• Geen idee of hier al een topic over is maargoed
    Aangezien er soms mensen zijn die vragen hebben over het Cambridge Engels, die mensen kunnen hier hun vragen plaatsen.
    Het officiële examen komt eraan en ik zit 'm nu al te flippen. Wij mogen ons examen gelukkig op school doen en donderdag zal mijn Oral Exam plaatsvinden. En ik ben zo bang dat ik niets meer weet (: Mijn beste vriendin is mijn partner, dus dat is wel fijn.
    En dan 4 december is het schriftelijk.
    En ik ben zo bang dat ik het niet ga halen,
    So, dump hier je ervaringen, uitslagen enz.


    Miep

    Uchiha schreef:
    Overigens, is dat examen op elk niveau te doen? VMBO, Havo, VWO that is. Niemand had ons er namelijk ooit op het VMBO en de Havo over geinformeerd.


    Op mijn school is het alleen voor vwo, maar niet alle scholen bieden Cambridge aan en er zijn ook verschillende soorten certificaten, dus 't verschilt geloof ik nogal.


    i put the fun in funeral

    Voor mijn school is het alleen voor een bepaalde richting , TTO - wat ik nu dus doe. Dat is dan dat je bijna alle vakken in het Engels hebt en ook reizen naar o.a Engeland en Schotland maakt. In de 4e kan je een examen doen voor Cambridge Advanced English (CAE) en in de 6e International Baccalaureate English A2 Certifcate examen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    En vriendin van mij heeft het afgelopen jaar gedaan en iedereen is geslaagd bij haar. Ze deed tweetalig VWO, als je dat volgt heb je niet te vrezen voor je IB en je Cambridge Exam.

    Ik heb dit trouwens in het Frans gedaan. Diplôme d'études en langue française, klinkt chiquer dan dat het is :'D

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 19:44 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bij ons kan dat niet eens op school.. Dus ik ga gewoon zelf een IELTS-test doen 1 december ^^

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 19:50 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik doe ook Cambridge examen, maar pas ergens in juni ofzo...


    There are few sights sadder than a ruined book.

    Nah, ik had gemiddeld een A voor mijn gehele FCE (voor mensen die niet bekent zijn met cijfers op deze manier: Denk ergens tussen 85-100% goed). En 100% voor mijn luistertoets :Y) Volgens mij waren de oefentoetsen veel makkelijker dan de echte toetsen, want alle 60 mensen die meededen van mijn jaarlaag zijn geslaagd.
    Klik!
    Dat is een site die ik gebruikte om thuis mee te oefenen, dat kun je ook gebruiken.


    From these ashes, I will rise

    Maraschino schreef:
    (...)

    volgens mij is het echt alleen vwo. het fce en cae tenminste.
    ik zit op op vwo en er zit voor de rest alleen havo bij ons en die hebben geen cambridge...

    Oh geen wonder dat ik er nooit van had gehoord.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou voor CPE gaan, maar toen ging ik van school veranderen :D en nu heb ik er niks meer aan. xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb het in Rotterdam moeten doen toen ik in de derde zat (CAE) en ik ben geslaagd :3
    Heel veel succes!


    Caution first, always.

    Ik wil dat doen:3
    Maar mijn school doet daar natuurlijk niet aan--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik doe CAE als half extra vak om mijn plusstatus te houden. :'D
    En ik had voor mijn laatste toets een 9,2 en op speaking een 7,2, dus dat lijkt me op zich wel een goed teken. Maar ik heb het echte examen ook pas over een half jaar of zo, aan het einde van dit schooljaar. Ik ben wel nu al nerveus, haha. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan