• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan.
    (Slechte intro I know -_- )




    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -
    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : (tussen 15-18)
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Familie:
    Karakter:

    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels



    Zijn er vragen,dan mag je het altijd aan mij vragen

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    yesss ^^
    ohjee, ik voel me zo stom met mn 3 posts... en dan jullie allemaal veeeeel, maar ik ben nieuw op Q.
    Ik praat te veel. Boem:


    Invullijstje :
    Rol : Meisje
    Naam : Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Leeftijd : 16
    Uiterlijk : Victoire is een meisje dat best klein is voor haar leeftijd: ze is ongeveer 1,60 (net iets kleiner), waardoor mensen haar vaak veel jonger schatten dan ze eigenlijk is. Ze heeft redelijk lang roodbruin haar, en draagt soms een bril, en anders haar lenzen. Vic heeft het niet zo met truttige dingen, en draagt bijna altijd gewoon een t-shirtje met een vrolijke opdruk en een makkelijke jeans. Ook hakken zijn (ondanks haar lengte) niets voor Victoire, die draagt ze alleen als ze uit gaat, en dan nog heeft ze liever sneakers.
    Innerlijk/karakter : Victoire is een vrolijk en spontaan meisje, dat snel op mensen af stapt om nieuwe vrienden te maken. Als ze een persoon niet goed kent houdt ze zich meestal wel in, maar als ze eenmaal met goede vrienden is komt haar idiote kant toch wel los. Haar vrienden kennen haar dan ook als dat gekke kind dat altijd vrolijk is en altijd wel iets goeds in dingen ziet, hoe hopeloos de situatie ook is. Dit heeft ook best nadelen: zo kan je met Victoire 3 uur lang rondlopen in een buurt die je niet kent, en waarschijnlijk verdwalen, terwijl zij alleen maar vrolijk loopt te dansen en springen. Ze weet ook nooit zo goed hoe ze moet stoppen en kan soms nogal gemeen overkomen omdat ze meestal wel zegt wat ze denkt. Toch bedoelt ze het meestal wel goed. Victoire heeft een tijdje op hiphop gezeten, maar ze heeft het niet lang vol gehouden. Wel speelt ze al sinds haar 6e piano, en hoopt ze ooit nog te beginnen met gitaar. Victoire zingt graag, maar niet voor mensen, gewoon als ze alleen is. Natuurlijk heeft Vic ook een rustige kant, en als het serieus is kan ze nog wel eens stoppen met vrolijk doen, en echt naar je luisteren. Victoire vindt wandelen één van de geweldigste dingen die er zijn: zelfs zij wordt wel eens gek van alle mensen om zich heen, en dan gaat ze wandelen om even alles te vergeten en haar gedachten op een rijtje te krijgen.
    Familie: Vic woont bij haar moeder, samen met haar kleine zusje. Haar vader is toen ze 15 was omgekomen bij een motor-ongeluk waar ze liever niet over praat. Haar vader was Frans en haar moeder Engels: ze heeft tot haar 12e in het kleine stadje York gewoond en is vervolgens naar Nederlands verhuisd. Naast Engels en Nederlands spreekt Vic dus ook Frans, omdat haar vader graag wilde dat zij ook zijn moedertaal kon spreken.
    Extra: nog niets ^^

    yay.

    EDIT; vic is een standaardpersonage van mij, en waar ik vroeger RPG'de kwam er nogal eens gezeik omdat ze haar een beetje Little Miss Perfect vonden, als jullie dat ook vinden, zeg het pleaase, dan pas ik dr aan :') x

    EDIT #2; als er jongens tekort zijn wil ik ook nog best wel een jongen maken hoor ^^

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 20:02 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    ^^ ze staat erbij en ik bedenk me nu pas dat ik ook nog mijn personage moet maken ...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol : jongen
    Naam : Matheo 'Elliot' Frost
    Leeftijd : Hij is net 17 geworden
    Uiterlijk :


