• Ik ben mijn kind kwijt.

    Ik heb overal naar hem gezocht; onder de bank, in de kelder, buiten in de tuin, maar nergens is hij te vinden. Ik heb mijn vrienden gebeld, met de vraag of zij hem gezien hadden, maar ook dat had geen succes. Ik heb posters en flyers ontworpen en besteld en deze in de hele stad verspreid.

    Ik kom terug en ik hoor een piepend geluid van de eierwekker. De stoofpot mag uit de oven.

    Ik vind mijn kind weer terug.


    Ik wilde vandaag een verhaaltje voor mijn broertje schrijven (aangezien hij gisteren jarig was), maar het ging een beetje anders dan gepland. Ach, nu heb ik een 85 woorden lang soort-van-horrorverhaal. Ook leuk. :')

    Schrijven jullie ook wel eens (erg) korte verhaaltjes/drabbles? Ik zie namelijk erg veel lange one-shots en lange verhalen op Quizlet, maar weinig echt korte verhalen. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Looool, dat verhaal bestaat al hoor, van die laatste man die op een stoel zit in een kamer.

    Ik ken 'm als een Black Story. "De laatste man op aarde springt van een flatgebouw af om zelfmoord te plegen. Vlak voordat hij de grond raakt, krijgt hij plots ontzettend veel spijt. Waarom?"
    De oplossing was dat hij een telefoon hoorde rinkelen in het flatgebouw, maar die oplossing vond ik een beetje flauw. Het lijkt me namelijk erg sterk dat je een telefoon hoort rinkelen als je op het punt staat om je hersenen op de straat uit te smeren. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    Haha, ik bedoelde niet gemaakt gemaakt, ik had het gewoon verteld, kon even niet meer op het woord komen omdat ik in een hoestbui zat xp

    Ah, zo. Ik dacht al. Het zou wel heel toevallig geweest zijn. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    haha leuk (: