• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:27 ]

    Achja, ik begrijp heel goed wat je bedoelt met een hangerig gevoel en geen zin hebben in mensen om je heen die je moet vermaken. En dat wil niet meteen zeggen dat ze niet bij hem wil zijn. Op zulke dagen mag je ook wel eens voor jezelf kiezen. (;


    You are beautiful, you are love.

    Nikolajevna schreef:
    Tegen je vrienden zou je nog wel een 'excuus' kunnen verzinnen, maar ik zou dat niet zomaar tegen je vriendje zeggen. En je kunt ook gewoon best zeggen dat je er gewoon geen zin in hebt vandaag, dat je helemaal nergens zin in hebt. Ik vind dat ie dat wel moet begrijpen ^^


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Gewoon de waarheid spreken.
    No big deal.
    Ik heb nu anderhalf jaar verkering en deze situatie is al zo'n honderd keer voorgekomen.
    En we zijn nog steeds bij elkaar. :)

    ... En het zal hem ook wel eens overkomen.


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Warpaint schreef:
    Meh, vroeger als ik geen zin had om af te spreken met een vriendin zei ik dat ik naar m'n oma ging. Maar dat is liegen en dat doe ik tegenwoordig niet meer. ;p Als ik jou was zou ik de afspraak gewoon door laten gaan, want als je eenmaal samen bent kan dat gevoel van 'ik heb nergens zin in' soms zomaar omslaan.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."