    Matheo is normaal gebouwd en is 1m79 lang,hij heeft ravenzwart haar die hij vaak warrig op zijn hoofd laat en verder niet veel meer mee doet.
    Zijn ogen waar je wel bijna in kunt verdrinken zijn smaragd groen en er zitten wat donkergroene spikkeltjes in.
    Innerlijk/karakter : Matheo is meer een stillere persoon die meer denkt dan dat hij zegt,ook spreken zijn ogen vaak meer dan hijzelf.
    Het liefst zit hij ergens in een boek te neuzen ,maar hij houd ook wel van sport.Matheo kan wel sociaal zijn als hij goed bevriend met je is.(verder in rpg)
    Familie: Matheo heeft een oudere broer Samuel en heeft ook een tweeling zus,Mathilda die het tegenovergestelde is van Matheo.
    Ook heeft hij een hond die hij ook als familie beschouwd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    xLastKiss schreef:

    EDIT #2; als er jongens tekort zijn wil ik ook nog best wel een jongen maken hoor ^^


    (Als je wil mag je van mij hoor :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ga ik doen ^^ even kijken heurr :3


    Rol : Jongen
    Naam : Alex James Adams
    Leeftijd : 17
    Uiterlijk :


    Alex heeft aardig lang haar, maar voor hem is het nog lang niet lang genoeg. Hij heeft grote, donkerbruine ogen, en is niet heel lang, maar ook niet klein: 1 meter 80. Alex heeft eigenlijk niet veel bijzonderheden qua uiterlijk. Hij draagt vaak gewoon een shirt met een vest of een trui, en een simpele spijkerbroek met zijn donkerblauwe afgetrapte sneakers, die hij maar niet weg kan gooien, omdat hij er veel te veel geld aan uit heeft gegeven.
    Innerlijk/karakter : Alex is nooit echt een drukke jongen geweest, ook niet bij zijn vrienden. Hij maakt op zich wel snel vrienden, maar het is niet zo dat hij zich bij hun opeens overdreven vrolijk en hyper is. Alex is wel een goeie luisteraar, en je kan erop vertrouwen dat hij nooit, maar dan ook echt nooit, een geheim van je door zou vertellen. Alex luistert het liefst de hele dag door muziek, en dan vooral Coldplay, Simple Plan & Blink-182. Hij zingt ook heel veel, vaak terwijl hij het zelf niet eens door heeft. Weird trekje van Alex: hij praat & zingt zelfs in zijn slaap.
    Familie: Alex woont bij zijn vader en moeder, en zijn oma woont bij hem in. Verder heeft Alex een kat, al sinds hij jong was.

    wauw, ik heb niet heel veel inspiratie, maar goeeed :3

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 21:25 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Alex staat :3


    And right from that moment, you took my breath away.

    Bam bam ;D

    Wow, er is nog eens leven hier n__n

    - btw, ook nieuwe op Q ^^ join the club ;d -


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    yeaaah haha

    oh gelukkig, dan ben ik niet de enige =D


    And right from that moment, you took my breath away.

    upp. Niemand die meedoet verder ? D:


    And right from that moment, you took my breath away.

    Nyan, misschien kan je ook anders het eerst topic ofzow al openen en dat er later nog mensen bij komen? Just an idea (:

    oh en trouwens AgentP go's xElounor

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 17:22 ]


    Do what people say you can't.

    ^^ agreee


    And right from that moment, you took my breath away.

    :/ zijn 5 mensen niet heel wijnig?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    6 ;P, maar ja eigenlijk wel maar anders kan je IrishCharm vragen of hij zijn gereserveerde rollen nog ik kan vullen en dan heb je er al 8


    Do what people say you can't.

    Idk, waar ik vroeger RPG'de begonnen we wel eens met 3, maar het bleef wel leuk en er kwamen uiteindelijk nog genoeg mensen bij :)
    maaar het is jouw topic, so you decide :)


    And right from that moment, you took my breath away.

    ja mischien wel ,ik zal dan straks het topic openen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH