• Emily's ouders zijn beide DeathEaters. Verstoten, doordat ze totaal verschillend is, beland ze bij de familie Smith. Al snel daarna wordt ze naar Hogwarts gestuurd. Na een paar jaar verdwijnen er leerlingen. Het gerucht gaat dat die opzoek zijn naar de gruzielementen. Gryffindor, Ravenclaw en Hufflepuff zijn het erover eens dat er een groep moet komen die zichzelf traint om te vechten, zodat ze zich kunnen voorbereiden op de finale. Emily vertegenwoordigt Hufflepuff en heeft dan ook bijna geen tijd meer over voor haar vriendinnen. Ook haar echte vader probeert hopeloos contact te maken met Emily. Maar wat moet je doen als je ouders nog je enige uitweg te zijn om te overleven? Wat als de volgelingen van the Dark Lord je dood willen? Wat als je moet samenwerken met je grootste vijand om te overleven?



    ___________________


    Heeft iemand een leuke titel of genoeg inspiratie om er eentje te verzinnen? ^-^

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 22:57 ]

    Is War At School niet goed dan?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Strange events


    26 - 02 - '16

    Leviosae schreef:
    Is War At School niet goed dan?


    Eigenlijk wil ik hem veranderen, er is niet echt 'haast' bij ofzo want war at school vind ik ook gewoon goed haha (':

    ALLSTARSx schreef:
    (...)

    Eigenlijk wil ik hem veranderen, er is niet echt 'haast' bij ofzo want war at school vind ik ook gewoon goed haha (':


    Ja ik vond hem juist wel passend, maar evt kan je ook nog een van deze kiezen:

    -The Cruelty Of Life
    -Things Go As They Go
    -Messed Up
    -Desperately

    Zo iets? sorry ik ben tamelijk inspiratieloos xd


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.