• We gingen vandaag trefbal doen met gym, en de jongens uit mijn klas veranderen dan echt in een stel holbewoners. Verschrikkelijk gewoon, vooral als ze gewoon hebben, dan slaan ze één of andere oerkreet uit. En als ze zelf iets fout doen, dan is dat niet erg, maar zodra iemand anders iets fout doet dan krijg je een lading scheldwoorden over je heen.

    Nog meer mensen met van die holbewoners als klasgenoten :')?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Och ja, die gasten die je meteen gaan afzeiken als je een keer een bal mist. Hou je fucking muil, lameass dipshit!
    /Rant lolol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, dat ken ik en ik vind het vreselijk. Het maakt me niet uit als je gym leuk vindt en er je best voor wil doen, maar sommigen zijn echt te fanatiek. Ze gaan dan tekeer alsof ze deelnemen aan de Olympische Spelen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    herken ik uit duizende. en dan kiezen ze je nog als laatste uit omdat je geen vriend bent van hun, gewoon omdat ze niet kunnen accepteren dat je jezelf bent.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Vooral als ze de slingerworp gaan gebruiken.


    The odds are néver in our favor.

    Ugh, ik erger me daar altijd kapot aan --'


    Tijd voor koffie.

    Kyoshi schreef:
    Vooral als ze de slingerworp gaan gebruiken.


    Mijn gymdocente had van te voren nog gezegd dat ze niet met een slingerworp mochten gooien *O* Maar het zou me niks verbazen als er alsnog mensen met blauwe plekken zijn.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat denk ik over sommige meisjes uit mijn klas ook als ze gym hebben.
    (We hebben geen gym met jongens...we zitten gesplitst.)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 17:56 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ja, ik ken het. Zucht.
    Of dan heb je van die jongens die dan vals spelen en dat gaat ontkennen, maar dan doet iemand anders iets fout en dan vind die het oneerlijk. FUUUU.


    Pretty is just a pretty word.

    *Steekt haar hand op*
    Gelukkig heb ik geen gym meer met de jongens. Oze school denkt dat de jongens afgeleid zullen worden ofzo.. :Y)


    •*• Lululu •*•

    Ik heb maar één jongen in mijn klas van 22, dus ik heb er niet zo veel last van. :p


    Let the Night embrace you

    Ge-wel-dig. Eerste klas entertainment. De helft van de tijd sta ik toch in het veld niks te doen, maar nu kan ik aapjes kijken :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Bij mij veranderen kinderen in de klas in een stel respectloze sukkels als de leerkracht iets uit probeert te leggen, of ze vragen dingen waar ze uiteindelijk zelf wel het antwoord op wisten. Er is ook zo'n iemand in mijn klas die wel 100 keer in een les uur iets vraagt. Zo irritant!


    26 - 02 - '16

    Ik laat mezelf altijd maar als eerste afgegooid worden, dan ga ik in het dodenvak staan (ja ik weet niet hoe het heet >< ) en dan gooi ik elke bal die mijn kant op komt naar de jongens die ook af zijn, zodat zij het veld weer in kunnen. En dan maar kijken hoe raar ze kunnen doen. Best vermakelijk ^^
    Ben wel een keer heel erg uitgescholden tijdens voetbal (ik kan dat ook helemaal niet). Die jongen kwam aan het eind van de les naar me toe en bood zijn excuses aan :Y)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 20:17 ]


    From these ashes, I will rise

    Uchiha schreef:
    Och ja, die gasten die je meteen gaan afzeiken als je een keer een bal mist. Hou je fucking muil, lameass dipshit!
    /Rant lolol.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Hmm, nee, in mijn klas zijn er niet meteen echt zulke typetjes, misschien één of twee, maar met de andere jongens kom ik redelijk goed overweg, dus dan doen ze niet zo tegen mij. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."