• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan.
    (Slechte intro I know -_- )




    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -
    Invullijstje :
    Rol :
    Naam :
    Leeftijd : (tussen 15-18)
    Uiterlijk :
    Innerlijk/karakter :
    Familie:
    Karakter:

    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels



    Zijn er vragen,dan mag je het altijd aan mij vragen

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    yay ^^


    And right from that moment, you took my breath away.

    n__n

    ik wil ook nog wel een jongen bijmaken als het moet ;3


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    je mag altijd hoor ^^ en ik ga nu het topic maken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    okay, dan doe ik het nog wel ff snel x3


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Topic 1

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 18:43 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    bam ;p

    Rol :  Man
    Naam :  Shawn Matthew Bronxx
    Leeftijd : 16
    Uiterlijk



    Hij is ongeveer 1m 78 groot, heeft bruin haar met blonde plukken ertussen en heeft donkerbruine ogen. Shawn zie je bijna altijd met een beanie op.

    Innerlijk/karakter : Shawn is een nogal verlegen jongen. Hij ziet er misschien niet zo uit, maar als hij bij andere mensen is, vooral onbekenden, trekt hij zich terug. Zelf vindt hij dat niet zo erg, omdat het niet altijd nodig is om altijd de aandacht te trekken. Hij houdt er liever van om alleen te zijn of met rust te laten te worden. Zelf heeft hij niet veel vrienden gehad, maar de weinige die hij heeft, blijft hij altijd trouw. Maar als je hem boos maakt, pas dan maar op. Hij trekt zijn mond open op de momenten dat het moet. Hij zal zich echt niet laten doen. Shawn houdt van muziek. Niet dat hij alle stijlen goed vindt, maar toch wel bijna alles. Zelf speelt hij piano, gitaar en een beetje viool. Buiten muziek houdt hij ook enorm van tekenen. Als je ineens niet meer weet waar hij is, dan vindt je hem wel ergens in een hoekje met een schetsblok en een iPod in. Als je hem blij wilt maken, iets dat je zelf tekent vindt hij fascinerend. Hij houdt ervan om andermans ideeën en fantasieën te zien. Hij haat veel aandacht. Hij wordt altijd ongemakkelijk in situaties waar hij het middelpunt van de belangstelling staat en hij is niet zo goed in gesprekken te voeren met vreemden. Als hij iets moet gaan vragen aan een onbekende, dan krijgt hij al zenuwen. Vaak wordt hij zenuwachtig in dat soort situaties, en daarvoor haat hij zichzelf. Ook al zegt men dat het niet zo hard opvalt dat hij zenuwachtig is, vanbinnen voelt het alsof zijn maag in de knoop zit. Hij is snel bang, dat is een van zijn minpunten. Verder heeft hij een hekel aan mensen die hem uitschelden, mensen die iets te zeker zijn van zichzelf en insecten.

    Familie: Shawn heeft een oudere broer, Dennis, waarmee hij een heel sterke band heeft. Hij kan hem altijd alles vertellen. Hij woont samen met zijn vader en moeder, die gelukkig getrouwd zijn.

    Extra: Shawn heeft een lichte vorm van schizofrenie. Omdat hij daar al van kleins af aan last van had, dacht men nogal vaak dat hij psychologische problemen had. Maar na een aantal onderzoeken is dat toch niet zo gebleken. Shawn vindt het persoonlijk enorm vervelend, maar hij is ermee leren leven.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    hij is cuteeee.
    oeps, dat moest eruit.
    yay, eten, en dan jump ik zo wel in x


    And right from that moment, you took my breath away.

    Rol : Meisje
    Naam : Vanessa 'Lilia' Rodrigues
    Leeftijd : (tussen 15-18) 16
    Uiterlijk :


    Innerlijk/karakter : Vanessa is een echt verwent nest,ze had haar vader zover gekregen dat ze mee macht naar Parijs.
    Ze is iemand die veel wil en graag vrienden maakt.Ze is ook erg actief. Vanessa maakt niet graag haar handen vuil en besteed meer aandacht aan kleding en haar uiterlijk dan iets anders.
    Familie;Vanessa heeft 2 zussen en 1 broer.Haar ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar vader samen met haar 2 zussen,haar broer komt af en toe wel eens langs.

