• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    [was eten lolz]
    Lizz
    Ik grinnik. "zeg is dit gefotoshopt of niet. Trek je shirt uit ik ben neiuwsgierig"
    Uitdagend keek ik hem aan. Tuurlijk ik had het ook op het strand kunnen zien maar gek genoeg had ik er toen niet opgelet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach, en kijk haar aan.
    'Je bent echt gek weetje' grijns ik, en trek mijn shirt uit.


    El Diablo.

    Lizz
    Lachend knik ik "Jep" .
    Lachend haal uik een foto van de muur met zijn buik zichtbaar en lach even en ik voel me weer rood worden
    Irriterend zucht ik en begin daarna te vergelijken. "Daar daar en daar is het strakker" grijnzend por ik hem op de plekken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Weet ik, heb meer getraind' grijns ik.
    Ik doe grijnzend het trucje dat je bovenste spieren bewegen en lach..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Toen hij mijn geslachtsdeel streelde, voelde ik warme kriebels in mijn buik. Ik voelde een licht opgewonden gevoel en kreeg kippenvel door hem op een positieve manier. Ik wilde alles vergeten van Steven en er was maar één manier hoe ik dat kon vergeten. Ik wilde het ook alleen maar met Blaine. 'We vergeten het.' zei ik zachtjes, doelend op onze ruzie en natuurlijk alle andere dingen die we hadden meegemaakt. Ik streelde nu zijn borst en drukte mijn lippen in zijn zijn nek. Met mijn lippen streelde ik zijn warme huid in zijn nek. 'Ik hou zoveel van je.' mompelde ik tegen zijn huid aan. Ik wilde echt alleen maar seks hebben met hem, niemand anders.

    Finn Hudson

    'Iedereen maakt fouten, jij had het ook niet makkelijk, dat zie ik in.' zei ik waarna ik haar dicht tegen me aandrukte. 'Het maakt niet uit, zolang jij maar gelukkig en veilig bent. Dat is alles wat geldt voor me. Ik hou zoveel van je dat mezelf niets uitmaakt.' zei ik tegen haar. Ik legde haar nu voorzichtig op bed en sloeg mijm armen teder om haar heen, zodat ze zich wat veiliger voelde en ging naast haar liggen. 'Niemand doet jou meer pijn, ik bescherm je.' zei ik lief tegen haar. 'Je bent alles, Bella. Hij had geen gelijk, je bent prachtig vanbinnen en vanbuiten en zo kostbaar en bijzonder voor me. Je bent alles.' zei ik gemeend en naar waarheid. Dit meisje was alles voor me en ik zou alles voor haar doen zodat ze gelukkig werd. 'Heb je nog veel pijn?' vroeg ik bezorgd terwijl ik mijn lippen op de hare drukte. 'Als er iets is moet je et zeggen, goed?' vroeg ik bezorgd aan haar. Ik wilde echt niet dat ze iets opkropte, en ik liet haar geen seconde meer alleen.


    Blaine Anderson:

    Ik kreeg kippenvel door zijn strelingen en ik hoorde wat hij, waardoor ik lief glimlachte. 'Ik hou ook van jou' zeg ik met een fluistering en streelde nog steeds zijn geslachtsdeel zachtjes. Ik voelde dat hij met zijn lippen mijn warme huid streelden, waardoor ik helemaal opgewonden werd. Mijn ene hand lag braaf op zijn rug en genoot de warmte van onze lichamen. Ik wou Kurt gewoon en met hem wou ik altijd seks hebben. Ik hield heel veel van deze jongen en wou hem echt niet kwijt. Hij was echt onweerstaanbaar en kon van hem gewoon niet afblijven. Door dit ontstond er in mijn onderbuik een vage kriebel, die me al te goed bekent kwam en ging met mijn hand die braaf op zijn rug lag naar beneden. Ik kneep plagend in zijn bil om hem meer op te winden en verliet met mijn andere hand zijn geslachtsdeel. Nu drukte ik met mijn onderlichaam tegen de zijne en kijk hem toch redelijk verlangend aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ondanks alles glimlachte ik zwak door wat hij zei en werd ik weer na een lange tijd rustig. Dat kwam zeker door de pil die ik net had ingeslikt en ook door zijn woorden. Het stelden me gerust en door zijn armen die om me heen waren voelde ik me echt veilig. Ik nestelde tegen hem aan en voelde me nu kalm van binnen. Ik probeerde alles even te vergeten ook Damian's worden tegen mij, maar nog steeds was ik toch bang. Ik hoorden zijn twee vragen en kijk hem in zijn prachtige bruine ogen aan. 'Ik heb nergens meer pijn ook buikpijn is veel minder' vertel ik aan Finn en voelde alles nu minder worden. Finn wist alles van me en ik kropte helemaal niets op. Finn wist alles van me en hij wist wat er allemaal is gebeurd, dus hoefde niets meer uit te leggen. 'Ik heb nu niets te vertellen, alleen wil je mijn vriend weer zijn?' vroeg ik verlegen en kijk hem lief aan. Ik wou weer zijn meisje zijn en dat we weer een stel waren en dat we gelukkig waren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Lizz
    Ik schiet even in de lach als zijn bovenste spieren bewegen.
    "wait jij kunt tegen kietelen" verontwaardigend kijk ik hem aan en start een kietel aanval.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik kijk naar Lizz, en lach even.
    'Serieus?' grijns ik..


