• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Savannah

    Ik grinnik en kruip tegen hem aan.
    'Uhhuh' grinnik ik, en kijk hem aan..


    El Diablo.

    Jake
    "dus nou kan ik je verwennen met cakejes en taarten" glimlach ik.
    Ik til haar op en plof neer op de bank. Behendig schenk ik de glazen in en geef er een aan haar.
    "eigenlijk zonde om het te snijden"

    Lizz
    "joehoe Damon" lachend zwaai ik voor zijn ogen.
    "good morning beauty" lach ik even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Savannah

    'Inderdaad ja' grijns ik.
    Ik kijk hem aan, 'maar wat ga je er anders mee doen'

    Damon

    Ik kijk op.
    'Huh, wat?'


    El Diablo.

    Jake
    Ik grinnik "foto van maken voor ooit" lachend kijk ik haar aan.
    Ik pak snel de fotocamera en maak wat foto's en pak daarna het mes.
    "aan jou de eer madame misschien heet je ooit Savannah Puckerman" ik grinnik even.

    Lizz
    Ik grinnik even "ideen waar we heen kunnen gaan?"

    [kga zo slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde zachtjes door zijn handelingen en voelde dat mijn geslachtsdeel nu helemaal stijf werd. Een nog ergere kriebel kwam er in mijn onderbuik na de lichtte kriebel. Even sloot ik uit genot mijn ogen en vervolgens opende ik weer. Kurt kwam weer naar boven en drukte zachtjes zijn onderlichaam tegen de mijne, waardoor een kreun over mijn lippen liet glijden. Gelukkig waren we helemaal schoon en hadden we geen zeep meer. Ik draaide de kraan snel dicht en liet het bad leeglopen. Ik stond op en tilde met één arm Kurt op, zodat hij zijn benen om mijn middel sloeg en zijn armen om mijn hals. Ik had mijn hand onder zijn kont geplaats. Ik stapte met Kurt uit bad en liep even snel naar de kast om handdoeken te pakken. Ik deed het om ons heen, zodat we een beetje konden drogen en dat het we niet koud hadden. Al zoenend met Kurt liep ik naar het bed en plaatste teder hem op het zachtte dekbed. Ik drukte mijn onderlichaam weer tegen de zijne en kreunde zachtjes, waarnaar ik Kusjes plaatste in zijn nek en af en toe erin beet om hem meer op te winden. Dit was pas liefde en pas echt intiem samen. Ik kon gewoon niet van Kurt afblijven en ik hield gewoon zoveel van hem. 'Ik wil je' zeg ik hees en opgewonden tegen hem en ging door met kusjes geven.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat hij allemaal zei en knikte dat ik het begreep. Opeens zag ik het allemaal helder en werd ik alleen maar rustiger en kijk hem aan. Hij was bang dat ik het niet aankon, maar ik kon het gewoon niet verwerken zonder hem. Ik wist natuurlijk dat ik gewoon met hem dit kon verwerken, maar wou gewoon een relatie met hem. Het was ook niet dat ik hier deed voor spijt, het was puur liefde. En ik voelde absoluut niet verplicht. Ik ging rechtop zitten en legde teder mijn handen op zijn wangen, zodat hij me recht kon aankijken. 