• En is nu vervangen door Anguish.

    Anguish: an~guish [ang-gwish]
    1. noun
    excruciating or acute distress, suffering, or pain: the anguish of grief.
    2. verb (used with object)
    to inflict with distress, suffering, or pain: the last struggle of life.
    3. verb (used without object)
    to suffer, feel, or exhibit anguish: to anguish over the loss of a loved one.

    Vooral 'the last struggle of life' vind ik een mooie betekenis. Bij een nieuwe username hoort bij mij ook altijd een nieuw profiel, dus dat heb ik ook gelijk even gedaan. Al is dat natuurlijk niets bijzonders.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    everything, in time

    Noyade vond ik een mooier woord maar de betekenis van anguish is net zo leuk :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Diep. Normaal ben ik niet zo van de diepgaande usernames, maar deze vind ik best wel mooi. Hoofdkantoor approves. *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Diep. Normaal ben ik niet zo van de diepgaande usernames, maar deze vind ik best wel mooi. Hoofdkantoor approves. *O*


    Yes! Vooral omdat je er normaal niet van houdt, altijd leuk om een hoofdkantoor op andere gedachten te brengen. (cat)

    @Cancanagh: haha, ik kan nu eenmaal niet lang bij dezelfde username blijven. D:


    everything, in time

    Mooie betekenis (:


    To infinity and beyond •

    Ghehe, dank u. :3 Of nou ja, dank aan de Engelse taal.


    everything, in time

    Wow, wacht, jij bent toch Marleen?
    Ik herken mensen meestal aan hun profielpictures..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Wow, wacht, jij bent toch Marleen?
    Ik herken mensen meestal aan hun profielpictures..


    Ja, dat ben ik! Ik durf mijn profielfoto meestal niet te veranderen, precies om de reden die jij nu noemt, maar ik was mezelf spuugzat hahah.:W


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Ja, dat ben ik! Ik durf mijn profielfoto meestal niet te veranderen, precies om de reden die jij nu noemt, maar ik was mezelf spuugzat hahah.:W


    Ah, zo, haha. Maar het is wel een leuke naam.
    Hoi Marleen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ah, zo, haha. Maar het is wel een leuke naam.
    Hoi Marleen.


    Dank u, dank u.
    Hoi! Hoe weet jij mijn naam eigenlijk? D: Ik herken mensen aan hun foto, maar dan nog niet bij de voornaam.


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Dank u, dank u.
    Hoi! Hoe weet jij mijn naam eigenlijk? D: Ik herken mensen aan hun foto, maar dan nog niet bij de voornaam.


    Omdat ik je ook op FB heb.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Omdat ik je ook op FB heb.


    Ohhhh, ik weet alweer wie jij bent ja!:3


    everything, in time