    (kan nog veranderen ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    tnx voor de link, ik schrijf morgen m'n personagexD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Heb je nog iemand nodig?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    nog 1 jongen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oke, dan maak ik nu wel even een jongen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rol : Jongen
    Naam : Daniel O'donnel
    Leeftijd : zeventeen, 11 mei.
    Uiterlijk : Daniel's ogen zijn kenmerkend, fel blauw. Zijn altijd piekfijne haar dat in een naar links gekamde kuif zit. Zijn lippen zijn vol en roze die net onder zijn, met zomers sproetjes bedekte wangen zitten. Als hij lacht heeft hij in zijn rechterwang een kuiltje wat vaak als "schattig" of "lief" wordt gekenmerkt. Daniel is zo'n 1,78m lang, wat gemiddeld is. Zijn armen zijn redelijk gespierd maar al te veel aandacht besteed hij daar niet aan. Zijn kleding is vaak merkkleding maar wel simpel. Schoonheid zit aan de binnenkant, zo is hem altijd geleerd.



    Innerlijk/karakter : Daniel houdt er van mensen aan het lachen te maken, hij is ook de eerste die om iemand anders grap lacht. Hij is erg laid back, de hele wereld kan instorten zonder dat hij zich druk maakt. Hij doet zijn eigending en zal zich niks wijs laten maken. Hij is niet eigenwijs maar vindt de regeltjes volgen maar saai. Je bent nu jong, waarom later spijt hebben van de dingen die je nu niet doet. Daniel heeft altijd aandacht van meisjes gehad maar zichzelf echt goed presenteren is hij nooit echt goed in geweest waardoor hij soms als een zak overkomt. Daarnaast is Daniel ook nog is ontzettend lui. Hij vindt sport leuk, maar zeker niet altijd. Vooral schoolwerk vindt hij onzin. Het merendeel van wat je nu moet kennen gebruik je later nooit meer. Liever doet hij iets met vrienden. Daniel doet alles op de manier en laat zich wederom niet om praten. Zijn glimlach is kenmerkend en altijd erg aanstekelijk.
    Familie: Daniel woont samen met zijn vader en zusje Ally. Zijn ouders zijn al vroeg in zijn leven gescheiden waarna hij heeft gekozen bij zijn vader te gaan wonen. Enkele dagen per maand gaat hij naar zijn moeder, hoewel hij wanneer hij maar wil zou kunnen aankloppen. Naast zijn familie brengt hij ook veel tijd bij zijn vrienden door, waardoor hij bij sommige als familie wordt beschouwd. Dit is bij hem thuis wederzijds.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2012 - 22:54 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Die Daniel ziet er niet verkeerd uit:X

    Rol : Meisje

    Naam : Nereah Aseria

    Bijnaam : Reah, Nere

    Leeftijd : 16

    Lengte: 1.63

    Uiterlijk :



    Innerlijk/karakter : Nereah komt voor veel mensen over als een flierefluiter, of gewoon "eng" maar dat is ze niet. Ze heeft een wat donkerder huid, en zwart haar met blonden plukjes die ze in kleine vlechtjes heeft. Vaak draagt ze haar haren samen met een stukje stof.


    Nereah is dol op Adidas, en draagt dat dus ook het meeste.

    Familie: Nereah heeft meer dan één probleem met haar familie, maar praat er nooit over. Vaak is dat ook de reden van haar afwezigheid.

    Karakter: Nereah kan stil zijn, maar ook heel druk; ze is moeilijk te omschrijven, en kan van het ene moment op het andere veranderen van karakter. Ook kan ze momenten hebben waarbij je tegen haar kan schreeuwen wat je wilt, maar ze je niet hoort. Voor de rest is Nereah lief, en behulpzaam. Ze gaat niet veel met de meisjes uit haar buurt om aangezien dat allemaal barby poppen zijn, maar kan het altijd goed vinden met de jongens.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:02 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.