'Ik voel me nergens verplicht, Finn. En dit doe ik absoluut niet, omdat ik spijt heb. Ik doe dit puur vanwege liefde. Ik hou van je en dat zal altijd blijven' zeg ik eerlijk en naar waarheid. 'Het is waar mijn leven is een puin hoop nu en ik heb zoveel dingen meegemaakt in mijn leven, maar één ding weet ik zeker en dat is dat ik van jou hou en een relatie aankan met jou' zeg ik vervolgens en mijn stem klonk trillend. 'Jij bent het engiste lichtpunt uit mijn leven en jij neemt al mijn zorgen weg, Finn. Jij en ik weten beiden wat er nu allemaal is gebeurd en hierdoor is onze band sterker geworden en weten we alles van elkaar. Een relatie is puur op liefde gebaseerd en onze liefde kan dat gewoon aan' vertel ik en druk mijn lippen teder op de zijne. 'Ik wil niets liever je vriendin zijn, Finn. Jij bent mijn leven, mijn prins, mijn ware liefde en mijn redder in nood. Ik weet het 100% zeker en ik ben er echt klaar voor. Ik wil jou' zeg ik verliefd en had nu tranen in mijn ogen. Mijn handen gleden naar zijn haren en hield daar zijn haren toch stevig vast en drukte mijn lippen nu harsttochtelijk op de zijne en zoende hem. Ik wou een toekomst met Finn maken en dat we altijd bij elkaar bleven. Ik hoopte ook vurig dat hij net als Kurt mij ten huwelijk vroeg en dat we een huis hadden en heel veel kinderen met elkaar hadden en dat Blaine en Kurt er ook waren, dat was mijn wens. Ik pakte vervolgens teder zijn hand en legde het op mijn buik. 'En dit is gewoon ons kindje, Finn. Van jou en mij, dat voel ik gewoon' zeg ik lief en kijk hem verliefd aan. Hij zette gewoon mijn wereld op zijn kop.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Teder omsloot ik zijn middel met mijn armen en voelde ik de tintelingen in mijn onderbuik heviger worden. 'Je krijgt me zo vaak als je wilt.' fluisterde ik opgewonden terug. Ik wilde alleen maar hem. Het geluk straalde nu echt van me af, ik was zo gelukkig! Ik dacht dat ik in een hel leefde met wat er net met Steven gebeurde, het was dan ook niet niets maar door Blaine werd ik weer gelukkig. Hij zorgde ervoor dat mijn zorgen weg smolten. Hij zorgde ervoor dat mijn angsten spontaan verdwenen, hoe groot die angsten ook waren. Mijn vingers zette ik zachtjes in zijn rug en ik kreunde zachtjes door de kusjes die hij in mijn nek plaatste en omdat hij er af en toe in beet. Natuurlijk niet te hard, dat ik hem geen pijn deed. Ik keek door mijn wimpers heen naar hem, hoe hij kusjes drukte in mijn nek en kreeg nog meer kippenvel. Zijn nog vochtige krullen zaten nu helemaal door de war en dat stond zo sexy. Het maakte hem zo mannelijk en tegelijkertijd ook ongelofelijk schattig. Met mijn handen ging ik nu strelend via zijn ruggengraat wat naar beneden, waarna ik deze keer ook zachtjes tegen zijn onderlichaam drukte met de mijne, waardoor onze stijves nu tegen elkaar aan wreven. 'Neem me,' fluisterde ik nu zwoel en opgewonden. Ik wilde dat hij weer de leiding nam, zoals hij meestal deed. Ik hield zoveel van hem.

