• [center]
    William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    -Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch
    - Savannah Rose Lopez : Wonderwatch
    Damian Furioso : Paintball
    Jeffrey Michelo Desousa : Wonderwatch


    El Diablo.

    Fabio
    Ik grinnik even.
    "gaat lizz nou hetzelfde doen?" vraag ik omdat zij het zelfde blijft liggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Ja, want die heeft slaappillen op' grinnik ik.
    Ik rek me uit en sta op...


    El Diablo.

    Fabio?"
    Ik grinnik even "hoeveel, wis tze dat je er maar je 1 mag in nemen?" vragend en ietswat bezorgd kijk ik hem aan.
    Bij twee kon je al in coma raken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Weet ik veel' zeg ik.
    Ik loop naar de keuken en pak een energidrankje...


    El Diablo.

    Fabio
    ik grinnik even "smart one. als ze vanaaf nog niet wakker is zou ik wel even opletten" mompel ik wat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde zachtjes door zijn gestreel bij mijn geslachtsdeel en voelde dat hij er mee speelde, waardoor ik hem aankeek. 'Kurt' zeg ik zachtjes, doelend dat hij me niet moest plagen. Ik draaide ons om, zodat Kurt nu onderoplag en ik bovenop. Ik plantte zachtjes en teder mijn lippen op de zijne en genoot ervan. Ik zoende hem en drong met mijn tong in zijn mond en een tongzoen gaf. Ik kij hem weer aan en bekeek hem stilletjes. Kurt was echt prachtig, helaas zag Kurt dat niet van zichzelf. Hij had prachtige ogen waar je zo in verdronk. Het leek net een zee waar je zo in kon verdrinken en dat je gewoon omarmd word door liefde. Zijn lippen die zo zacht zijn als satijn en warmte afgeven aan je lichaam, waardoor op die plek gewoon tintelt. Zijn wangen die zo zacht zijn als kussentjes en zo rood/roze worden na iedere compliment of opwinding wat ik zeg of doe. Zijn mooie lange wimpers die als dekens over zijn ogen beschermen, zijn neusje die in de winter roze word. Zijn haar die altijd mooi in model zijn en vooral vind ik het sexy en verleidend als hij net uit de douche stapt en zijn haren in de war zitten en doorweekt. Zijn stem die me elke keer kan betoveren en vooral als hij zingt. Dan heb ik alleen maar oog voor hem en niemand anders. Zijn lichaam is gewoon goddelijk en sex met hem is waanzinnig. Kurt beweegt me gewoon en als hij iets doet dan heeft hij mij helemaal in zijn macht. Ik ben gewoon zo verliefd op deze jongen en hij is voor mij zo perfect. Niemand kan meer perfect zijn dan hij. Hij is mijn ware, mijn liefde, mijn leven, mijn hart. Hij is mijn alles. Ik kan niet zonder die jongen, hij is mijn liefde en mijn verloofde. Daarnaast is hij gewoon mijn beste vriend waar ik alles over kan praten, naast Finn is hij ook mijn beste vriend. Ik staarde al de hele tijd naar zijn ogen en vergat even alles om me heen. Beschamend knipper ik even met mijn ogen en voel dat mijn wangen rood worden. Dat bedoelde ik nou, ik vergat gewoon alles om me heen en kon gewoon uren nar Kurt staren zonder iets te beseffen. Mijn liefde was gewoon niet te beschrijven voor hem, het was gewoon eindeloos een pad die hele tijd rechtdoor ging. Zonder dat het voorbij was en dat ik moest stoppen. Ik liet met mijn handen over zijn heupen glijden, waardoor kippenvel ontstond op zijn heud en bij zijn onderbuik kwam en daar zachtjes streelde. 'Ik hou van je' zeg ik zachtjes en gemeend. Ik kon wel uren van Kurt genieten, al is het alleen maar strelen. Ik wou Kurt.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik was half in slaap maar buiten het onbewustzijn kon ik wel onderscheiden wat er gebeurde. Ik voelde dat Finn me op een zacht bed legde en wat deed, waarnaar ik zijn armen om me heen voelde. Blijkbaar had Finn ons uit bad gehaald en me nu en zichzelf in bed gelegd. Ik hoorde wat hij allemaal zei, waarnaar ik half en slaperig mijn ogen open deed. 'Ik hou ook van jou, Finn. Dat moet je niet vergeten' zeg ik zachtjes en slaperig en nestelde dieper in zijn armen. Ik voelde me helemaal veilig en kwam gewoon weer thuis na een lange reis. Ik hield van Finn. Alles in hem was gewoon geweldig en perfect. Ik had nog nooit een jongen ontmoet net als Finn. Zo zorgzaam voor mij en zijn dochter en je zag gewoon vol liefde in hem. Ik kon niet geloven dat ík hem had en kon ook niet geloven dat Rachel al die dingen bij hem deed. Dat verdiende hij allemaal niet. Hij was de grootste knuffelbeer en was gewoon zo lief. Hij had echt een goed hart en ik hield heel veel van hem. 'Ik kan niet zonder je, Finn. Ik wil je niet kwijt raken, jij bent mijn alles. Jij bent mijn leven' zeg ik slaperig en had mijn ogen dicht. Ik legde mijn hoofd op zijn borst en viel half weer in slaap. Elke ker werd ik weer wakker en sliep ik weer half. Ik was gewoon zo moe en zo uitgeput van alles. Maar ergens wou ik wakker blijven voor Finn. Ik wou naar hem kijken naar hem bewonderen en verder kusjes geven. 'Ik wil met je trouwen, Finn. Mijn leven delen met je' mompel ik nu zachtjes. Ergens was ik bewust wat ik zei, maar toch liet het me onderdoor en kon ik de woorden niet goed plaatsen. Ik zuchtte nog zachtjes en viel nu echt in slaap, dromend over Finn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Volledig ging ik helemaal op in onze hartstochtelijke tongzoen en genoot ik er van. Van hem en van onze liefde. Ik lag nu onder hem en haalde mijn handen weg van zijn geslachtsdeel en sloeg ze teder om zijn middel heen. Een lange tijd staarde Blaine naar me en voelde ik mijn wangen lichtjes roze kleuren. Het was een tijdje stil, maar het was zeker geen onaangename stilte. We bekeken elkaar, en sierde er een gelukkige glimlach rond mijn lippen. Hij kon me als enige zo laten glimlachen en me zo gelukkig maken. Als ik bij hem was dan zag ik alles positief in. Dan zag ik in dat deze perfecte jongen mijn verloofde was, dat ik een schat van een beste vriendin had en nog meer vrienden uit de Glee club. En dan had ik het nog niet eens over mijn familie, ik had de meest geweldige vader ooit en ik gaf veel om hem. Ik had een stiefmoeder en stiefbroer die ik ook lief had en ik was zielsgelukkig. Blaine was de enige die me de zonnige kant van het leven liet inzien. Ik zag Blaine ineens knipperen en zag hem rood worden, wat ik toch zo schattig vond. Ik lachte zachtjes om hem en keek hem verliefd aan. Soms wilde ik gewoon dat ik in zijn hoofd kon kijken en er zo achter kon komen wat hij allemaal dacht. Zijn handen gleden over mijn heupen en direct als reactie van zijn aanrakingen ontstond er kippenvel op mijn huid. En vervolgens genoot ik zichtbaar van zijn zachte strelingen op mijn onderbuik. 'Ik hou ook van jou.' zei ik gemeend met een gelukkige glimlach. Met mijn hand streelde ik zachtjes zijn wang, hij was echt goddelijk en alles van hem was goddelijk. En soms leek het alsof de tijd zelfs slomer begon te lopen als ik bij hem was. Hij was gewoon mijn prins, mijn held, mijn hele wereld. En ik wilde hem nooit meer laten gaan, het liefste zou ik voor altijd in zijn armen willen blijven liggen. Dat was lekker warm en vooral veilig. 'En elke dag hou ik meer van je.' zei ik gemeend. Soms stond ik er nog van versteld dat ik nóg meer van hem kon houden dan ik al deed, maar iedere keer werd mijn liefde voor deze jongen steeds sterker. 'Je bent mijn wereld, je bent mijn eigen persoonlijke paradijs.' zei ik glimlachend met een gelukkige twinkeling in mijn blauwe ogen. Hij was echt het paradijs.

    Finn Hudson

    Ik hoorde wat ze allemaal zei en keek met geluk in mijn ogen naar haar en hoe ze in slaap viel. Uiteindelijk was ze in slaap gevallen op mijn borst en sloeg ik teder mijn armen om haar heen en trok ik de dekens om haar heen, zodat ze geen kou zou vatten. Wat ze zei deed zeker wel iets met me, ik wilde haar gelukkig maken. En al een tijdje had ik iets in mijn hoofd maar twijfelde ik erover of ik het wel moest doen. Wat als ze het helemaal niks vond? Maar toen ze dat laatste zei wist ik het zeker, ik zag het allemaal helder en ik wist wat me te doen stond. 'Je dromen zouden sneller uitkomen dan je denkt.' fluisterde ik zachtjes, ook al was ik me er van bewust dat ze het natuurlijk niet hoorde omdat ze sliep, maar toch voelde het goed om het te zeggen. Binnenkort zou ik haar verassen en zou ik de stoute schoenen aantrekken. Ik wilde ook voor altijd bij haar blijven en mijn leven delen met haar. Ik kon ok niet zonder haar of haar kwijtraken. Ze was veel te kostbaar om te verliezen en ook al zou ik iedere dag weer voor haar moeten vechten, ik zou het doen zonder enige twijfel. Ik zou haar iedere dag opnieuw veroveren als dat moest en ik zou haar nooit in de steek laten. Ze was prachtig en ik hield van het vrolijke meisje dat nog ergens binnenin haar zat. Ik zal haar helpen weer zichzelf te worden, al was het het laatste wat ik deed. Nadat ik die belofte met mezelf gemaakt had, sloot ik ook mijn ogen en dompelde ik ook langzaam in slaap.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    MissStoran schreef:
    Fabio
    ik grinnik even "smart one. als ze vanaaf nog niet wakker is zou ik wel even opletten" mompel ik wat.


    Damon

    Ik grinnik even en knik.
    'Is goed' mompel ik...


    El Diablo.

    Fabio
    Ik trek hem mee naar zijn zwembad en duw hem met kleding en al erin.
    Hij zou toch niet ziek woorden aangezien het verwarmd was.

    [omg mijn neefje van drie praat tegen de smileys


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Nu heb je het gedaan' lach ik.
    Ik kan nog net zijn been pakken en hem in het water trekken...


    El Diablo.

    Fabio
    Lachend kom ik onder water en zwem snel naar boven.Proestend
    zoek ik naar een hap lucht
    "klootzak" grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    Ik steek mijn tong uit en grijns.
    Ik plof op een stoel en lach


    El Diablo.

    Fabio
    Ik grinnik even.
    "zullen we je chick wakker aken?" grijns ik en spring op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    'Sinds wanneer is het mijn chick' mompel ik.
    Ik trek mijn natte shirt uit en grinnik...


    El Diablo.

    Fabio

    ik grijns, "sinds al een tijdje, jullie worden een koppel" grijns ik naar hem en trek ook mijn shirt uit.
    lachend trek ik hem mee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan