• Leden:
    Sarah – Sparklez - is 12 en wordt 13 op 5 mei, Belg [permanent lid]
    Melissa - 230710 - is 14 en wordt 15 op 22 januari, Belg [permanent lid]
    Rani - TBurton - is 17 en wordt 18 op 13 juni, Belg [permanent lid]
    Marthe - Annabeth - is 13 en wordt 14 op 31 mei, Belg [permanent lid]
    Naomi - Carvalho - is 17 en wordt 18 op 9 december, Belg
    Xanthe - MusicMyAlibi - is 14 en wordt 15 op 7 juli, Belg [permanent lid]
    Evelien - Colfer - is 17 en wordt 18 op 4 juli, Belg
    Nele -Iphegenia - is 16 en wordt 17 op 21 april, Belg [permanent lid]

    Lisette - Insidiae - is 14 en wordt 15 op 11 december, Nederlander [permanent lid]
    Lisanne - Bandieri - is 13 en wordt 14 op 1 februari, Nederlander [permanent lid]
    Lieke - ohfucklarry - is 15 en wordt 16 op 8 maart, Nederlander [permanent lid]
    Nikki - Cloverhand - is 17 en wordt 18 op 3 november, Nederlander [permanent lid]
    Mara - WearyEyes - is 15 en wordt 16 op 29 mei, Nederlander [permanent lid]
    Sofie - Sapientia - is 16 en wordt 17 op 9 januari, Nederlander [permanent lid]
    Tessa - TessaRose - is 16 wordt 17 op 12 juli, Nederlander [permanent lid]
    Jette - Scatach - is 13 en wordt 14 op 3 augustus, Nederlander [permanent lid]
    Kimberly - Wood - is 16 en wordt 17 op 1 december, Nederlander [permanent lid]
    Isabella - Scuttle - is 15 en wordt 16 op 18 juli, Nederlander [permanent lid]
    Danique - Roxas - is 19 en wordt 20 op 17 mei, Nederlander
    Kim - Skynobi - is 16 en wordt 17 op 14 september, Nederlander
    Precious - 030513 - is 15 en wordt 16 op 28 oktober, Nederlander
    Mare - musicsmylife - is 14 en wordt 15 op 8 augustus, Nederlander
    Miriam - Two - is 13 en wordt 14 op 5 maart, Nederlander
    Berna - Novembre - is 16 en wordt 17 op 9 november, Nederlander
    Sanne - DeathWolf - is 15 en wordt 16 op 2 september, Nederlander

    Permanente leden zijn leden die niet van de lijst gehaald mogen als er meer dan 5 dagen niet zijn.

    Rode permanente leden zijn awesome sinds 100< topics.
    Gouden permanente leden zijn awesome sinds 10< topics.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:41 ]


    Say you love me, and the silence will set you free.

    lol, ik ging mezelf net pb'en


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Sparklez schreef:
    (...)En jij vind het raar dat ik kwaad op jou word?


    Kan ik toch hetzelfde zeggen over jou?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ugh. Stop. Geen ruzie maken anders ben ik weg. Daar zit ik niet op te wachten...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Question:

    Feeling alone, while I’m standing in a crowd.
    Feeling lost, when I know exactly where I stand.

    Zijn deze twee zinnen beter voor in een lied of voor in een gedicht. Ik wil namelijk een lied/gedicht schrijven over hoe ik me de laatste tijd voel.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ohfucklarry schreef:
    (...)

    JUAH. Tell me.
    Dat klonk the 'exited' maar goed

    Er is iemand in mijn klas, het enige meisje in mijn klas dat ik ken van het lager. Ze zit te zeggen dat ik haar volg, het begon vorige week maandig toen we terug liepen naar de bus van LO met de hele klas en ik liep toevallig achter haar. Tijdens de middag ging ik bij hun zitten, staat zij weer op en zegt ze tegen haar vriendin (echt niet alsof ik het niet hoord) ' nu volgt die ons weer'. En gisteren ging de hele klas zijn tas bij het lokaal zetten na PO en daarna eten, ik loop toevallig achter haar omdat we aan de zelfde tafel zitten, kijkt ze achter zich en begint ze sneller te lopen - _-

    Ja, ik stalk je, ik heb deze school gekozen om jou te volgen, ik heb mijn ouders gedwongen om mijn lagere school te kiezen omdat ik wist dat jij erop zat want ik kende je echt al en we zate echt op dezelfde kleuterschool -_-

    Dat was de meest sarcastische zin ooit(cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Novembre schreef:
    Question:
    (...)
    Zijn deze twee zinnen beter voor in een lied of voor in een gedicht. Ik wil namelijk een lied/gedicht schrijven over hoe ik me de laatste tijd voel.