    El Diablo.

    Lizz
    Sip kijk ik hem aan "waarom kun jij tegen kietelen?"
    Ik kijk hem nep boos aan terwijl ik moeite moet doen om niet te lachen door zijn schattige en lieve grijns


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Because i'm awesome' grijns ik.
    Ik kijk even naar haar en grijns steeds schattiger..


    El Diablo.

    Lizz
    "jij bent echt" zucht ik gefrustreerd uit.
    Ik wend mijn blik af van zijn mega cute grijns.
    "you're mean" mopper ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik lach.
    'Ik weet het, ik ben onweerstaanbaar' grijns ik..


    El Diablo.

    Lizz
    Ik liet een grom horen.
    "en nee je bent niet eigendunk"
    Door een steek in mijn been besloot ik om maar op mijn bed te gaan liggen.
    Languit liet ik mezelf achteruit vallen.
    "ga liggen"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Neh' grinnik ik.
    Ik rek mezelf even uit en grijns..


    El Diablo.

    Lizz
    'af en toe ben je echt vaag en raar wist je" lachend kijk ik hem aan.
    "Zeg nu je hier toch bent kun je je beter nuttig maken"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik verbeet een kreun toen hij plagend in mijn kont kneep en stopte met kusjes in zijn nek te drukken. 'Stop me te plagen, Blaine.' zei ik ietwat hees waarna er deze keer een ondeugende glimlach op mijn gezicht verscheen. Ik streelde met mijn vingertoppen zachtjes zijn gespierde bovenlichaam en plaatste vervolgens mijn lippen op zijn sleutelbeen. Zachtjes drukte ik kusjes en maakte ik een baan naar zijn borst. Vervolgens haalde ik even diep adem en dook ik even onderwater om een kus te drukken op zijn geslachtsdeel. Voor nu kon het me weinig schelen dat mijn haren nat werden. Ik drukte nog meer kusjes op zijn geslachtsdeel, zodat ik hem nog meer op kon winden. Al snel kwam ik weer boven en veegde ik meteen mijn doorweekte haren uit mijn gezicht. Ik keek hem vervolgens weer speels aan en voelde alle zorgen voor nu even van me af glijden. Doordat we intiem bezig waren kon ik de situatie met Steven even vergeten en richtte ik me alleen maar op Blaine. Ik drukte mijn onderlichaam zachtjes weer tegen de zijne en merkte dat mijn geslachtsdeel al begon te groeien. Nu voelde het zo goed en zo juist. Dit was uit liefde, we deden het omdat we onvoorwaardelijk veel van elkaar hielden zoals het hoorde. Seks draaide niet alleen om lust, maar merendeels om liefde.

    Finn Hudson

    Verbaasd keek ik haar aan toen ze dat vroeg aan mij. Ik dacht dat ze tijd wilde en voorlopig alleen vrienden wilde zijn? Ik was echt verbaasd, maar natuurlijk ook enorm blij. Ik wilde natuurlijk niets liever dan haar vriend weer zijn, ik hield zielsveel van haar en ik wilde gewoon voor haar zorgen en haar beschermen zodat niemand haar meer pijn deed. 'Natuurlijk, ik zou niks liever willen, maar weet je dat zeker?' vroeg ik nu bezorgd aan haar. 'Want de vorige keer wilde je rust, ben je er nu wel klaar voor?' vroeg ik nu echt bezorgd aan haar, ik wilde niet dat ze iets deed waar ze zich niet goed bij voelde. Ze moest zich ontspannen en zich nergens zorgen om maken. 'Ik vind het echt geen probleem om te wachten totdat jij weer klaar bent voor een relatie, voel je alsjeblieft niet verplicht Bella.' zei ik bezorgd. Dat ze dadelijk me niet vroeg omdat ze spijt had van alles. Ze hoefde helemaal geen spijt te hebben, natuurlijk is leuk anders. Maar ik snapte gewoon dat ze heel erg veel had meegemaakt. Haar leven lag overhoop en wat ze had meegemaakt was niet niks. Daarom snapte ik het dat ze niet helder nog nadenken en dingen deed die ze niet wilde doen. En wat ik zei tegen haar toen ik zo boos werd, meende ik allemaal niet. Ik was zelf toen ook gestrest en ik had gewoon geen ruimte. Het was gewoon een rot situatie. Ik wilde echt mijn hele leven bij Bella blijven. Het liefste wilde ik nu al aan onze toekomst beginnen. Waarschijnlijk ging ik na de middelbare school meteen met Bella mee naar New York. Eigenlijk was ik helemaal geen New York mens zoals Kurt of Rachel, maar Bella wilde ik graag achterna reizen. Ik wist trouwens al ongeveer wat ik wilde gaan doen na de middelbare school. Maar ik moest me alleen nog oriënteren net zoals Blaine. Maar dat kwam wel goed. New York was een grote stad, dus er waren zat mogelijkheden daar. Maar toch wilde ik de tijd waarin ik ging studeren samen tegemoet met Bella, Kurt en natuurlijk Blaine. Het zou vast de beste tijd uit onze levens worden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.