• Leden:
    Sarah – Sparklez - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg [permanent lid]
    Melissa - 230710 - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg [permanent lid]
    Rani - TBurton - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg [permanent lid]
    Marthe - Annabeth - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg [permanent lid]
    Naomi - Carvalho - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Xanthe - MusicMyAlibi - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg [permanent lid]
    Evelien - Barack - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele -Iphegenia - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg [permanent lid]

    Lisette - Insidiae - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander [permanent lid]
    Lisanne - Bandieri - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander [permanent lid]
    Lieke - ohfucklarry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander [permanent lid]
    Nikki - Cloverhand - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander [permanent lid]
    Mara - WearyEyes - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander [permanent lid]
    Sofie - Sapientia - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander [permanent lid]
    Tessa - TessaRose - is 16 wordt 17 op 12 juli, Nederlander [permanent lid]
    Jette - Scatach - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander [permanent lid]
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december, Nederlander [permanent lid]
    Isabella - Sonnet - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander [permanent lid]
    Danique - Roxas - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Kim - Koningsmeer - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Precious - 030513 - is 15 en wordt 16 op 28 oktober, Nederlander
    Mare - musicsmylife - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Miriam - Two - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Berna - Novembre - is 15 en wordt 16 op 9 november, Nederlander
    Sanne - DeathWolf - is 15 en wordt 16 op 2 september, Nederlander

    Permanente leden zijn leden die niet van de lijst gehaald mogen als er meer dan 5 dagen niet zijn.

    Rode permanente leden zijn awesome sinds 100> topics.
    Gouden permanente leden zijn awesome sinds 10> topics.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 14:45 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sonnet schreef:
    Volgens National Geographic zullen roodharigen in het jaar 2060 zijn uitgestorven.


    O:


    HAHAHAHAHAHA. OMG IIG IS DIT WEL GRAPPIG.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    HE'S GOT 27 TATTOOOOOOOOOOOOOS

    Harry? Dat wist ik al.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Sonnet schreef:
    Volgens National Geographic zullen roodharigen in het jaar 2060 zijn uitgestorven.


    O:

    Arme Mara.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Howell schreef:
    (...)
    Harry? Dat wist ik al.

    Oh, is het een liedje..


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Howell schreef:
    (...)
    Arme Mara.


    Dat dacht ik dus ook meteen :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik zie opeens in de beginpost.. DAMON ASDFGHJKL! :9~


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Sonnet schreef:
    Volgens National Geographic zullen roodharigen in het jaar 2060 zijn uitgestorven.


    O:

    Daar ben ik het niet mee eens.
    A: Ik ben van plan dan nog te leven, aangezien ik dan 63 ben. Mijn broer leeft dan - hopelijk - ook nog, want die is dan 66.
    B: Het feit dat gingers uitsterven is bullshit. Ja, we zijn een minderheid, maar er zullen altijd gingers blijven bestaan. Het rode haar gen(ginger-gen, future reference, gg) zal nooit helemaal verdwijnen. Er is namelijk een 100% kans dat mijn kinderen het gg krijgen, want ik heb het dubbel (zowel van pa als ma). Als mijn kind dan kinderen krijgt met iemand die óf rood haar heeft, óf het gg ook heeft gekregen van een van zijn ouders, wordt mijn kleinkind ook een ginger. En dit kan generaties doorgaan. Mijn pa's familie heeft geen gingers, maar mijn pa heeft duidelijk wel het gg, anders zijn mijn broer en ik geen kinderen van mijn pa...
    Dus het slaat nergens op dat ze uitsterven. PUH.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:44 ]


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Howell schreef:
    (...)
    Harry? Dat wist ik al.


    Harry heeft er al 30 of meer. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I AM SO CRYING AGAIN.


    help

    Sonnet schreef:
    Volgens National Geographic zullen roodharigen in het jaar 2060 zijn uitgestorven.


    O:


    Nah tss.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Boe ik leer voor Frans en Nederlands tegelijk


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Daar ben ik het niet mee eens.
    A: Ik ben van plan dan nog te leven, aangezien ik dan 63 ben. Mijn broer leeft dan - hopelijk - ook nog, want die is dan 66.
    B: Het feit dat gingers uitsterven is bullshit. Ja, we zijn een minderheid, maar er zullen altijd gingers blijven bestaan. Het rode haar gen(ginger-gen, future reference, gg) zal nooit helemaal verdwijnen. Er is namelijk een 100% kans dat mijn kinderen het gg krijgen, want ik heb het dubbel (zowel van pa als ma). Als mijn kind dan kinderen krijgt met iemand die óf rood haar heeft, óf het gg ook heeft gekregen van een van zijn ouders, wordt mijn kleinkind ook een ginger. En dit kan generaties doorgaan. Mijn pa's familie heeft geen gingers, maar mijn pa heeft duidelijk wel het gg, anders zijn mijn broer en ik geen kinderen van mijn pa...
    Dus het slaat nergens op dat ze uitsterven. PUH.
    En er zijn genoeg meisjes die kinderen willen met Ed Sheeran(cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Howell schreef:
    (...)
    Nee, die is gewoon blijven hangen bij het eerste topic en heeft mooit doorgehad dat we al bij 278 zitten.


    moeten we dat dan niet even zeggen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Daar ben ik het niet mee eens.
    A: Ik ben van plan dan nog te leven, aangezien ik dan 63 ben. Mijn broer leeft dan - hopelijk - ook nog, want die is dan 66.
    B: Het feit dat gingers uitsterven is bullshit. Ja, we zijn een minderheid, maar er zullen altijd gingers blijven bestaan. Het rode haar gen(ginger-gen, future reference, gg) zal nooit helemaal verdwijnen. Er is namelijk een 100% kans dat mijn kinderen het gg krijgen, want ik heb het dubbel (zowel van pa als ma). Als mijn kind dan kinderen krijgt met iemand die óf rood haar heeft, óf het gg ook heeft gekregen van een van zijn ouders, wordt mijn kleinkind ook een ginger. En dit kan generaties doorgaan. Mijn pa's familie heeft geen gingers, maar mijn pa heeft duidelijk wel het gg, anders zijn mijn broer en ik geen kinderen van mijn pa...
    Dus het slaat nergens op dat ze uitsterven. PUH.


    Ik heb nooit gezegd dat ik er mee eens ben :'D


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Sparklez schreef:
    (...)En er zijn genoeg meisjes die kinderen willen met Ed Sheeran(cat)

    HIERO!
    DEZE WIL!
    Hij is de enige ginger op aarde waar ik wel een relatie mee zou willen. Hij is namelijk gewoon geweldig, en elke andere ginger misschien ook, maar dan vraagt iedereen: Is dat je broer?
    Haarkleur is dan ook de enige reden dat mensen zien dat mijn broer en ik broer en zus zijn.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!