    Finn Hudson

    Verliefd en tegelijkertijd een tikje ontroerd keek ik haar aan in haar prachtige blauwe ogen die ondanks alles weer een beetje straalden. Ik glimlachte omdat mijn hand op haar buik lag en ik hoorde wat ze nu zei en glimlachte zielsgelukkig. 'Dat voel ik ook, het wordt gewoon ons kindje.' zei ik gemeend tegen haar. Ik voelde het nu gewoon aan, alsof we al met zijn drieën verbonden waren. En ook al was het mijn kind niet, dat zag ik hem of haar als nog als mijn kind. Ik was blij dat Bella nu alles helder zag, ik wilde haar gewoon gelukkig maken. Dat was het enige wat ik wilde in het leven. Het was mijn levensdoel, om haar zo gelukkig mogelijk te worden. Later zou ik een groot huis kopen voor ons waar we veel kinderen zouden krijgen natuurlijk. Al onze dromen zouden uitkomen en natuurlijk zouden we dichtbij Kurt en Blaine gaan wonen. Zodat we ze nog bijna dagelijks zagen. En natuurlijk zouden we de feestdagen samen vieren. Ik zag ons al helemaal zitten met bijvoorbeeld kerst. Met onze gezinnen en natuurlijk ook onze andere familie. De toekomst lachte ons nu gewoon toe en ik kon niet wachten totdat we aan onze nieuwe leven zouden beginnen. 'Ik hou van je, Bella.' zei ik nu ineens weer, waarna ik haar vol liefde aankeek. 'Niet alleen ben je de liefde van mijn leven, maar ook de moeder van ons kindje. Je bent geweldig, meer dan geweldig zelfs.' zei ik gemeend tegen haar. Ze was alles voor me. 'Met jou wil ik mijn leven delen, jij bent mijn meisje en ik wil je gewoon zo gelukkig mogelijk zien. Daar streef ik voor.' zei ik naar waarheid, waarna ik haar hartstochtelijk zoende en liefdevol en teder haar wang streelde en een verdwaalde pluk haar achter haar oor stopte. Ineens werden mijn ogen groter en liet ik haar los. 'Emily!' bracht ik geschrokken uit, en met die woorden sprintte ik naar beneden, waar Emily rustig aan het spelen was en meteen kirde naar me. 'Papa!!' brabbelde ze, waarna ik lachte. Ik tilde haar op en liep met haar in mijn armen naar Bella toe, en legde Emily in haar armen, waarna Emily haar met vrolijke oogjes aankeek. 'Bella!' kirde ze ineens uit, waarna ik Emily verwonderd aankeek en ontroerd glimlachte. Ik was zo trots op mijn kleine meisje, en natuurlijk op Bella. Op Bella was ik sowieso trots, ze had al zoveel doorstaan en ze was echt vreselijk dapper. Ze zou een perfecte moeder worden, dat was één ding wat zeker was.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 21:13 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Door zijn woorden werd ik alleen maar meer opgewonden en nu wou ik hem alleen nog maar meer. Ik kon me nu echt helemaal niet meer inhouden en probeerde gewoon iets heel anders. Ik ging rechtop zitten op mijn knieëen en pakte Kurt's benen. Beiden benen duwde ik helemaal open en duwde ik naast Kurt, zodat zijn kont helemaal open lag en naar voren stak, zodat ik er makkelijk bij kon. Gelukkig was Kurt lenig en kon Kurt nu helemaal niets doen. Wat me verlangerder maakte, nu was ik gewoon de 'baas' en had gewoon helemaal de leiding over hem. Ik drong bij hem naar binnen en kreunde zachtjes, waarnaar ik zachtjes stoten in hem. Er kwamen vlagen van genot in mijn onderbuik en dit voelde zo goed. Puur liefde en intiem van elkaar genieten, dit was het lekkerste wat er bestond. Ik voelde me altijd de man tijdens sex, meestal nam ik Kurt gewoon de hele tijd en had ik alleen maar de leiding e mocht hij het ondergaan. De eerste paar keren, wat het gewoon allebei, maar nu werd Kurt alleen maar genomen door mij en dat was echt opwindend. Ik wou echt de man zijn in de relatie, dus ook in de sex en dat merkte Kurt helemaal. Kurt ging na deze zware handeling, alleen mijn handen voelen en mijn stoten nog voelen en vergat hij helemaal Steven. Mijn tempo werd iets hoger en ik kreunde luid. 'Ooh, Kurt!' kreunde ik opgewonden en sloot genietend mijn ogen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik hoorde wat Finn allemaal zei en ik kijk hem aan met tranen in mijn ogen. Wat was hij lief en zoende hem terug. Ik was zo blij en nu ook opgelucht, wat ik voor Finn voelde was gewoon allemaal helder en dat wist ik ook gewoon. Helaas, moest ik de rest even verwerken, maar dat koste tijd en Finn, Kurt en Blaine zouden me daarbij helpen en mijn trauma overheen helpen. Ik trilde niet erg meer en had ook geen buikpijn, de pil helpte echt en ik voelde me helemaal rustig. Finn liet me opeens los en hij riep Emily, waarnaar hij naar beneden rende om Emily te halen. Ik schudde lachend mijn hoofd en daarna zag ik Finn met Emily de kamer inlopen. Ik ging even goed zitten en Finn legde Emily in mijn armen. Teder knuffelde ik haar en hield ahar stevig in mijn armen. 'Bella!' kirde ze opeens en ik kijk verbaast maar toch ontroerd naar haar. 'Schatje' zeg ik lief en streelde haar wangetje. Ze pakte met haar handjes mijn vinger en sabbelde daar aan, waardoor ik lief glimlachte. 'En papa word de beste vader ooit' zeg ik verliefd en kijk Finn aan. Ik plaats teder mijn lippen op de zijne en zoen hem liefdevol. Vervolgens kijk ik weer naar Emily en speelde een beetje met haar. 'Ze moet nog alleen mama en Kurt zeggen' zeg ik tegen Finn en lachte zachtjes. Als Emily Kurt zou zeggen, was Kurt helemaal blij en vond het helemaal geweldig. Ik streelde Emily's haartjes uit haar gezichtje en ze kirde naar me. Opeens zie ik een blik in haar ogen en bekeek me anders. 'Wat is er lieverd?' vraag ik bezorgd. 'Mama' zeg ze zachtjes en stak haar handjes naar mij uit. 'Mama!!' pruilde ze en je zag traantjes in haar ogen. 'Rustig, lieverd' zeg ik overdonderd en hield haar dicht tegen mij aan, waardoor ze weer stil werd. Emily zag mij als haar moeder? Ik kijk Finn aan en kon even niets meer zeggen.

    (Heey, lieverd. Vanochtend kon ik niet naar school. D: De treinen reden niet naar leiden centraal! En was hele ochtend bezig om daar naar toe te kunnen, en het lukte me gewoon niet en ben naar huis gegaan. Dus vandaag geen school gehad. XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Eerst was ik een beetje verbaasd, maar uiteindelijk wist ik waar Blaine naar toe wilde en stootte hij zacht in me. Meteen boog ik mijn benen nog verder zodat hij er beter bij kon. Nu was ik er ongelofelijk blij mee dat ik jarenlang op gymnastiek gezeten had ik toen ik klein was. Daardoor was ik echt lening geworden. Door dit standje weer ik nog opgewonener en kreunde ik iedere keer zachtjes na iedere stoot. Toen hij de tempo iets opvoerde kreunde ik nog harder en werd ik gek van verlangen. Het was zo opwindend dat hij zo in me stootte en iedere keer ging mijn ademhaling sneller en sneller. Ik vond het zo fijn dat hij de 'man' was en dat hij merendeels de leiding nam in alles, en me gewoon beschermde en alles. Het grappigste was dat ondanks we homo waren we toch een beetje op een heterostel leken omdat ik vaak vrouwelijke trekken had. Maar natuurlijk zag ik mezelf gewoon als een jongen maar hield ik gewoon van andere dingen en gedroeg ik me gewoon anders dan andere jongens. Blaine was totaal niet zo, hij was echt een jongens-jongen en bokste en zo. Ik kon nu niets doen en greep met mijn handen het dekbek stevig vast. Ik lag nu echt in een positie dat ik hele niets kon doen en het gewoon moest ondergaan. Ik kreunde nu iets luider en keek hem verlangend aan.

    Finn Hudson

    Ik keek naar Emily en Bella en glimlachte onbewust. Ik kwam tot de conclusie dat ik echt zielsgelukkig was op dit moment. Natuurlijk was ik nog wel bezorgd om Bella en zou ik haar nog helpen en alles. Maar nu ik Bella en Emily zo samen zag, maakte dat me echt gelukkig. Zij waren echt de enige twee meisjes in mijn leven en dat zou altijd zo blijven. Tenzij dit kindje ook een meisje werd. Heel stiekem hoopte ik een beetje op een jongetje. Natuurlijk zou ik een meisje ook leuk vinden, maar het zou leuk zijn als ik een zoontje had die ik kon leren voetballen en football kon leren spelen. En dat hij natuurlijk zijn grote zus kon beschermen. Ik was echt beschermend over mijn dochter. Als ze later met haar vriend thuis zou komen, zou ik die jongen eerst helemaal ondervragen zodat ik er zeker van was dat hij mijn dochter geen pijn zou doen. En als hij Emily pijn zou doen, dan was hij nog niet jarig. Maar gelukkig was die tijd nog ver weg, ik moest er niet aan denken. Ineens hoorde ik wat Emily zei en keek ik verwonderd naar haar, omdat ze dat zei. Ze zei het weleenswaar tegen Bella, wat betekende dat ze Bella als haar moeder zag. Maar dat was ergens wel logisch, denk ik. Ze zag Bella veel vaker dan dat ze Rachel zag. Maar ik wist wel dat ik behoorlijk verwarrend ging worden voor Emily. Maar ze zou het als ze ouder werd wel begrijpen. 'Ze ziet je als moeder.' zei ik als bevestiging, waarna ik haar haartjes streelde. Ergens vond ik dit wel fijn, dan groeide Emily niet op zonder moederfiguur. Rachel had haar een paar maanden bij mij achter gelaten, en ik was echt bang dat ze dat zou missen. Ikzelf moest ook opgroeien zonder vader, en je mist dan toch iets op dat moment. Ik wilde niet dat Emily iets ontbrak en uit mijn eigen ervaring wilde ik niet dat ze een ouder zou missen in haar leven. 'Dit kindje gaat het gelukkigste kind ooit waren,' zei ik waarna ik zachtjes over haar buik wreef. 'Net zoals jou, prinsesje.' zei ik vertederd tegen Emily, waarna ik heel zachtjes in haar wangetje kneep en ze me even helemaal verbaasd aankeek waardoor ik even moest lachen. Ze was echt schattig.

    ( Dat is echt zo vervelend! Dat heb ik ook, als de treinen niet rijden en mijn zus heeft de scooter, dan kan ik ook helemaal niet naar school. D: Maar ergens is het ook wel lekker, een dagje vrij. :3)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 16:34 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Kurt kreunde elke keer zachtjes door mijn stoten en toen ik mijn tempo iets opvoerde, kreunde hij luider. Ik zag dat hij met zijn handen het dekbed vasthield, aangezien hij nu niets kon doen en keek me verlangend aan. Ontdeugend keek ik hem aan en hield om hem nu helemaal gek te maken en hij verlangde me gewoon. Ik ging uit hem en vervolgens stootte ik diep in hem en ging weer eruit om hem zo helemaal gek te maken en deed het de hele tijd. Ik moest me echt beheersen om hem niet gelijk hard te gaan nemen, maar deed dit. Ik wou zijn reactie zien en stiekem hoopte ik, dat hij erom riep. dat ik hem harder moest nemen. Ik hoeld ongelovelijk veel van, Kurt. En was gewoon letterlijk verslaafd aan seks, maar alleen met hem. Hij en ik waren gewoon geweldig samen en zo intiem. Er kwamen nog meer vlagen van genot en ik kreunde het uit. Intussen toen ik hem aan het plagen was had ik zijn ene been op mijn schouder gelegd, zodat het op mij leunde en had mijn ene hand nu vrij. Ik liet het glijven over zijn stijve en liet hem meer verlangen. Zachtjes en plagend streelde ik over zijn lengte en kijk hem speels aan. Hij moest dit maar ondergaan en volgens mij werd hij helemaal gek van me. Ik stootte nu veel langzamer en dieper in hem en kreunde elke keer zachtjes. En mompel elke keer zijn naam om hem meer te verlangen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik glimlachte gelukkig wat hij allemaal zei en keek even naar Emily en daarna na Finn. Hij was echt een goede vader voor Emily en zonder twijfel ook van dit kind. Emily speelde met mijn lokken en gelukkig trok ze er niet aan. Ik was heel erg vereerd dat Emily mij als haar moeder zag dan Rachel. EErlijk vond ik dat Rachel niet echt een goede moeder was. Ze liet helemaal niets van haar horen en de afgelopen maanden heeft ze ook Emily bij Finn gelaten. Hoe kon je dat doen, als moeder? Ik zou dat echt niet kunnen doen en ik zou het ook niet bij Emily doen, terwijl zij niet mijn kind is. Natuurlijk niet biologisch, maar ik voelde me wel als een moeder voor Emily. Ik zou haar zo goed mogelijk opvoeden samen met Finn en haar vol liefde gaan geven, zoveel ze nodig heeft. Ik drukte een kusje op haar hoofdje en ze kirde naar me. We konden zulke leuke dingen doen. Samen shoppen, kleertjes voor haat kopen en voor mij. Samen praten over jongens en natuurlijk ik over haar vader en alles. Echte meiden dingen doen. 'Mama, mama!!' kirde ze en ik glimlachte. 'Ik hou van je' zeg ik zachtjes tegen Emily en ze brabbelde me na. Ik hield ongelovelijk veel van Emily en nu al van mijn ongeboren kind. Hij of zij word ook helemaal geweldig en ik zou het ook helemaal vol liefde gaan geven. 'Volgens mij ga ik echt Emily en het kindje zoveel speelgoed geven' beken ik eerlijk en kijk Finn lachend aan. Ik zou volgens mij echt alles aan hun geven, wat ze wouden. Naturlijk was dat niet echt goed, dan konden ze wel eens hebberig worden en daar hield ik niet van. Maar ik kon slecht tegen huilen, dus dan moest Finn even de boeman spelen. Ik leunde nu tegen Finn aan en genoot van zijn warmte en hield Emily stevig vast. Opeens had ik een speelse glimlach op mijn lippen en kijk ik Finn met een twinkeling aan. 'Zullen jij en ik samen in bad gaan?' vroeg ik fluisterend, maar toch zwoel in zijn oor. Ik gaf tedere en lichtte kusjes in zijn nek om hem stiekem toch meer op te winden.

    (Nomnomnomnom...Ja. ^^ Dat moet ik toegeven, alleen dan heb je gelijk geen zin in morgen en morgen heb ik een lange dag. D: Hopen dat de treinen ook niet rijden. Hahaha, maar het was wel lekker en een hele rare dag. :3)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Blaineeee!' kreunde ik nu redelijk hard, doelend op dat hij moest stoppen met mij te plagen. Ik kreunde het nu helemaal uit door zijn handelingen. Hij plaagde me nu gewoon zo erg, hij bevredigde net mijn verlangen niet en dat deed hij gewoon express. Door wat hij deed voelde ik hele hevige tintelingen. Later voelde ik ook dat hij mijn geslachtsdeel streelde. Ik werd nu echt helemaal gek van verlangen. Ik wilde hem nu gewoon. Een kreun verliet weer mijn mond en vervolgens keek ik hem smekend aan. Ik verlangde nu zo erg naar hem en werd echt helemaal gek. Ik kon ook helemaal niets doen, dus ik kon hem ook niet terug plagen. Ik had er totaal geen controle over, dus in principe kon Blaine doen met me wat hij wilde. Ik genoot van zijn stoten en wilde gewoon meer van hem, ik verlangde nu gewoon zo enorm naar hem en ik wilde hem nu gewoon hebben. 'Harder,' riep ik half en een beetje smekend. Ik moest nu wel een beetje op mijn volume letten, voordat dadelijk de hele villa mee genoot.

    Finn Hudson

    Ik grinnikte om Bella en luisterde naar wat ze allemaal vertelde. 'Zolang ze maar geen verwende nesten worden.' zei ik gemeend, als ze alles kregen konden ze al snel hebberig worden en verwend. Ik wilde natuurlijk onze kinderen op de juiste manier groot brengen, maar af en toe ze lekker verwennen was geen probleem. Ik hoorde wat Bella zei en kreeg kippenvel en voelde vage kriebels in mijn onderbuik. Ik genoot van haar kusjes en keek even naar Emily. Ik tilde haar even op en legde haar snel en veilig in haar bedje. Vervolgens stapte ik op Bella af en tilde ik haar als een echte gentleman op en liep zonder te antwoorden naar de badkamer toe. Ik zette haar weer neer en liet het water vollopen. Ik verlangde natuurlijk gelijk al naar Bella. Ik trok ondertussen haar kleding uit en ook de mijne. We gingen in bed zitten en ik trok haar meteen op me en zoende haar liefdevol en hartstochtelijk. 'Wat ben jij toch heerlijk.' zei ik naar waarheid tegen haar. Ze was aantrekkelijk en ik kon haar simpelweg niet weerstaan.

    ( haha, inderdaad! ^^ Morgen heb ik ook een lange dag, maar donderdag en vrijdag ben ik vrij. (: dus dan valt het gelukkig wel mee en heb ik lekker vroeg weekend. (: En dat is zeke een rare dag. ;p )


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte tromfantelijk en het was me gewoon gelukt. Meteen ging ik op mijn tempo die ik wou en stootte toch redelijk hard in hem, waardoor ik luid kreunde. Ik kon me gewoon, nadat hij dat zei me niet meer inhouden en wou hem gewoon. Nog meer vlagen van genot kwamen er in mijn onderbuik en mijn ademhaling werd steeds sneller. Ik trok hem nu zachtjes af en kneep er af en toe in om hem toch nog een beetje te plagen. Hij smeekte gewoon om meer, wat het leuk maakte. Ik zou een andere keer wel meer laten verlagen en dan zou ik hem echt laten smeken naar meer. Mijn verlagens werden nu helemaal bevestigd en ik kreunde het uit van genot. Af en toe mompelde ik zijn naam en kijk hem vol liefde aan. Nu trok ik hem wat sneller af en ging door. Zo kon je zien dat ik de baas was en dat ik de controlle over alles had. Kurt kon helemaal niets doen en moest hierdoor ondergaan door mij. Ik was nu echt de man en liet ik hem ook zien. Onbewust ging ik ook veel dieper en sneller, waardoor ik zweetdruppels kreeg op mijn voorhoofd en alles erger werd van genot.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik moest lachen om Finn en woelde met mijn handen door zijn haar. Nu stond zijn haar helemaal door de war, wat ik altijd sexy vond. Ik kijk hem in zijn bruine ogen aan en glimlachte lief. Ik plaatste mijn lippen teder en liefdevol op zijn lippen en zoende hem. Vervolgens drukte ik een baan vol met kusjes richting zijn nek en daar plaatste ik alleen maar kusjes. Met mijn handen gleden via zijn nek naar zijn borst en streelde daar zachtjes. Ik ging goed zitten, zodat ik aan weerszijde van Finn's benen zat. Ik werd langzamer opgewonderder en werd ook meer verlangerder. Ik wou hem echt en alleen met hem wou ik gewoon seks, met niemand anders. Damian was gewoon slecht en opeens bedacht ik me iets. Finn vond het natuurlijk niet leuk dat ik met Damian naar bed ging, maar als nog zei hij niets. Om gewoon Finn gerust te stellen, keek ik even op en stopte waar ik mee bezog was en kijk hem diep aan. 'Finn, Damian is serieus slecht in bed. Ik moest zelfs aan jou denken om mezelf klaar te laten komen' zeg ik eerlijk en kijk hem aan. Ergens was het wel komisch en ik glimlachte zwak. 'Dus jij bent echt goddelijk.. En je moet me gewoon nemen' zeg ik en het laatste zin zeg ik snel en plantte weer mijn lippen op zijn lippen.

    (Nou! D: Geluksvogel. Ik moet trouwens donerdag stage lopen en vrijdag ben ik vrij. Zaterdag moet ik sowieso stage lopen, maar dat wist je al, dus nu weet je dit even. ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Vol verlanging kreunde ik nu omdat mijn verlangens werden bevestigd, hij stootte nu ook hard in me, wat me alleen nog meer opwond. Met mijn handen greep ik nog steviger in de lakens, uit reactie van genot. Nog steeds kon ik helemaal niets doen en had ik nergens controle over, maar dat vond ik zo opwindend. Ik hield ervan als hij de leiding nam en dan volgde ik hem meteen als een mak lammetje. Zodra hij iets deed, had dat gewoon een hele grote impact op mij. Ik was altijd meteen verkocht. Af en toe kneep hij in mijn geslachtsdeel om me nog een beetje te plagen, hij kon serieus echt 'gemeen' zijn. Ik wist dat hij het helemaal leuk vond om mij te plagen. Maar andersom was het ook zo, ik vond het ook leuk om hem te plagen. Alleen vaak plaagde hij mij en natuurlijk vond ik het niet erg, van hem kon ik het wel hebben en een andere keer zou ik hem gewoon terug pakken. Dat wist hij zelf ook maar al te goed. Ik keek vol liefde naar hem en keek verlekkerend naar zijn gespierde bovenlichaam, terwijl ik golven van genot door mijn onderbuik voelde vloeien. Ondertussen ontstonden er bij mij ook zweetdruppels op mijn voorhoofd die zich een weg naar beneden zochtten en kreunde ik telkens uit genot. Mijn lichaam was nu ook helemaal vochtig door het zweet. Toen hij sneller begon af te trekken werd het gevoel nog heviger en greep ik de lakens nog steviger vast en sloot ik genietend mijn ogen. 'Oh blaine.' kreunde ik zachtjes en hijgend van de inspanningen.

    Finn Hudson

    Ik schoot hard in de lach door wat ze zei over Damian, dat hij slecht was in bed. In ieder geval kon ik daar zeker wel om lachen en keek ik Bella weer lief aan. Gelukkig vond ze het wel lekker met mij, dat was belangrijk. Natuurlijk was het iedere keer weer hemels met haar en kon ik gewoon niet van haar afblijven. Ze was aantrekkelijk en zo geweldig en perfect in mijn ogen. Ze was volmaakt van binnen en van buiten. Ondertussen was er al een stijve ontstaan bij mij, wat Bella ongetwijfeld gevoeld moest hebben. Ik kon er ook niks aan doen, ze was gewoon zo mooi. Vooral toen ze dat laatste zei had ik het al helemaal niet meer. Ik zoende haar liefdevol, maar wel vol lust en verlanging terug en trok haar helemaal op me, vervolgens drong ik heel voorzichtig bij haar naar binnen waardoor er meteen een kreun uit mijn mond ontsnapte. 'Je bent zo lekker,' mompelde ik, waarna ik zachtjes begon te stoten in haar, zodat ze weer kon wennen. Ik was altijd zo bang om haar pijn te doen, natuurlijk wilde ik wel harder stoten en was het echt heel erg moeilijk voor mij om me te beheersen. Maar ik wilde haar absoluut geen pijn doen. Ik deed altijd voorzichtig bij haar, zodat ze zich fijn voelde en geen pijn had. Ik drukte mijn lippen teder in haar nek en drukte kusjes. 'Ik hou van je.' mompelde ik tegen haar warme en zachte huid aan, waarna ik verder ging met waar ik mee bezig was. Mijn handen plaatste ik op haar kont om haar zachtjes naar beneden te drukken zodat mijn geslachtsdeel iets dieper ging.

    ( Ooh oké! Dan weet ik dan inderdaad. (: )

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 21:01 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    MissStoran schreef:
    Jake
    Ik grinnik "foto van maken voor ooit" lachend kijk ik haar aan.
    Ik pak snel de fotocamera en maak wat foto's en pak daarna het mes.
    "aan jou de eer madame misschien heet je ooit Savannah Puckerman" ik grinnik even.

    Lizz
    Ik grinnik even "ideen waar we heen kunnen gaan?"

    [kga zo slapen


    Damon

    Ik schud mijn hoofd.
    'Mijn huis?' mompel ik.

    Savannah

    Ik grinnik en pak het mes aan.
    'Laten we het hopen' grijns ik, en snij de taart aan..


    El Diablo.

    Lizz
    Glimlachend knik ik. "wijs de wef maar"glimlach ik.
    ik loop naar buiten, weer wat onwendig op de krukken en wacht tot hij leid


    jake
    ik grinnik even en zet de bordjes klaar. "of als ik jou naam zou nemen Jake Lopez'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik grinnik en met een klik op de sleutel heb ik mijn Lamborghini open.
    'Stap in' grinnik ik, en stap ook zelf in..


    El Diablo.