• Leden:
    Sarah – Sparklez - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg [permanent lid]
    Melissa - 230710 - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg [permanent lid]
    Rani - TBurton - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg [permanent lid]
    Marthe - Annabeth - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg [permanent lid]
    Naomi - Carvalho - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Xanthe - MusicMyAlibi - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg [permanent lid]
    Evelien - Barack - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele -Iphegenia - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg [permanent lid]

    Lisette - Insidiae - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander [permanent lid]
    Lisanne - Bandieri - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander [permanent lid]
    Lieke - ohfucklarry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander [permanent lid]
    Nikki - Cloverhand - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander [permanent lid]
    Mara - WearyEyes - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander [permanent lid]
    Sofie - Sapientia - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander [permanent lid]
    Tessa - TessaRose - is 16 wordt 17 op 12 juli, Nederlander [permanent lid]
    Jette - Scatach - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander [permanent lid]
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december, Nederlander [permanent lid]
    Isabella - Sonnet - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander [permanent lid]
    Danique - Roxas - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Kim - Koningsmeer - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Precious - 030513 - is 15 en wordt 16 op 28 oktober, Nederlander
    Mare - musicsmylife - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Miriam - Two - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Berna - Novembre - is 15 en wordt 16 op 9 november, Nederlander
    Sanne - DeathWolf - is 15 en wordt 16 op 2 september, Nederlander

    Permanente leden zijn leden die niet van de lijst gehaald mogen als er meer dan 5 dagen niet zijn.

    Rode permanente leden zijn awesome sinds 100> topics.
    Gouden permanente leden zijn awesome sinds 10> topics.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 14:45 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Two schreef:
    (...)

    Hij is 21. (:

    Oeh *wbw*


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Howell schreef:
    (...)
    Oeh *wbw*


    Ja, dat is niet zo veel verschil voor jou. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    BAM. Er is eindelijk wat gespamd terwijl ik weg was. (:
    Nikki, je nieuwe username is leuk. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Howell schreef:
    Hetandere topic is al gesloten.


    Ik had er vanmiddag een gb over gekregen, van een mod. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Howell schreef:
    Hetandere topic is al gesloten.


    Guilty.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Loslaten zou ze nooit van haar leven nog doen. Ze kon het nooit van haar leven nog doen. Voor eeuwig was ze gebonden. Met de nodige steek in het hart die daarmee gepaard ging.
    Het betekende ook dat ze hem nooit zou verliezen. Niet in deze kleine wereld die vroeg of laat af zal gaan als een tijdbom die al millenia lang aan het aftellen was. Zij waren deel van de explosie die vroeg of laat zou plaatsvinden. Die een groot deel van het universum zou verwoesten. Maar was dit het dan nog waard? Als het vroeg of laat toch verscheurd en vernietigd zou worden...
    "Niets dat enige waarde heeft zal verloren gaan, mijn lief. Daar zullen alle goden die waarschijnlijk toch niet bestaan voor zorgen. Daar zal ons geloof voor zorgen en in dat geloof zal al hetgeen van waarde bewaard blijven."
    In haar hemelsblauwe ogen weerkaatste het licht van de zon, die zijn stralen op Aarde wierp. Een onbereikbaar licht dat een verschroeiende warmte bevatte.
    De glinstering was dof, alsook de rest van haar uitdrukking. Maar hij legde een duim onder haar kin en draaide haar gezicht naar zich toe. "Ons verbond... Onze verbintenis..." Hij waagde het om een spottende lach over zijn lippen te laten gaan. "Nee... Die kan niet verloren gaan. Zoiets is onmogelijk."
    "Maar wat als het dat toch is... Wat als..."
    "Mijn lief, kijk me aan." Ze wilde het niet. Ze wilde hem niet nog eens aankijken en de pijn opnieuw voelen, maar ze slikte haar wanhoop door en probeerde het toen toch. Meteen was ze gevangen. Gevangen in de machtige blik die geen tegenspraak duldde.
    "Ik... Ik ben niet 'jouw lief'. Dat ben ik nooit geweest en dat wil ik niet zijn! Hou op met me zo te behandelen. Je... Je hebt het recht niet en het is zo ongelofelijk kwetsend..." Een piepend geluidje was het enige dat daarna nog door haar gezegd kon worden. Ze kreunde van de pijn en zakte half in elkaar, maar hij hield haar overeind.
    "Ik had je gewaarschuwd, mijn lief. Dit verbond kan je nooit de rug toe keren. Je zal mij nooit de rug kunnen toe keren." Zijn stem had een giftige ondertoon gekregen. Net als de blik in zijn ogen die vervaarlijk oplichtten.
    "Door wat je gedaan hebt zal je voor eeuwig aan mij gebonden zijn. Je kan mijn bevelen niet beheren, lief." Ze gromde kwaad en probeerde zich los te maken van zijn veel te sterke handen.
    "Je bent een monster..."
    "Misschien ben ik dat. Misschien ook niet. Wie zal het zeggen. Jij zult in elk geval niet lang genoeg meer leven om je mening te kunnen geven."
    "Waarom doe je dit?" zei ze, met een stem vol wanhoop. De lach die daarna bij hem vandaan kwam, was zo angstaanjagend koud dat ze helemaal verlamd raakte.
    "Waarom ik dit doe?" Hij duwde haar van zich af. De kracht die daarmee gepaard ging, was zo overweldigend dat ze drie meter verderop tegen de muur aan knalde. Een akelig gekraak deed haar nekharen overeind staan en ze viel slapjes neer op de grond.
    "Ik doe dit," hij stapte met grote passen op haar af en trok haar zo ruw weer overeind dat de tranen die zich in haar ogen hadden opgestapeld over haar wangen begonnen te rollen, "omdat ik ertoe gedwongen ben. Je hebt er geen idee van, mijn lief."


    I haven't got the slightest idea why I just wrote that...

    Het geeft me inspiratie voor een verhaal, ik heb alleen geen idee wat soort verhaal.

    IRON MAN 3, JE GEEFT ME VEEL TE VEEL INSPIRATIE. MIJN BREIN STAAT OP ONTPLOFFEN.

    I challenge you to take an effort and read it. I bet none of you will.


    help

    Dit slaat zo nergens op. :/
    Mijn broertje slaat me, alleen omdat ik op Quizlet zit in plaats van te schrijven? Dafuuuuuq. Hij is zeker jaloers omdat hij niet op m'n vader laptop mag. Ugh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ohfucklarry schreef:
    Dit slaat zo nergens op. :/
    Mijn broertje slaat me, alleen omdat ik op Quizlet zit in plaats van te schrijven? Dafuuuuuq. Hij is zeker jaloers omdat hij niet op m'n vader laptop mag. Ugh.

    Idioot broertje heb jij.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Howell schreef:
    (...)
    Idioot broertje heb jij.


    Ja, inderdaad. :/


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ohfucklarry schreef:
    Dit slaat zo nergens op. :/
    Mijn broertje slaat me, alleen omdat ik op Quizlet zit in plaats van te schrijven? Dafuuuuuq. Hij is zeker jaloers omdat hij niet op m'n vader laptop mag. Ugh.

    Gelukkig zijn mijn broers normaler dan dat. :P


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    TOLD YOU NO ONE WOULD READ IT!


    help

    Oeh, de oven staat aan. Ruikt lekker.
    Wat zit er in de oven: banketstaaf. En wat mag ik niet vanwege allergie: banketstaaf. xD


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Koningsmeer schreef:
    (...)
    Gelukkig zijn mijn broers normaler dan dat. :P


    Hij komt in de puberteit, I guess. xd


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ohfucklarry schreef:
    (...)

    Hij komt in de puberteit, I guess. xd

    En hoe oud is ie?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zucht.


    help