• Ik kan dit niet echt een zeiktopic noemen, want ik moest er zelf ook wel om lachen.

    Situatie 1:
    Donderdag, aardrijkskunde.
    De leraar was aan het uitelggen dat aardrijkskunde ook is dat als er bijvoorbeeld iets aan je huis mankeert dat je ook weet wat er aan de hand is en hoe je het moet repareren.
    Denk ik even leuk te zijn: "Mijn raam op mijn kamer lekt, dus dan weet u hoe u dat moet oplossen?'
    Krijg ik terug: "Nou Zenzy, ik had jou toch wel wat hoger ingeschat, hoor."
    Heel de klas "Ooh lullig..." en een meisje wees me er ook nog een keertje op dat ik echt niet dom was. (krul)
    Lol.

    Situatie 2:
    Vandaag, studieles, 5-minuten-gesprek met mentor.
    Hij wilde ons meer leren kennen, en ik was aan de beurt voor de 5-minuten-gesprek.
    De eerste vraag: "Heb je broertjes of zusjes?"
    Ik: "Nee. Ook geen huisdieren, trouwens."
    Schreef hij op bij mijn naam: Eenzaam en alleen. (:

    Situatie 3:
    Vandaag.
    Ik moest een rondleiding geven aan een klas van mijn oude basisschool, en mijn oude juf was er ook bij.
    Komen we voorbij het natuurkundelokaal, wijs ik naar de leraar en zeg dat dat mijn mentor is.
    Gaat zij meteen kijken: "Ooh, is 'ie knap?" :"D En heel enthousiast zwaaien, en die leraar kijkt echt zo van "Wait... what?"

    Heeft nog iemand zulke leraren?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Had, de broer van patty brardxD
    hij was echt geniaal
    hij had ons getrakteerd op patatjes
    hihih


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Had, de broer van patty brardxD
    hij was echt geniaal
    hij had ons getrakteerd op patatjes
    hihih


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ja, mijn geschiedenisleraar en mijn fransleraar. Mijn geschiedenis leraar heeft áltijd van die opmerkingen. En mijn fransleraar is gewoon straight up beledigend met zijn opmerkingen. Maar dat kan ook heel leuk zijn. Vooral in de bovenbouw, dan hebben ze op een gegeven moment schijt omdat je dan toch geen brugklassertje bent :').


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Ja, mijn geschiedenisleraar en mijn fransleraar. Mijn geschiedenis leraar heeft áltijd van die opmerkingen. En mijn fransleraar is gewoon straight up beledigend met zijn opmerkingen. Maar dat kan ook heel leuk zijn. Vooral in de bovenbouw, dan hebben ze op een gegeven moment schijt omdat je dan toch geen brugklassertje bent :').

    Ik ben een brugklassertje en ze hebben er nu al zwaar schijt aan. :')
    Oh!
    Onze Frans lerares was in het begin best streng, nu valt het wel mee.
    Wat weken geleden riep ze opeens heel hard en boos de naam van iemand uit onze klas.
    'Ja?' vroeg hij toen. Ik weet niet of hij echt bang was, though.
    'Hoi,' zegt ze met een grijns. (krul)

    Fysica/natuurkunde
    zesde jaar, klasje van twaalf. We zijn met kernfysica bezig.

    "Meneer, wat is nu eigenlijk het nut hiervan, waarom moeten wij dat leren?"
    "Wel, dan moet ik even de strenge meneer van fysica spelen." (zet zich op de hoek van zijn bank) "Kernfysica is heel belangrijk omdat het een belangrijk deel van de fysica is en dus heel noodzakelijk is voor bepaalde experimenten en om andere dingen te verklaren die eigenlijk nog steeds niet verklaard kunnen worden omdat men steeds verder gaat zoeken naar belangrijke onderdelen. Het is dus heel belangrijk omdat het belangrijk is en..." (blablabla. Afin, we laten hem uit praten. Komt erop neer dat het belangrijk is omdat het belangrijk is. Logisch, niet ;))
    "En wat vindt meneer Van den Wijngaert ervan?" Zet hij z'n handen aan z'n mond.
    "Bullshit mannen!!!"
    Maar ja, het stond in het leerprogramma. Al wisten we nu wel wat hij niet zou vragen op het examen :P


