• Wie weet een leuk boek die niet al te prijzig is? (€10,- of het liefst nog wat lager) Dan kan ik die op mijn lijstje zetten namelijk. (: Het liefst een thriller, maar als je iets anders in gedachten hebt, laat het weten!

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 20:46 ]


    You are beautiful, you are love.

    De Complot 365 serie! Die zijn maar €10,- per stuk (het eerste deel 5 euro) en het zijn psychologische thrillers :3 De Grijze Jager serie is ook geweldig, of Torak en Wolf.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Bol.com - Thrillers tot 10 euro


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    @ Genetics, zal het eens bekijken!
    @ Madonna, thanks, wist niet dat het kon. (:


    You are beautiful, you are love.

    Genetics schreef:
    De Complot 365 serie! Die zijn maar €10,- per stuk (het eerste deel 5 euro) en het zijn psychologische thrillers :3 De Grijze Jager serie is ook geweldig, of Torak en Wolf.


    Dit:Y)

    En Broederband van John Flanagan


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Zwartwaterstate - Catherine Fisher

    Geen idee hoe duur die is, though. :'D wel een heel goed boek, vind ik zelf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Als ik blijf van Gayle Forman
    omschrijving:
    Eers denk ik nog dat alles in orde is.
    Ik hoor namelijk nog steeds Beethoven spelen.
    Maar ik sta in de greppel aan de kant van de weg...


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    David Baldacci boeken vind ik heel leuk. Dat zijn literaire thrillers volgens mij.

    En als ik jou was zou ik ook eens bij de bieb gaan kijken, het is heel leuk om boeken zelf te hebben maar wel duur.

    Cathys boek moet je eigenlijk ook een keer proberen http://www.cathysbook.com/


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    De Stravaganza serie is een grote aanrader!


    Tijd voor koffie.

    Ik heb een serie met drie boeken voor 10,-
    De verschrikkelijke verhalen van ....

    50 tinten ?


    I Love You

    MrsGrey schreef:
    50 tinten ?
    Dat is een ander soort triller.

    Ik lees eigenlijk geen trillers, maar boeken op bol.com zijn meestal niet duur en nu zijn het ook solden, dus misschien moet je eens een kijkje nemen. Ik wil de boeken van Games of Thrones lezen, die zijn heel spannend en meeslepen blijkbaar. Ook wat cru, maar wel heel mooi. Misschien is dat iets voor jou.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik huur ze van de bibliotheek. Als ik eenmaal een boek heb gelezen, gebeurt het zelden dat ik het nog een keer lees.
    Deadline vond ik een leuke boek, het zet je aan het denken :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Lord of the Rings per stuk 10 euro.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Close-up van Esther Verhoef is echt een goede thriller.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    House of nights (serie van een aantal boeken die nog niet is afgelopen) voor 10 euro heb je er een.


    You were born original, don't die as a copy.