    Heb je nog meer tekst? Ik kan het niet zo goed beoordelen..


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Sparklez schreef:
    (...)Dat klonk the 'exited' maar goed

    Er is iemand in mijn klas, het enige meisje in mijn klas dat ik ken van het lager. Ze zit te zeggen dat ik haar volg, het begon vorige week maandig toen we terug liepen naar de bus van LO met de hele klas en ik liep toevallig achter haar. Tijdens de middag ging ik bij hun zitten, staat zij weer op en zegt ze tegen haar vriendin (echt niet alsof ik het niet hoord) ' nu volgt die ons weer'. En gisteren ging de hele klas zijn tas bij het lokaal zetten na PO en daarna eten, ik loop toevallig achter haar omdat we aan de zelfde tafel zitten, kijkt ze achter zich en begint ze sneller te lopen - _-

    Ja, ik stalk je, ik heb deze school gekozen om jou te volgen, ik heb mijn ouders gedwongen om mijn lagere school te kiezen omdat ik wist dat jij erop zat want ik kende je echt al en we zate echt op dezelfde kleuterschool -_-

    Dat was de meest sarcastische zin ooit(cat)


    HAHA, omg. Ja, ik stalk je. Ik ging plat. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ohfucklarry schreef:
    (...)

    Hij is seksueel gefrustreerd. Haha.


    Dat ging ik trouwens nog antwoorden op jouw berichtjes over Larry. Lou is niet zo seksistisch haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ohfucklarry schreef:
    Ik hou niet van getekende dingen. But this is tha cutest thing ever <3



    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    musicsmylife schreef:
    (...)

    Heb je nog meer tekst? Ik kan het niet zo goed beoordelen..

    Eigenlijk is dit alles wat ik tot nu toe heb, maar ik wil er het liefst een lied van maken, omdat je er dan geluid bij hebt zeg maar, maar ik weet niet of het 'goed' genoeg is om een lied over mijn leven te schrijven. Het klinkt zo dom, maar ik moet het gewoon even in een gedicht of een lied kwijt kunnen, zeg maar. Wordt waarschijnlijk een best boos en verdrietig (tegelijk) lied.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ohfucklarry schreef:
    Awh, hij beschermt Lou <3



    ABHSGGVFGDCFGHFVCHGERCVGRFCFHERFVH. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Novembre schreef:
    Question:
    (...)
    Zijn deze twee zinnen beter voor in een lied of voor in een gedicht. Ik wil namelijk een lied/gedicht schrijven over hoe ik me de laatste tijd voel.


    Kippenvel, zo voel ik me precies ook... Op school dan.
    En een liedje klinkt het beter denk ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ohfucklarry schreef:
    (...)

    Kippenvel, zo voel ik me precies ook... Op school dan.
    En een liedje klinkt het beter denk ik.

    Denk ik ook, hmm, dan maar eens beginnen. Omg, er gaat zoveel woede in dat lied zitten. $:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sparklez schreef:
    (...)Dat klonk the 'exited' maar goed

    Er is iemand in mijn klas, het enige meisje in mijn klas dat ik ken van het lager. Ze zit te zeggen dat ik haar volg, het begon vorige week maandig toen we terug liepen naar de bus van LO met de hele klas en ik liep toevallig achter haar. Tijdens de middag ging ik bij hun zitten, staat zij weer op en zegt ze tegen haar vriendin (echt niet alsof ik het niet hoord) ' nu volgt die ons weer'. En gisteren ging de hele klas zijn tas bij het lokaal zetten na PO en daarna eten, ik loop toevallig achter haar omdat we aan de zelfde tafel zitten, kijkt ze achter zich en begint ze sneller te lopen - _-

    Ja, ik stalk je, ik heb deze school gekozen om jou te volgen, ik heb mijn ouders gedwongen om mijn lagere school te kiezen omdat ik wist dat jij erop zat want ik kende je echt al en we zate echt op dezelfde kleuterschool -_-

    Dat was de meest sarcastische zin ooit(cat)


    HAHAHAHA ohmygod geweldig. :') Heb je het wel leuk op school, eigenlijk?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    AL WIE BINAIRE GETALLEN KAN OMZETTEN NAAR HEXADECIMALE GETALLEN/LETTERS: ONTCIJFER! [/ is een spatie. Spatie is een nieuwe letter]

    10011 11110 10101 10101 10010 1110 / 100011 10010 10011 10111 / 10000 1110 100000 1110 10101 1101 10010 / !

    10111 11000 100000 / 11100 11101 11000 11001 / 1111 10010 10000 10001 11101 10010 10111 10000 / !


    help