• Ik ben mijn kind kwijt.

    Ik heb overal naar hem gezocht; onder de bank, in de kelder, buiten in de tuin, maar nergens is hij te vinden. Ik heb mijn vrienden gebeld, met de vraag of zij hem gezien hadden, maar ook dat had geen succes. Ik heb posters en flyers ontworpen en besteld en deze in de hele stad verspreid.

    Ik kom terug en ik hoor een piepend geluid van de eierwekker. De stoofpot mag uit de oven.

    Ik vind mijn kind weer terug.


    Ik wilde vandaag een verhaaltje voor mijn broertje schrijven (aangezien hij gisteren jarig was), maar het ging een beetje anders dan gepland. Ach, nu heb ik een 85 woorden lang soort-van-horrorverhaal. Ook leuk. :')

    Schrijven jullie ook wel eens (erg) korte verhaaltjes/drabbles? Ik zie namelijk erg veel lange one-shots en lange verhalen op Quizlet, maar weinig echt korte verhalen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ghehe ik vind hem geniaal :)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Echt zo droog :

    Ik vind mijn kind terug

    Ik moest echt lachen bij die zin (lol)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Madonna schreef:
    Die zag ik even niet aankomen, haha. Zal je broertje vast leuk vinden voor zijn verjaardag :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    You've got soms serious issues lady.
    Maar ik moet toegeven dat het wel awesome is :)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik schrijf best veel kortverhalen ^^
    Vaak of een kortverhaal van vijf tot tien hoofdstukjes, of One-Shot's.
    Ik doe er alleen de laatste tijd niet meer zo aan, omdat ik en geen tijd heb, en sinds ik een vriendje heb, heb ik een inspiblock.


    Deep inside, I've never felt alive

    That's awesome. :"D

    Geh, droog. But I like it. :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Warpaint schreef:
    Hahah, zielig :') Maar wel leuk bedacht. :Y)


    •*• Lululu •*•


    Ik heb voor mijn vriendin die van alles bang is het kortste horrorverhaal gemaakt;
    De wereld is vergaan. Alles en iedereen is dood behalve 1 man. Hij zit in een donker kamertje en dan hoort hij geklop.

    Ze heeft er nachtmerries van gehad. Serieus. Toen heb ik maar besloten dat ik nooit met haar Saw, Paranormal Acitivity, The Hills have Eyes, House of Wax, Mirrors en zo ga kijken, lijkt me niet zo'n goed plan ;3

    Lol dat was onverwacht, en droog. :''D


    life is awesome

    Creativity schreef:
    Lol dat was onverwacht, en droog. :''D


    Pretty is just a pretty word.

    Lifeisajoke schreef:

    Ik heb voor mijn vriendin die van alles bang is het kortste horrorverhaal gemaakt;
    De wereld is vergaan. Alles en iedereen is dood behalve 1 man. Hij zit in een donker kamertje en dan hoort hij geklop.

    Ze heeft er nachtmerries van gehad. Serieus. Toen heb ik maar besloten dat ik nooit met haar Saw, Paranormal Acitivity, The Hills have Eyes, House of Wax, Mirrors en zo ga kijken, lijkt me niet zo'n goed plan ;3

    Looool, dat verhaal bestaat al hoor, van die laatste man die op een stoel zit in een kamer.


    The odds are néver in our favor.

    hahaha lolzxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    HAHAHA pijnlijk! xd


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omg, jeez, wel geniaal haha!


    Aan niets denken is ook denken.