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Yep. Mijn leraar frans is like, 80 jaar oud en fan van Alice in Wonderland, Johnny Depp, Batman en Lord of the Rings.
    Mijn Biologie leraar is nog beter: hij doet een springende boom, een plant, een ridder, een zwangere auto en een übersnelgroeiende rups naxD
    4 Leraren en leraressen op mijn school zijn Harry Potter fan, mijn Latijn lerares praat als een smurf en noemt heel veel mensen "losers", wat heel grappig klinkt met zo'n stem:)
    Mijn Engelse lerares geeft ons zowat elke les taart en koekjes. Ik had laatst een half uur lang gesprek na de les met mijn afdelingsleidster, gewoon voor de lol. Praten over Harry Potter enzo:Y)
    En mijn tekenleraar, hij is het coolst. Gewoon omdat hij awesome is(krul)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Mijn natuurkunde docent rent altijd rondjes door de klas om te laten zien hoe lading werd echt te grappig. En ook als ik mijn huiswerk heb gemaakt gaat hij door de klas huppelen..


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Fisica: Wij moesten een keer door de klas kruipen om te begrijpen hoe elektriciteit werkt :')


    •*• Lululu •*•

    haha geniaal ja die heb ik wel:)


    If you can dream it, you can do it❤️

    xSCHUT schreef:
    Mijn natuurkunde docent rent altijd rondjes door de klas om te laten zien hoe lading werd echt te grappig. En ook als ik mijn huiswerk heb gemaakt gaat hij door de klas huppelen..


    Haha, dat is pas een reden om huiswerk te maken :Y)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Haha, dat is pas een reden om huiswerk te maken :Y)


    Zeg dat wel echt ik ga stuk elke keer


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kyoshi schreef:
    Ja, mijn geschiedenisleraar en mijn fransleraar. Mijn geschiedenis leraar heeft áltijd van die opmerkingen. En mijn fransleraar is gewoon straight up beledigend met zijn opmerkingen. Maar dat kan ook heel leuk zijn. Vooral in de bovenbouw, dan hebben ze op een gegeven moment schijt omdat je dan toch geen brugklassertje bent :').

    omg bij mij ook precies die 2. Vooral bij Geschiedenis is het echt erg. De leraar zei een keer toen hij sjaggie was random tegen mensen dat ze een lelijke horloge hadden(waarop die jongen zei : het is een zeilhorloge. En de leraar antwoordde daarop: denk je echt dat dat mij iets boeit?). tegen een meisje uit mn klas zei hij dat ze een blouse aan had die leek alsof hij van een tafelkleed was gemaakt. Hij zeikt ook altijd op jongens die gekleurden broeken aan hebben.

    Meestal is het vooral grappig hoor(:


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    xRemusLupin schreef:
    Yep. Mijn leraar frans is like, 80 jaar oud en fan van Alice in Wonderland, Johnny Depp, Batman en Lord of the Rings.
    Mijn Biologie leraar is nog beter: hij doet een springende boom, een plant, een ridder, een zwangere auto en een übersnelgroeiende rups naxD
    4 Leraren en leraressen op mijn school zijn Harry Potter fan, mijn Latijn lerares praat als een smurf en noemt heel veel mensen "losers", wat heel grappig klinkt met zo'n stem:)
    Mijn Engelse lerares geeft ons zowat elke les taart en koekjes. Ik had laatst een half uur lang gesprek na de les met mijn afdelingsleidster, gewoon voor de lol. Praten over Harry Potter enzo:Y)
    En mijn tekenleraar, hij is het coolst. Gewoon omdat hij awesome is(krul)

    JALOERS


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Van mijn leraar Engels moesten we rondmarcheren terwijl we allemaal het gedicht "boots" van Rudyard Kipling oplazen, omdat dat een marching song was ;D
    En mijn leraar biologie is altijd ontzettend enthousiast en springt terwijl hij aan het uitleggen is en zo (:
    Mijn leraar Frans heeft een ontzettend gestoorde lach en is verder ook gewoon gestoord. ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn leerkracht Godsdienst is geweldig, maar daar blijft het ook bij :3


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.