• Ik kan dit niet echt een zeiktopic noemen, want ik moest er zelf ook wel om lachen.

    Situatie 1:
    Donderdag, aardrijkskunde.
    De leraar was aan het uitelggen dat aardrijkskunde ook is dat als er bijvoorbeeld iets aan je huis mankeert dat je ook weet wat er aan de hand is en hoe je het moet repareren.
    Denk ik even leuk te zijn: "Mijn raam op mijn kamer lekt, dus dan weet u hoe u dat moet oplossen?'
    Krijg ik terug: "Nou Zenzy, ik had jou toch wel wat hoger ingeschat, hoor."
    Heel de klas "Ooh lullig..." en een meisje wees me er ook nog een keertje op dat ik echt niet dom was. (krul)
    Lol.

    Situatie 2:
    Vandaag, studieles, 5-minuten-gesprek met mentor.
    Hij wilde ons meer leren kennen, en ik was aan de beurt voor de 5-minuten-gesprek.
    De eerste vraag: "Heb je broertjes of zusjes?"
    Ik: "Nee. Ook geen huisdieren, trouwens."
    Schreef hij op bij mijn naam: Eenzaam en alleen. (:

    Situatie 3:
    Vandaag.
    Ik moest een rondleiding geven aan een klas van mijn oude basisschool, en mijn oude juf was er ook bij.
    Komen we voorbij het natuurkundelokaal, wijs ik naar de leraar en zeg dat dat mijn mentor is.
    Gaat zij meteen kijken: "Ooh, is 'ie knap?" :"D En heel enthousiast zwaaien, en die leraar kijkt echt zo van "Wait... what?"

    Heeft nog iemand zulke leraren?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik kan me op dit moment niets herinneren. Alleen dat mijn wiskunde leraar een afschuwelijke hekel aan me heeft. ;c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mijn geschiedenisdocenten hebben ALLEMAAL een houten zwaardje. Ze slaan daarmee op de tafel als je niet oplet, geven ermee les en lopen ermee door de gangen. Volgens mij is het een vereiste als je geschiedenisdocent op onze school wilt werken. En een docent heeft een keer een hele dag met een bloempot op zijn hoofd rondgelopen, gewoon omdat het kan. :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Je moet mijn leerkracht Frans leren kennen, echt een chille... en hij maakt heel veel sarcastische opmerken op ons. Tja, op mij niet, tegen mij is ie wel vrij normaal.

    Leerkracht mavo vertelt soms echt kei saaie dingen. Tja wat wil je als het altijd over de geschiedenis en aardrijkskunde gaat? Onze aarde, blablabla. Maar ze is wel heel aardig, dat wel.

    En dan mijn leerkracht godsdienst is ook best chill, en heel erg optimistisch! Ik zit alleen niet graag tijdens de godsdienst-lessen omdat er veel lawaai wordt gemaakt en de leerkracht er tegen niets kan doen soms.

    Leerkracht L.O. is ook best ça va, terwijl iedereen van de klas haar niet mag (oei!).

    Leerkracht wiskunde valt ook wel mee, niets aan te merken.

    Maar te zwijgen over mijn leerkracht Nederlands/Engels (ze geeft twee vakken ja)... Wat een gemeen *** wijf en als ze goedgezind is, dan hebben we geluk. En ze is dan ook onze mentor, nog geweldiger! Ze heeft het echt nodig gevonden om me te laten schrikken dat iedereen (als ze iedereen zegt, dan is het iedereen) slecht doet met Engels. En wat bleek? Ik heb een 7.9 op Engels, maar het klasgemiddelde is wel 5.3. Tja, ik heb het toch goed? Sigh...

    Net als leerkrachten informatica en administratie. Nee, niet zo even gemeen, maar ze verwachten ook iets te veel van ons. Altijd op ons smijten met allerlei toetsen en taken. Ze mogen zich wel beheersen daarmee, hahaha.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 15:01 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Haha geweldig, vooral de tweede (:
    Mijn geschiedenisleraar maakt erg droge opmerkingen, mijn lerares Engels knort als ze lacht, mijn lerares fysica praat altijd alsof ze een sprookje vertelt en mijn lerares Frans is hilarisch ;D Voor derest vallen alle leerkrachten bij mij op school goed mee, met een paar uitzonderingen natuurlijk.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mijn lelaar economie is gewoonweg grappig. Elke les zit ik wel in een deuk.


    -

    Wel, niet ik, jammer want mijn leerkrachten zijn allemaal humorloos en saai, maar mijn broer daarintegen heeft wel coole leerkrachten.
    Zo had hij ooit een leerkracht met de naam Mevrouw De Rocker. Ze werd boos toen ze luchtgitaar begonnen spelen in de klas toen ze binnenkwam waardoor iemand zei dat ze een dikke taart was. Goed ja, conclusie, ze hebben de hele les besteed aan het praten over chocolade taart.
    Ooit heeft mijn broer zijn leerkracht een heel lesuur op de kast laten zitten omdat die met een ladder op de kast was gekropen en me broer heeft die ladder weggenomen.

    Geen leuke leerkrachten voor mij dus, ze zijn ofwel humorloos of het zijn pedo's. Toevallig dat die laatste groep altijd past bij Godsdienst leerkrachten.

    Lifeisajoke schreef:
    Wel, niet ik, jammer want mijn leerkrachten zijn allemaal humorloos en saai, maar mijn broer daarintegen heeft wel coole leerkrachten.
    Zo had hij ooit een leerkracht met de naam Mevrouw De Rocker. Ze werd boos toen ze luchtgitaar begonnen spelen in de klas toen ze binnenkwam waardoor iemand zei dat ze een dikke taart was. Goed ja, conclusie, ze hebben de hele les besteed aan het praten over chocolade taart.
    Ooit heeft mijn broer zijn leerkracht een heel lesuur op de kast laten zitten omdat die met een ladder op de kast was gekropen en me broer heeft die ladder weggenomen.

    Geen leuke leerkrachten voor mij dus, ze zijn ofwel humorloos of het zijn pedo's. Toevallig dat die laatste groep altijd past bij Godsdienst leerkrachten.

    Figures..

    Mijn Nederlands leraar... is niet vaak al te serieus. (:
    Hij kwam laatst trouwens met het gezegde "*naam van iemand uit de klas* jaagt *die leraar* op de kast."
    Dus heb ik later een falende tekening gemaakt van die leraar die heel bang op een kast zit terwijl die leerling lachend ervoor staat. Toen heb ik die tekening aan die leerling laten zien, en die heeft het aan de leraar laten zien. Hij kon er gelukkig wel om lachen. :')

    Novembre schreef:
    Ik kan me op dit moment niets herinneren. Alleen dat mijn wiskunde leraar een afschuwelijke hekel aan me heeft. ;c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ben ik de enige die aan proffessor Kist moest denken?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Firebolt schreef:
    Ben ik de enige die aan proffessor Kist moest denken?


    Haha, zo had ik het nog niet bezien xD
    Maar die is niet geestig, die is saai... alleen wel een geest natuurlijk. Hmm, tegenstrijdigheid...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen