• Je ouders hebben besloten om je naar een kostschool in Engeland te sturen. Het is op zichzelf een redelijk luxe kostschool, maar de meisjes en jongens zijn wel gescheiden. De school beschikt een bibliotheek, een sauna, luxe zwembad en fitnessruimte

    Groepen:
    8/8 meisjes 6/8 jongens
    Bitches: VOL
    -Destiny Alexis Montoya, Malino
    -Gilbert Dastan Martix 0o7
    Gothics VOL
    - Aura Melanie Jonns, eenhoornpoep
    -LouLou Veldenborgh, nachtkat

    Nerds VOL
    -Bare rose lucas, agentp
    -Katharina Maya Jones
    Sporters VOL
    [pinkAvianne Rose Wakefield][/pink]-xnailldos
    -Sam Thomas 0o7
    Badboy's VOL
    -Drew thomas Adams, sugahbaby
    -tAiden Samual Brigh, hurtedharts
    Overig VOL
    -Asami Mizuki Tokyo-James.
    - Kate Adler, Nerdieme
    Leiding:
    -Daman Nathan Hiddes, malino
    -Thom Hendrik Jonassen, Nerdieme
    -
    -


    INVULLIJSTJE:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Waarom naar de kostschool:
    Talent:
    groep:


    REGELS VAN DE KOSTSCHOOL:
    -Niet overlopen
    -je deelt een kamer
    - 2 gele kaarten (= 2 keer slecht gedragen) is huisarrest
    - je blijft binnen het terrein, alleen op zaterdag uit, NOOIT ALLEEN
    - je luistert naar de leiding en repecteert ze.

    REGELS VAN DE RPG
    - min. 3 regels
    -let ook op de andere berichten
    - max. 3 personga's
    - wel actief blijven

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 16:30 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Malino schreef:
    Okee, kan mijn personage dan een bitch/sporter zijn?


    Waar hoort ze het meest bij?


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Het is officieel. Ik ben verslaafd aan RPG's. Ik reserveer een Gothic.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    Het is officieel. Ik ben verslaafd aan RPG's. Ik reserveer een Gothic.


    MWAHAHA


    Jongen?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:02 ]


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    NerdieMe schreef:
    (...)

    Waar hoort ze het meest bij?



    Dan toch bitch, maar dat ze wel bij het sportteam ofzo hoort.


    El Diablo.

    Malino schreef:
    (...)


    Dan toch bitch, maar dat ze wel bij het sportteam ofzo hoort.


    Okeey!


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    INVULLIJSTJE:

    Naam: Lou Lou
    Achternaam: Veldenborgh
    Bijnamen: Lou, Louitta, katje
    Leeftijd: 15
    Karakter: Lou Lou is ondanks dat ze emo is lief behalve als ze gepest word, of als iemand anders zonder goede rede gepast word, dan kan ze erg vel reageren, en doet niet aan die flauwe kul, maar houd gewoon van de kleren. Voor de rest is ze stil, en maakt graag muziek.
    Normale kleren: klikerdieklik:P
    Foto:


    Waarom naar de kostschool: Haar ouders moeten vaak op reis, en doordat haar broer nu het huis uit is en Lou lou niet alleen mocht blijven, is ze naar een kost school gestuurd.
    Talent: Dansen, gitaar spelen, drummen en stiekem ook zingen.
    Slechte eigenschap: Ze kan soms heel snel in de houding springen.
    Een van haar diepste geheimen: Ze houd stiekem een dagboek bij, en heeft een klein poesje:


    tis een beetje een slechte foto met die rode ogen, maar die k kat van mij draaide steeds zijn kop weg toen de telefoon Klik zei.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 15:49 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    kan ik eigenlijk een uitleg krijgen hoe we dit gaan doen?(A)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik speel een meisje >_<

    Ik ga haar nu invullen


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Aura Melania Jonns
    Leeftijd: 16
    Karakter: Aura is stil en toch aardig. Mensen schrikken van haar uiterlijk, maar binnen in dat meisje zit een vrolijke en behulpzame geest. Het maakt niet uit wat voor vrienden ze heeft, ze kan met iedereen opschieten. Ook heeft ze stiekem een mes in haar laars zitten, zo kan ze de bitches en anderen bang maken. Aura heeft gewoon een toeval gehad, vanwege haar naam. Zelf kan ze aura's zien, maar dat is niet haar talent. Ze is eigenlijk best knap en zonder al die witte en zwarte make-up en kleren, kan ze zo een jongen krijgen.
    Foto:



    Waarom naar de kostschool: Ze had iemand neergestoken en haar ouders konden haar niet meer aan.
    Talent: Ze kan perfect tekenen. Ook kan ze 3D tekenen en portretten maken.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:39 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mag ik een nerd reserveren (nerd)?? meisje ^^


    Do what people say you can't.

