• www.datingonline.nl is een dating site. Heel veel mensen hebben er een account op. Mensen zitten dagen achter de computer te werken om te kijken wie bij wie past. Dat is hun baan en ze worden de Daters genoemd, wat eigenlijk nergens op slaat want eigenlijk hebben ze niet zo heel vaak een date. Niet iedereen is voor de site, veel mensen vinden het oplichterij, omdat je wel geld moet betalen om een account te maken. Ook zeggen mensen dat ze mensen manipuleren en daarmee heel veel geld binnenhalen. Niets is bewezen, maar aan de kant van Datingonline ook niet...

    Nu mag je kiezen of je een baas van Datingonline, een van de zogenoemde Daters, een gebruiker van Datingonline of iemand tegen de site bent. Bij alle groepen kunnen zoveel mensen als ze maar willen, behalve bij de bazen, want dat zijn er maar vier.

    Als je mee wilt doen, vul dit dan even in:

    Rol:
    Naam:
    geslacht:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    imperfectheden:[geen perfecte personen, dus hier minstens drie dingen neerzetten, dit weghalen als je het invult]
    rede om te doen wat hij/zij doet:
    Extra:


    Daters:


    Bazen:


    Accountbeheerders:


    Mensen tegen de site:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rol: Dater
    Naam: Dylan Mason Cooper
    geslacht: Man
    Leeftijd: 20
    Innerlijk: RPG, anders hou ik me er niet aan.
    Uiterlijk:


    imperfectheden: Hij heeft ADHD, en kan daardoor heel erg snel ruzie met iemand krijgen, maar ook juist heel erg bezorgd en lief doen. En hij kan heel chagrijnig zijn.
    rede om te doen wat hij/zij doet: Dylan wilt graag dat mensen hun echte liefde vinden, hij hoopt zo te helpen

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 9:33 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lol het lijkt me op zich wel lachen, dus ik denk erover na, maar wat gaat er dan nog meer zo'n beetje gebeuren? Aangezien iedereen eigenlijk alleen op het internet zit.;p


    everything, in time

    Nou ja, zoals op denk ik iedere datingsite heb je dan een date en ja, verder kan je bijvoorbeeld ook gewoon doen dat twee persoontjes vrienden zijn ofzo


    Spoiler alert: you will save yourself