leuk bedacht. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Sick storeh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whuuuut o.o Wat schrijf jij voor rare shit. Zelfs ik vermoord geen kinderen in mijn SA's (maar misschien moet ik het maar eens gaan doen.)
    Still, I like that shit. Weird shit is good shit. (bloos)

    En om op je vraag te antwoorden, nee. Ik maak niet van die kleine verhalen, als ik het al doe, doe ik het als een gedicht. Ik schrijf liever grote dingen zodat ik heel mijn inspiratie erin kan gieten en dingen mooi en groot kan uitwerken. Dat vind ik nu eenmaal veel leuker :Y)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 13:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die zag ik even niet aankomen, haha. Zal je broertje vast leuk vinden voor zijn verjaardag :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Haha, o God, dat is best wel zielig. Nou ben ik toch benieuwd hoe dat kind per ongeluk in de stoofpot terecht is gekomen. :'D

    En ja, ik schrijf wel drabbles, maar die van mij zijn eigenlijk altijd fanfics en ik heb vaak nogal moeite om ook echt onder de honderd woorden te blijven. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, dat is echt een geniaal verhaal :').
    En nee, ik schrijf niet echte van die kleine drabbels. Ik werk ze meestal gewoon helemaal uit.


    The odds are néver in our favor.

    Die zag ik niet aankomen Oo


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb hem zojuist aan mijn broertje voorgelezen. De blik van pure horror op zijn gezicht toen ik de laatste regel voorlas, was onbetaalbaar. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik heb hem zojuist aan mijn broertje voorgelezen. De blik van pure horror op zijn gezicht toen ik de laatste regel voorlas, was onbetaalbaar. :'D

    Ghehehe. Ik ken dat soort reacties. Heeerlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wiarda schreef:
    Ik heb hem zojuist aan mijn broertje voorgelezen. De blik van pure horror op zijn gezicht toen ik de laatste regel voorlas, was onbetaalbaar. :'D

    HAHAHA, sadist.


    The odds are néver in our favor.

    Wiarda schreef:
    Ik heb hem zojuist aan mijn broertje voorgelezen. De blik van pure horror op zijn gezicht toen ik de laatste regel voorlas, was onbetaalbaar. :'D


    Haha, jouw broertje heeft het ook niet gemakkelijk. Weeping Angels, griezelverhalen voor zijn verjaardag... x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PercyWood schreef:
    Die zag ik niet aankomen Oo


    26 - 02 - '16

    haha je vind je broertje terug:)xD ja eigenlijk heb ik dat ook wel eens gedaan:$toen ik heeeel boos was.daarna heb ik hem verscheurd omdat hij zo erg was dat ik er gelijk spijt van kreeg.


    If you can dream it, you can do it❤️

    xD een dergelijk verhaaltje heb ik ooit bij een spreekbeurt over urban legends gebruikt ^^.
    Ik schrijf ook drabbles, en drabble verhalen - allemaal fanfiction.. xD

    Oh my god, geweldig, HAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you