• Moet dat hier of bij feestdagen? :Y)
    Wij hebben dus lootjes getrokken voor Sinterklaas en ik heb mijn tante. Maar nu moet ik dus een suprise maken. Geen idee wat ze leuk vindt en shit.
    Heeft iemand een idee voor een simpele suprise? Want ik heb geen zin om er echt zeeën van tijd in te stoppen.
    Thanks :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Maak iets voor vrouwen, een handtas met zo'n envelop-achtige opening -driehoek- of een make-up doosje. Gewoon een doos, daar plak je een paar kleuren papier op en klaar.


    Your make-up is terrible


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vraag even aan je moeder waar je tante van houd. Niet alleen je tante natuurlijk, maar je kunt altijd vragen:
    "Weet jij wat Oom 1, Oom 2, Tante 1 en Tante 2 leuk vinden?" Dan valt het niet op ;P


    Tijd voor koffie.

    Stel voor dat iedereen een verlanglijstje + lijstje met interesses/hobby's doorstuurt via de mail (:

    Een flesje flügel is heel makkelijk te maken, een spin ook als je bij een hobbywinkel piepschuimen bollen kunt halen.
    Ik maak dit jaar kapsalon voor m'n zusje :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Barack schreef:

    Ik denk niet dat ze dat zal warderen, lol
    De rest in ieder geval bedankt, ik zal eens even kijken :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ga een uil maken voor mijn moeder ;3


    26 - 02 - '16

    Een parfumfles met daar het cadeau in.
    Of ik heb een keer zo'n rode brievenbus gekregen met daarin het cadeau.
    Veel succes, ik heb echt een hekel aan suprises maken haha!


    Tell me about it, stud.

    Ik kreeg in de brugklas een pak appelsap (nou ja, een doos, maar hij stelde appelsap voor) gevuld met echogel. Dat is hartstikke koud en glibberig, en daar moest ik dus in wroeten om mijn cadeaus te pakken x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.