    Naam: Avianna Rose Wakefield
    Leeftijd: 17
    Karakter: Avianna heeft last van stemmingswisselingen en doet daardoor soms ongecontroleerde acties. Verder is ze heel lief, voor mensen die ze vertrouwd dan. Haar grote voorliefde voor sport schreeuwt ze graag van de daken en hoe goed ze dat kan.
    Foto:



    Waarom naar de kostschool: Dankzij haar stemmingswisselingen kan ze soms doorslaan met bijvoorbeeld sport. Het ene moment is ze druk bezig met sporten en bewegen, en het andere moment is ze ineens boos op iemand. Eigenlijk is ze af en toe een gevaar voor zichzelf, en ook voor anderen.
    Talent: Naast sporten heeft Avianna een grote passie voor Fotograferen, dat is zegmaar haar "secret talent".


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Kan ik een badboy reserveren? (jongen dus) En kleine tip, het is misschien handiger als je de jongens in het blauw zet en de meisjes in het roze, anders is het nogal verwarrend als de meisjes in het blauw staan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Groep: Badboy's
    Naam: Drew Thomas Adams
    Leeftijd: 17
    Karakter: Drew is een echte badboy, hij rookt, heeft tattoos, drinkt, neemt soms drugs en breekt alle regels. Ook blijft hij bijna nooit voor een lange tijd samen met hetzelfde meisje. Hij is ook niet bepaald iemand met wie je graag ruzie maakt, want dan slaat hij je zo in elkaar.
    Foto:


    tattoo rechter borst
    tattoo linker schouder / bovenarm
    tattoo rechter onderarm (achterkant)
    tattoo rechter onderarm (voorkant)
    Waarom naar de kostschool: Zijn ouders konden zijn gedrag niet meer aan zien en hopen dat het zal verbeteren op de kostschool.
    Talent: Hij speelt piano, maar niemand weet dit. Zelfs zijn ouders weten het niet.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 21:59 ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    nachtkat schreef:
    INVULLIJSTJE:

    Naam: Lou lou
    Achternaam: Veldenborgh
    Bijnamen: Lou, Louitta, katje
    Leeftijd: 15
    Karakter: Lou lou is ondanks dat ze emo is lief behalve als ze gepest word, of als iemand anders zonder goede rede gepast word, dan kan ze erg vel reageren, en doet niet aan die flauwe kul, maar houd gewoon van de kleren. Voor de rest is ze stil, en maakt graag muziek.
    Foto:


    Waarom naar de kostschool: Haar ouders moeten vaak op zeis, en doordat haar broer nu het huis uit is en Lou lou niet alleen mocht blijven, is ze naar een kost school gestuurd.
    Talent: Zingen, gitaar spelen, drummen en stiekem ook dansen.
    Slechte eigenschap: Ze kan soms heel snel in de houding springen.
    Een van haar diepste geheimen: Ze houd stiekem een dagboek bij, en heeft een klein poesje:


    tis een beetje een slechte foto met die rode ogen, maar die k kat van mij draaide steeds zijn kop weg toen de telefoon Klik zei.


    Emo groep?


    And who am I? That's the secret I'll never tell

    Naam: Kayleigh Beale
    Leeftijd: 17
    Karakter: Vroeger was kayleigh heel onzeker en wou zo weinig mogelijk opvallen. Ze was bang dat mensen haar zouden uitlachen, vuil aankijken of gewoon haar niet leuk vonden. Ze paste zichzelf altijd aan aan de anderen mensen, in de hoop dat deze haar leuk zouden vinden. Hierdoor verlor ze haar eigen identiteit en was ze gewoon een kopie van het beeld dat in de maatschappij aanvaard werd. Toen ze bijna 16 werd, besloot ze dat dit moest veranderen. Ze wilde niet iemand zijn die ze niet was. Ze ging haar eigen ding doen. Ze kleurde haar haren om de 2 weken in de meest gekke kleuren. Meestal verschillende kleuren tegelijk. Ze draagt altijd opvallende kleren waarvoor de meeste mensen haar vuil aankijken., maar zij vindt het mooi en wat anderen van haar denken, kan haar niks schelen.
    Ook is ze niet langer meer het verlegen stille meisje, maar is ze nu een uitbundig, vrolijk iemand. Ze is niet op haar mondje gevallen waardoor ze gemakkelijk in de problemen komt bij leerkrachten en leerlingen. Haar lach is bijna constant op haar gezicht.
    Foto: (Komt als ik thuis ben. ^^)

    (Lesuur is gedaan nu. Ik doe straks de rest. :p)


    Take me to wonderland